Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی روز جمعه درخطبه های نماز جمعه مردم گنبدکاووس، اظهار داشت: قدس قبله اول انبیای الهی و مسلمانان بوده و خواهد ماند و انشاءالله از اشغال اسرائیل آزاد می شود.
وی بابیان اینکه این اتفاقات از الطاف الهی است که به وسیله دشمنان، اسباب نابودی خود آنان را فراهم می کند، ابراز امیدواری کرد که جامعه جهانی در آینده ای نزدیک شاهد جهان بدون اسرائیل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام ترابی همچنین با اشاره به زلزله های اخیر برخی نقاط مختلف کشور و برخی شایعه سازی ها و تشویش اذهان عمومی مبنی بر اینکه این زلزله ها ناشی از افزایش گناه در جامعه است، گفت: زلزله ها اسباب و علل مختلف طبیعی و غیر طبیعی دارند که یکی از آنان افزایش گناه و ربا در جامعه است.
وی بابیان اینکه زلزله معادله ای چند مجهولی و چند وجهی است، تصریح کرد : شایعه سازی ها در خصوص زلزله تنها به اعتقادات دینی مردم و نظام اسلامی آسیب زده و آن را زیرسوال می برد.
امام جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره اظهارات اخیر رئیس دولت های نهم و دهم و زیرسوال بردن قوه قضائیه و رئیس آن گفت: این سخنان صرف نظر از درستی و نادرستی آن، بازی در زمین دشمن است و پایگاه اجتماعی و مشروعیت ندارد.
حجت الاسلام ترابی افزود: رئیس قوه قضاییه از طرف ولی فقیه انتخاب می شود و تهمت زدن و فحش دادن به او اعتقادات مردم به ولی فقیه را زیرسوال می برد و این رفتارها نوعی جهت گیری انحرافی و فتنه ای خطرناک است.
وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوم ربیع الثانی سالروز حضور امام حسن عسگری (ع) درشهر جرجان قدیم پیشنهاد کرد این مناسبت به عنوان روز گلستان یا روز گرگان یا گنبد ازسوی متولیان میراث فرهنگی انتخاب شود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مهم معلمان در ساختن آینده جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان شاهین دژ به امامت حجت الاسلام مرادی امام جمعه شاهین دژ برگزار شد.

امام جمعه شاهین دژ باتبریک فرارسیدن هفته معلم به نقش و جایگاه این قشر زحمتکش اشاره کرد وگفت: معلمان ازافراد کلیدی جامعه هستند که نقش مهمی در پرورش نیروهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی درزندگی دانش آموزان دارندومی توانند دانش آموزان را که آینده سازان جامعه هستند و درآینده نقش ایفامی کنند هدایت وراهنمایی کنندتابتوانند آینده ی جامعه خود را به دست خود رقم زنند.

او بابیان اینکه بحث جنگ نرم دشمنان در مسایل سیاسی روز بسیار خطرناک است معلمان را حافظان و مدافعان فرهنگ اسلامی دانست که با در اختیار گذاشتن اطلاعات وآگاهی دادن به دانش آموزان ،آنان را از قصد وهدف دشمنان آگاه می سازند.

امام جمعه شاهین دژ سپس با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع ) به جایگاه رفیع علمی این امام همام در تربیت شاگردان زیاد اشاره کرد وگفت: امام جعفر صادق (ع) شاگردان بسیاری را در علوم و دانش‌های گوناگون فقهی، علمی، کلامی، توحیدی، ولایتی، حدیث نفس، معرفت‌شناسی و... آموزش دادند به‌طوری که چهره‌های علمی بزرگ و بسیاری شخصیت‌های شناخته‌شده و مطرح در مکتب آن حضرت علم و دانش آموختند.

دیگر خبرها

  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه
  • نقش مهم معلمان در ساختن آینده جامعه
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • دانش‌آموزان ‌‌باید بدانند فلسفه مرگ بر آمریکا و اسرائیل چیست
  • «غزه» مسئله اول جهان است
  • عملیات وعده صادق رسوایی غرب را جهانی کرد
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس