Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > آموزش - همشهری آنلاین:
رئیس دانشگاه آزاد از مصوبه تخفیف ۵۰ درصدی شهریه برای برخی رشته‌محل‌های این دانشگاه خبر داد و گفت: به واحدهای دانشگاه آزاد اختیار دادیم تا با توجه به امکانات موجود و استادانی که در آن واحد وجود دارند، برای برخی از رشته‌ها تا ۵۰ درصد تخفیف لحاظ شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، فرهاد رهبر در حاشیه شانزدهمین همایش دبیران هم‌اندیشی دانشگاه‌های کشور در مشهد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي درباره کاهش شهریه دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: شهریه دانشگاه آزاد اسلامی در مقایسه با دانشگاه دولتی بسیار کمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي با بیان اینکه شهریه دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با نرخ تورم سالانه که از سوی دولت اعلام می‌شود، افزایش پيدا مي‌كند، گفت: در یکی دو سال اخیر شهریه دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با تورم افزایش پیدا کرده، اما با این حال ما تلاش داریم که با مدیریت و کاهش هزینه‌ها، شهریه دانشجویان را مدیریت کنیم.

فرهاد رهبر با بيان اينكه حمایت از دانشجویان را از وظایف خود می‌دانیم، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان زلزله‌زده استان کرمانشاه که درگیر این حادثه دردناک هستند نيز تخفیف ویژه‌ای قائل شده است.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خاطرنشان كرد: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی غیردولتی و غیرخصوصی و متعلق به مردم است. دانشگاه آزاد اسلامی اگر منافعی داشته باشد، برای مردم است و تأکید داریم که از در مضیقه قرار گرفتن مردم پرهیز شود و تلاش داریم هزینه‌ها را تا جایی که ممکن است، کاهش دهیم.

در همین زمینه: فرهاد رهبر: هیچ واحد دانشگاه آزاد ادغام و تعطیل نمی‌شود تخفیف شهریه‌ ۲۰ درصدی دانشگاه آزاد به دانشجویان تحت پوشش بهزیستی برنامه فرهاد رهبر برای کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد نرخ جدید شهریه ۹۶ دانشگاه آزاد اعلام شد کاهش ۵۰ درصدی شهریه گروه غیرپزشکی بدون آزمون دانشگاه آزاد انقباض افزایش شهریه دانشگاه آزاد در سال ۹۶| کاهش شهریه رشته‌های کم‌متقاضی افزایش ۱۵ درصدی شهریه دانشجویان دکتری؛ گران‌ترین شهریه؛ ۸۰ میلیون تومان

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است

ایسنا/مازندران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با اشاره به ظرفیت‌های این استان،گفت: همه تلاش واحدهای دانشگاهی و استان در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است.

  سید عبدالله میرغیاثی ۱۰ اردیبهشت در حاشیه اجلاسیه افق تحول دانشگاه ۲ که به میزبانی چالوس برگزار شد با اشاره به اینکه حرکت دانشگاه آزاد مازندران بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد کشور است، اظهار کرد: این سند با اهتمام سازمان مرکزی و رویکرد ارزشمند ریاست دانشگاه آزاد کشور تدوین شده است.

وی افزود: به عنوان یک سند بالادستی همه ما مسئول هستیم تا همه تحولات و رویکردهای تعالی دانشگاه آزاد استان مازندران را طبق این سند پیش ببریم.

وی با بیان اینکه مازندران یک استان حاصلخیز و با ظرفیت بسیار بالا است،تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ۱۳ واحد دانشگاهی و یک مرکز در محمودآباد درصدد شناسایی ظرفیت‌ها و منابع واحدهای مختلف دانشگاه آزاد هستیم تا بتوانیم برای درآمدزایی غیر شهریه‌ای اقدام کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: اولین گامی که در استان مازندران و در راستای سند تحول برداشتیم سعی شد در اواخر سال ۱۴۰۲ تمامی واحدهای دانشگاهی را برای یک بار به عنوان هیأت رئیسه داشته باشیم همچنین با رؤسای واحدهای دانشگاهی و کارشناسان حوزه‌های مربوطه نشستی در راستای شناسایی ظرفیت‌ها برگزار شد.

میرغیاثی یادآور شد: بر اساس ظرفیت هر یک از واحدهای دانشگاهی برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا بتوان وضعیت معیشتی و اقتصادی کارکنان و هیأت علمی دانشگاه آزاد استان مازندران به درجه مطلوب و مقبول برسد.

وی گفت: اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به منظور تشکیل جلسات گروه‌های مختلف آموزشی مانند گروه هنر و رسانه، تعلیم و تربیت و علوم اجتماعی برگزار شد.

این مسئول تاکید کرد: رئیس دانشگاه آزاد کشور این اجلاسیه را با مدیران گروه‌های کشوری علوم اجتماعی برگزار کرد تا در زمینه مباحث تخصصی و آسیب شناسی در رشته‌های مختلف بحث و تبادل نظر صورت بگیرد تا با ایجاد ساز و کارهای مناسب، کسری و کمبود دانشجو در دانشگاه را جبران کنیم.

میرغیاثی ادامه داد: اقبال کم دانشجویان و خانواده‌ها به دانش‌های علوم اجتماعی جای نگرانی دارد زیرا در جامعه‌ای که علوم انسانی رشد نکند و مبانی دانش انسانی مورد خدشه وارد شود، می‍‌تواند بر روی دیگر رشته‌ها هم تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌