Web Analytics Made Easy - Statcounter


دهمین جشنواره محصولات ارگانیک تهران، اول دی ماه به پایان می رسد.

به گزارش امتداد نیوز، جشنواره محصولات ارگانیک که با هدف عرضه مستقیم کالای ارگانیک برگزار شده است، جمعه مورخ ۱۰/۱ به کار خود پایان می دهد.

این نمایشگاه با ۱۲۰ غرفه در دو بخش “ارگانیک” و “طبیعی” روزانه ۳۰ هزار بازدید کننده دارد.

گفتنی است، دهمین جشنواره محصولات ارگانیک که از تاریخ ۲۲ آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای شهرداری تهران واقع در بوستان گفت وگو آغاز به کار کرده است تا اول دی ماه ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند ضمن بازدید از این نمایشگاه محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

true برچسب ها : سازمان میادین میوه و تره بار عبدالحسین رحیمی محصولات ارگانیک true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح زرد نیز برای کشاورزی صادر شد/احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از پنجشنبه تا جمعه

با توجه به کاهش دمای هوا و احتمال سرمازدگی در برخی مناطق استان یزد در پی پایان بارش‌های اخیر، هشدار سطح زرد در خصوص احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، از روز گذشته سامانه بارشی وارد استان یزد شد و تا امروز ادامه داشت که این حجم از بارندگی‌ها زمینه خوشحالی مردم و کشاورزان شد.

پیش‌بینی می‌شود سامانه بارشی دیگری اواخر هفته‌های آینده نیز در استان یزد فعال شود و از هفته اول اردیبهشت ماه، سامانه با رعد و برق عصرگاهی در استان یزد همراه باشد.

با پایان هشدار نارنجی در استان برای فردا هشدار سطح زرد ویژه کشاورزی صادر شده است و احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از روز پنجشنبه تا جمعه وجود دارد.

مجموع بارش‌های استان طی این مدت ۸.۳ میلی متر است که با احتساب بارش‌های ۲۴ ساعته گذشته در استان مجموع بارش استان از ابتدای مهرماه تا به امروز به حدود ۸۴ میلی‌متر رسیده است.

اداره کل هواشناسی استان یزد نیز اعلام کرد: با توجه به کاهش دمای هوا و احتمال سرمازدگی در برخی مناطق استان، امشب دمای ساعتی شبانه از طریق کانال هواشناسی در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/yazdmet اعلام می‌شود.

کد خبر 745567

دیگر خبرها

  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • هشدار سطح زرد نیز برای کشاورزی صادر شد/احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از پنجشنبه تا جمعه
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • فیلم‌های ماندگار کانون پرورش تماشایی شد/ «پریسان» به پرتغال رفت