Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع شهر برگزار شد، آفت امروز جامعه را بدبینی و سوء ظن به دیگران دانست و اظهار کرد: کسانی که بخاطر انگیزه های شخصی، فرعی، جناحی و ... منافع ملی را زیرپا می گذارند، خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزند؛ خواه خود را منتصب به اصولگرایان بدانند خواه منتصب به اصلاح طلبان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، خاطرنشان کرد: طلحه و زبیرها به دلیل عدم اطاعت از ولی و رهبر اگر قدعلم کنند، کاری از پیش نخواهند برد؛ مسئولان و افرادی همچون احمدی نژاد و یا موسوی در دوران مسئولیت خود خدمات فراوانی به کشور و انقلاب اسلامی کردند و امروز طلبکاری و سهم خواهی معنایی ندارد.
خطیب جمعه دماوند تصریح کرد: آقای احمدی نژاد، مگر رئیس دستگاه قضایی کشور را شما منصوب کرده ایی که هم اکنون می خواهی عزل کنی؟ شما در رتبه و مقامی نیستی که عدم مشروعیت آیت اله لاریجانی را تشخیص دهی؟
حجت الاسلام فتاح دماوندی با اشاره به اینکه کشورمان رهبری فرزانه و آگاه دارد و اگر اشکالی به دستگاه قضا وارد باشد، راه حل رفع مشکل جنجال تبلیغاتی و شعبده بازی نیست، گفت: رهبر معظم انقلاب بر ضعف های دستگاه قضائی واقف تر از هر کسی هستند و خود ایشان راه را برای انتقاد و اعتراض بازگذاشته است اما از راه معین شده و با رعایت انصاف نه از طریق مصاحبه های تهدید کننده که خوراک تبلیغاتی دشمن است.
وی گفت: این روزها که همه باید علیه جنایات اسرائیل در قدس و فلسطین فریاد بزنیم و برای نجات مردم مظلوم یمن که یک هزار روز است زیر بمباران سعودی ها و اربابان آمریکایی کشته می شوند، فریاد بزنیم، فکر جامعه را منحرف به مسائل خود کرده اید و اگر به شما و یا اطرافیان شما اتهاماتی وارد است بروید در دادگاه از خود دفاع کنید.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سال 88 هم عده ایی راه شما را رفتند و جزو بردن آبروی خود و ایجاد زحمت برای مردم و نام چیزی بدست نیاوردند، گفت: در ایران هم قانون وجود دارد و هم رهبری اما ظاهرا برخی هستند که نه قانون را قبول دارند و نه رهبری را یعنی در عمل به حرف رهبری گوش نمی کنند؛ همه می دانند که رهبر معظم انقلاب دلسوزترین و واقع نگرترین مسئول نظام است و در طول دوران رهبری به خوبی کشتی انقلاب را هدایت کرده اند.
حجت الاسلام فتاح دماوندی با اشاره به فرمایشات داهیانه رهبر معظم انقلاب در خصوص وجود مشکلات در کشور و تاکید بر گلایه های مردم، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری گرچه به مشکلاتی همچون بالارفتن قیمتها، اشتغال، مبارزه با فساد اقتصادی و .... آگاه هستند ولی فرمودند آنچه بیش از همه مهم تر است، وحدت ملی و همدلی بین مسئولان است.
وی گفت: وقتی مشکلاتی همچون زلزله پیش می آید و وقتی منافع ملی در میان است، همه در صحنه هستند و همه باید برای توسعه کشور و آبادانی بکوشیم و با اقدامات غیر قانونی دشمن شاد نشویم.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود. او شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله علی عباسی ظهر امروز در همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی که در حسینیه ستاد برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ است. انقلاب اسلامی ایران یک نعمت بزرگ الهی است که روح جدیدی بر جهان دمید. این انقلاب همچنان مدیون اندیشه‌های شخصیت‌‌های بزرگ است، شخصیت‌ها و اندیشمندانی که در نظریه‌پردازی و تنظیم مبانی فکری انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرده‌اند و استاد شهید مطهری یکی از برجسته‌ترین این شخصیت‌هاست.

وی، شهید مطهری را مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین برشمرد و افزود: شهید مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه به ویژه جوانان بشناساند. این شهید والامقام فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود که با تبیین اسلام ناب، ماهیت اندیشه‌های انحرافی و خطرات اسلام التقاطی را برملا کرد.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پاسخ شهید مطهری به اندیشه ماتریالیستی روشنفکرنماهای زمان، قوی‌ترین پاسخ بود. امروز شرایط جامعه ما نیز به گونه‌ای است که برخی جوانان به اندیشه لیبرال دموکراسی شیفتگی نشان می‌دهند بدون اینکه شناختی از آن داشته باشند. در شرایطی که حق و باطل در جامعه، دارای چهره‌هایی همسان‌اند و تشخیص حقایق برای مردم دشوار است، نیاز به جهاد فکری و معنوی وجود دارد. ما بایستی این شعارها را تحلیل و نشان دهیم که بی‌محتوا هستند.

عباسی بیان کرد: شهید مطهری از توان علمی و قلم خود برای تبیین و دفاع از آموزه‌های اسلام ناب و بالاخص مسئله حقوق زن در اسلام و مسئله حجاب و غیره استفاده و ایفای نقش کرد. در مسئله نظام زن هنوز هم با تمدن امروز چالش داریم، مقام معظم رهبری فرمودند حجاب فی نفسه چالش نبود اما دست‌هایی از بیرون تلاش دارد تا آن را به یک چالش تبدیل کند. شهید مطهری برای دفاع از اسلام با تمام وجود در صحنه بود و امروز هم میدان نزاع ادامه دارد و ما باید در صحنه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهید مطهری به عنوان مدافع سنگر فکری و عقیدتی به خوبی احساس مسئولیت کرد و به آن عمل کرد؛ اقدامات شایسته‌ این شهید والامقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود