Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوگل ارث از قابلیت‌هایی است که شرکت گوگل برای کاربران خود فراهم کرده است. در واقع گوگل ارث را به عنوان برنامه‌ای کاربردی می‌شناسند که روی صفحه دسکتاپ با اتصال به اینترنت نمایش داده می‌شود.

در هر بار استفاده از گوگل ارث، این برنامه به طور خودکار به تمام سرورهای گوگل متصل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این طریق کاربران می‌توانند چیزی حدود یک تریلیون بایت اطلاعات در زمینه سیاست، جغرافیا و مسائل اجتماعی و فرهنگی را مشاهده کنند.

به طور مثال با استفاده از گوگل ارث می‌توان نمای کامل یک شهر را به انضمام تمام اطلاعات مورد نیاز درباره آن را مشاهده کرد. شبیه آنچه که در ویدئوی زیر ارائه شده است.

این ویدئو نشان می‌دهد که شما چگونه می‌توانید با استفاده از گوگل ارث مثلا درون خانه‌ای اسکیمویی یا خانه‌ای از طبقه متوسط در هند را در تمام زوایا مشاهده کنید. این قابلیت اخیرا به گوگل ارث اضافه شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/  قابلیت جالب گوگل ارث

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوم جیم یا باشگاه خانگی چیست؟

همه ما می دانیم که ورزش چه تاثیر مثبتی بر روی بدن خواهد داشت و از این رو تصمیم گرفتیم در این محتوا شما را با معقوله ای به نام هوم جیم یا همان باشگاه خانگی آشنا کنیم. هوم جیم یا باشگاه خانگی یک روش جدید تجهیز خانه است که به تازگی در کل کشور شناخته شده است. ما قصد داریم تا در ادامه مقاله تمام دستگاه های بدنسازی که برای ساخت یک باشگاه خانگی نیاز دارید را به شما معرفی کنیم و ببینیم که کدام محصولات و با چه قیمت هایی برای شروع کار کافی هستند؟

مفهوم هوم جیم

ممکن است این کلمه برای شمایی که دارید این مقاله را می خوانید جدید باشد اما به طور کلی هوم جیم عبارت است از یک باشگاه خانگی با تجهیزات معمولی یا پیشرفته (بستگی به بودجه شما دارد). مزیت باشگاه خانگی این است که دیگر نیازی به پرداخت شهریه باشگاه نخواهید داشت و از طرفی هر موقع که دوست داشته باشید می توانید تمرین کنید و دیگر ساعت کار باشگاه اهمیتی ندارد. البته این مورد را هم در نظر بگیرید که خرید دستگاه بدنسازی برای تجهیز باشگاه خانگی چندان کار هزینه بری نیست و شما می توانید با شرایط اقساط به مرور زمان باشگاه خودتان را بزرگ تر کنید.

لیست تجهیزات مورد نیاز برای باشگاه خانگی

اکنون که با هوم جیم آشنا شدیم، بهتر است نیم نگاهی هم به دستگاه های مورد نیاز برای این کار بیندازیم. البته یکی از مواردی که باید به آن اشاره داشته باشیم این است که خرید تجهیزات مورد نیاز کاملا بستگی به نیاز شما دارد. چرا که ممکن است یک شخص تنها بخواهد که بالاتنه خود را تقویت کند و از طرفی بودجه زیادی هم ندارد که در این صورت چند دمبل، میز پرس و دستگاه جلو بازو کافی خواهد بود. اما اگر می خواهید یک باشگاه خانگی همه چیز تمام داشته باشید، می توانید چند مورد از دستگاه های زیر را انتخاب کنید:

دستگاه پرس سینه

دستگاه جلو بازو

دمبل

میله هالتر

دستگاه جلو پا

تردمیل

دوچرخه ثابت

الپتیکال

دستگاه بدنسازی چندکاره (مناسب خانه و فضای کوچک)

دستگاه مسگری

دستگاه پرس سرشانه

البته این تمام موارد نیست و شما می توانید یک نگاهی به لیست دستگاه های موجود در فروشگاه لطیفی اسپرت یا هر فروشگاه دیگری بیندازید و خریدتان را انجام دهید. متاسفانه بسیاری از مواقع دیده شده است که افراد به جای خرید محصولات خانگی به سراغ موارد باشگاهی برای خانه خود می روند که این کار اشتباه است. دلیلش هم این است که محصولات باشگاهی قیمت بیشتر و گارانتی کمتری دارند و چندان برای استفاده شخصی مناسب نیستند (دلیل کمتر بودن گارانتی استفاده بسیار بیشتر از دستگاه های باشگاهی است).

بهترین مدل دستگاه های هوازی برای هوم جیم

همیشه یکی از سخت ترین خریدهای هر باشگاه و خانه ای,دستگاه های هوازی هستند که معمولا با برق کار کرده و تنوع بسیار بالایی هم دارند و به همین خاطر حتما باید از یک شخص حرفه ای برای این کار کمک بگیرید یا در ادامه این پست همراهمان باشید تا ببینیم که کدام دوچرخه ثابت یا تردمیل برای شما بهتر است.

تردمیل خانگی چندکاره مدل LS Fitness6028Ds

اولین دستگاهی که برای تمرینات هوازی و حتی گرم کردن نیاز خواهید داشت، تردمیل است که مدل های مختلفی دارد. اما از یکی خوش قیمت ترین دستگاه ها همین مورد است که با برچسب قیمتی 32 میلیون تومانی و امکانات زیادی که دارد می تواند تمام کارهایی که شما از یک تردمیل انتظار دارید را به خوبی انجام دهد. تردمیل LS Fitness6028Ds یک تردمیل تاشو است که دارای امکاناتی از جمله ضربه گیر فنری, پنل SDS (جلوگیری از آسیب به کمر و زانوها، دمبل های ایروبیک، تخته شکم و ویبراتور است که در کمتر محصول داخلی دیده می شود آن هم با این قیمت. این تردمیل دارای یک صفحه نمایش کوچک است که اطلاعات مختلفی مانند سرعت، مسافت، کالری، زمان، ضربان قلب و شاخص توده بدنی را در خود نمایش می دهد.

نکته بسیار جالب در رابطه با تردمیل 6028Ds این است که دارای اسپیکر داخلی و پورت USB-AUX بوده که به راحتی می توانید در هنگام تمرین به آهنگ مورد علاقه خودتان گوش دهید.

دوچرخه ثابت ایستاده خانگی ST-2805

ما همیشه سعی می کنیم در مرحله اول خوش قیمت ترین محصولات را به شما معرفی کنیم و اگر علاقه داشتید می توانید موارد خاص تر را هم بررسی کنید. توجه داشته باشید که این دوچرخه ثابت امکانات مختلفی از جمله هولدر گوشی و تبلت دارد که در کنار نمایشگرش می تواند یک انتخاب عالی برای کسانی باشد که به دنبال یک جنس عالی هستند. شما می توانید اطلاعات زیر را از طریق نمایشگر رصد کنید:

سرعت

مسافت

کالری مصرفی

زمان

ضربان قلب

تعداد دور در دقیقه

نکته مثبت در رابطه با دوچرخه ثابت ST-2805 این است که فضای بسیار اندکی را اشغال می کند و از طرفی تا 120 کیلو تحمل وزن دارد (اغلب افراد زیر این وزن هستند).

الپتیکال خانگی ST-2822 MD

بهتر است از همین ابتدا بگوییم که بیشتر الپتیکال ها در یک اندازه هستند و شما می توانید موارد باشگاهی را هم برای خانه خریداری کنید (البته قیمت بیشتری دارند). اگر به دنبال خرید دستگاه الپتیکال هستید,پیشنهاد ما مدل ST-2822 MD است که یکی از خوش قیمت ترین و البته جدیدترین مدل های موجود در بازار محسوب می شود.

همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، این دستگاه دارای یک مانیتور کوچک است که اطلاعات مختلفی از جمله سرعت، مسافت، کالری مصرفی، زمان تعداد ضربان قلب را نشان می دهد. نوع کار کردن این الپتیکال مگنتی بوده و به همین خاطر نیاز به برق هم ندارد.

نتیجه گیری

اکنون که با تمام دستگاه های بدنسازی مورد نیاز برای ساخت یک باشگاه خانگی آشنا شده اید، باید بدانید که شرکت های معتبر زیادی از جمله بازرگانی لطیفی اسپرت و ریتون اسپرت می توانند با بهترین قیمت و کیفیت محصولات مورد نیازتان را فراهم کنند.از طرفی تمام محصولات بازرگانی لطیفی اسپرت دارای 180 ماه خدمات پس از فروش هستند و به همین خاطر نگرانی‌ای در این زمینه نخواهید داشت.

شرایط اقساط این شرکت هم می تواند شما را در رسیدن به اهداف ورزشی تان کمک کند و دیگر نیازی نیست که تمام هزینه را یک‌جا بپردازید. برای دریافت اطلاعات بیشتر هم می توانید با کارشناسان این گروه در تماس باشید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885155

دیگر خبرها

  • اندروید ۱۵ با قابلیت اینترنت ماهواره‌ای می‌آید!
  • (تصاویر) خانه‌ای شگفت‌انگیز در صحرا که مثل جانوری وحشی کمین کرده است
  • اندروید 15 با قابلیت اینترنت ماهواره ای می‌آید!
  • قابلیت جدید گوگل برای یافتن موبایل‌های اندروید خاموش
  • نسخه نوروزی نشان منتشر شد/ قابلیت جستجو میان ۲ میلیون نقطه
  • آپارتمان های مدرن چه امکاناتی دارند؟
  • نسخه نوروزی وب سایت و اپلیکیشن ۱۴۱ منتشر شد
  • نسخه نوروزی نشان منتشر شد؛ قابلیت جستجو میان ۲ میلیون نقطه
  • هوم جیم یا باشگاه خانگی چیست؟
  • آشنایی با فروشگاه های اشتراک مجازی (اپل موزیک، chatgpt 4 و ...)