Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال ذوب‌ آهن برابر مشکی‌ پوشان خراسان در هفته شانزدهم لیگ برتر،شامگاه پنج شنبه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میدان نیوز، نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال ذوب‌ آهن برابر مشکی‌ پوشان خراسان در هفته شانزدهم لیگ برتر،شامگاه پنج شنبه برگزار شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌ آهن، امیر قلعه‌ نویی با تبریک جشن یلدا به ایرانیان داخل و خارج کشور، گفت: حریف برای ارائه بازی بسته و درگیرانه به میدان می آید و بازی با این تیم ها سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای یک بازی بسته و درگیرانه تمرین کردیم

قلعه‌ نویی، با بیان این که روحیه خوبی داریم و امیدوارم با سه بازیکنی که به جمع ما اضافه شدند، نیم فصل خوبی داشته باشیم، ادامه داد: نسبت به نیم‌ فصل اول شرایط بهتری داریم و شادابی در تیم موج می‌ زند.

وی افزود: با اضافه شدن سه بازیکن جدید، نیم‌ فصل خوبی خواهیم داشت و برای یک بازی بسته و درگیرانه تمرین کردیم، امیدوارم با کسب سه امتیاز دیدار با مشکی‌ پوشان، برای بازی‌ های آینده آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌ آهن، اظهار کرد: به غلامرضا عنایتی برای بر عهده گرفتن سرمربی گری مشکی‌ پوشان خراسان تبریک می گویم، عنایتی بازیکن با اخلاقی بود و اگر در مربیگری نیز همین‌ طور رفتار کند، آینده خوبی را برای او پیش‌ بینی می‌ کنم.

خاطره خوبی از بازی با مشکی‌ پوشان نداریم

قلعه‌ نویی، افزود: خاطره خوبی از بازی با مشکی‌ پوشان نداریم، چون قاسم حدادی‌ فر در بازی با این تیم در ابتدای فصل مصدوم شد.

وی در رابطه با کیفیت خرید های جدید ذوب‌ آهن و سابقه آن ها، تصریح کرد: تمام تیم‌ های لیگ بازیکن می‌ خرند و قرار نیست هر بازیکنی به هر تیمی می‌ رود، در آن تیم جواب دهد، ممکن است یک بازیکن خوب نباشد و ایراد از جای دیگری است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌ آهن، افزود: لیستی به باشگاه داده‌ ام و زمانی که این بازیکنان را جذب کردیم نام آن ها اعلام می‌ شود.

قلعه‌ نویی، با بیان این که به دنبال رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تیم هستیم، گفت: برای جذب بازیکنانی که با تیم‌ های خود قرارداد دارند، به باشگاه آن ها نامه زدیم و اصولی و حرفه‌ ای پیش رفتیم.

میلاد به تاکتیک ذوب‌ آهن می‌ خورد

وی در واکنش به انتقاداتی که در خصوص جذب میلاد فخرالدینی می‌ شود، تصریح کرد: میلاد دو تجربه مشترک با من در استقلال و تراکتورسازی دارد و عیار او را می‌ دانم، میلاد به تاکتیک ذوب‌ آهن می‌ خورد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌ آهن، خاطر نشان کرد: ممکن است یک بازیکن در تیم جدیدش جواب بدهد یا جواب ندهد و اعتقاد دارم در نیم‌ فصل دوم به هزار دلیل که دوست ندارم باز شود، بهتر می‌ شویم.

قلعه‌ نویی، افزود: در مورد جذب بازیکنان دیگر، اسمی از کسی نمی‌ برم اما ذوب‌ آهن باید در یکی، دو پست تقویت شود، البته نام بازیکنان مورد نظر را نمی‌ برم تا روحیه بازیکنان هم پست آن ها خراب نشود.

وی با اشاره به این که عملکرد ذوب‌ آهن در نیم فصل نخست را متر و معیار سنجش قرار نمی‌ دهم، اظهار کرد: تمام تیم‌ های بزرگ دنیا به یک ترکیب می‌ رسند و مربی روی بازیکنان سرمایه‌ گذاری می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌ آهن، در رابطه با این که ربیع عطایا و علی حمام، دو بازیکن لبنانی تیمش بیشتر نیمکت‌ نشین بوده‌ اند، گفت: این دو، بازیکنان خوبی هستند ولی شاید کمتر در ترکیب تیم باشند، ضمن این که اعتقاد دارم اگر عطایا برخی معایب خود را برطرف کند، یقین دارم می‌ تواند در لیگ اروپا به میدان برود.

ذوب‌ آهن همیشه تیم خوبی بوده است

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان، غلامرضا عنایتی نیز در این نشست خبری، گفت: خاطرات خوبی از سال‌ هایی که در اصفهان بودم دارم و سال‌ های خاطره‌ انگیز فوتبالم بود، درست است که حضورم در اصفهان حاشیه‌ هایی هم داشت، ولی از همه ممنونم.

عنایتی، ادامه داد: فردا بازی سختی داریم و با توجه به شرایطمان در جدول، کارمان مشکل است، در فصل نقل و انتقالات نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم، برعکس، ذوب‌ آهن در این مدت بازیکنانی را به خدمت گرفته است.

وی افزود: ذوب‌ آهن همیشه تیم خوبی بوده و سابقه بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد، تلاش می‌ کنیم تا در بازی فردا با دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان، در رابطه با تجربه مربیگری در فوتبال ایران، تصریح کرد: مربیگری تجربه خیلی خوبی نیست و سخت است، به خصوص وقتی اول فصل خود مربی تیم را نمی‌ بندد و بر اساس نظر خود بازیکن نمی‌ گیرد.

در نیم‌ فصل شرایط ویژه است و مربی محدودیت دارد

عنایتی، ادامه داد: در نیم‌ فصل شرایط ویژه است و مربی محدودیت دارد و کاری از دست او برنمی‌ آید، به خصوص این که نیاز به بازیکن داشتیم و روی هر بازیکنی دست گذاشتیم ابتدا قبول کرد، اما سر از تیم‌ های دیگر درآورد و این مشکل بزرگی بود که با آن دست به گریبان بودیم.

وی با اشاره به این که امیدواریم در روزهای آینده بازیکنانی را برای کمک به تیم جذب کنیم، افزود:  خوب یا بد بودن بازیکنان خارجی مشخص نیست و یکی مثل گادوین منشا می‌ شود که بازیکن بسیار خوبی است، اما برخی بازیکنان خارجی هم فقط برای فوتبال ایران پرونده درست می‌ کنند، با این وجود باید بازیکن خارجی بگیریم، چون بازیکنان ایرانی در تیم خود ذخیره هستند، ولی تا آن ها را می‌ خواهیم، حرف از پول می‌ زنند.

عنایتی دِینی به فوتبال مشهد دارد که باید ادا کند

سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان، در مورد جذب مجتبی جباری به تیم، اظهار کرد: با مجتبی رو در رو صحبت کردم و از او خواستم در کنار ما باشد، جواب قطعی نداد و گفت به این موضوع فکر می‌ کند که در چند روز آینده از او جواب می‌ گیریم.

عنایتی، ادامه داد: جباری و بازیکنانی مانند آندرانیک تیموریان از تیم ابومسلم به فوتبال ایران معرفی شدند، فکر می کنم عنایتی دِینی به فوتبال مشهد دارد که باید ادا کند.

وی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر این که مجتبی جباری ممکن است به دلیل مشکلات مالی به تیم مشکی‌ پوشان نیایید، تصریح کرد: اگر بخواهیم به پول فکر کنیم،‌ فوتبال ما همین که هست باقی می‌ ماند، تیم‌ های دولتی که از لحاظ مالی مشکلی ندارند

سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان، ادامه داد: بازیکنان به فکر پول هستند، تیم‌ هایی که دستشان در جیب دولت است خیلی شیک و مجلسی پول خرج می‌ کنند، بدون این که جوابی به کسی بدهند، ولی در تیم‌ های خصوصی این‌ طور نیست.

بی عدالتی در فوتبال موج می زند

عنایتی، با بیان این که بی عدالتی در فوتبال موج می زند، گفت: برخی تیم‌ ها برای هزار تومان جیب خود حساب می‌ کنند، ولی دیگر تیم‌ ها میلیاردی چک می‌کشند که پاس نمی‌شود، این عدالت نیست و هر کسی تیغش بیشتر ببرد، می‌ برد و آنهایی که چاقوی اره‌ای دارند کاری از دستشان برنمی‌ آید.

وی در رابطه با شایعه جایگزینی او با نادر دست‌ نشان، خاطر نشان کرد: این خنده‌ دار است و کسانی که بیکار می‌ شوند دست به این کارها می‌ زنند، این کارهای زننده و این حرف‌ ها کثیف است و در فضای مجازی همه چیز، از آدم‌ های دروغگو گرفته تا آدم‌ هایی که مردم را می‌ خندانند وجود دارند.

اگر نیم ساعت دیگر بگویند در تیم نباش، برایم مهم نیست

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان، ادامه داد: اگر نیم ساعت دیگر بگویند در تیم نباش، برایم مهم نیست و کارم را با قدرت انجام می‌ دهم، اگر کسی بیاید و به باشگاه کمک کند، می‌ روم.

عناینی، افزود: بگم،‌ بگم در فوتبال باب شده است،‌ زیرا آن های که چیزی برای گفتن ندارند،‌ لفظ بگم،‌ بگم را به کار می‌ برند، مربیگری کاری گروهی است و فردی نیست، اگر بروم در اینستاگرام پست نمی‌ گذارم!

وی در واکنش به این پرسش که چه توقعی از تیمش در دیدار فردا دارد،‌ خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم در لیگ بمانیم، با بازیکنان یک جام می‌ خرم و در زمین بالا می‌بریم، در فصل نقل و انتقالات هم این‌ طور نبود که کاری نکنیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان، گفت: نقل و انتقالات نیم‌ فصل یک معضل است، چون ممکن است یک بازیکن این هفته برای ما بازی کند و هفته بعد، در مقابل ما، مدیریت باشگاه در حال حاضر به دنبال تأمین منابع مالی است تا بتوانیم چهار، پنج بازیکن جذب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!

به گزارش همشهری آنلاین،جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس این روزها با فاصله گرفتن از فوتبال حرفه ای به زندگی‌اش ادامه می دهد. کاظمیان در عوض در اینستاگرام فعالیت بالایی دارد و از تمرینات و تفریحاتش عکس و فیلم منتشر می کند. در آخرین استوری منتشر شده از جواد کاظمیان او در کنار رضا شاهرودی که روزی به مالدینی ایران ملقب بود در حال تمرین دیده می‌شود و در کنار آنها محمدرضا خانزاده نیز حضور دارد.

کد خبر 848309 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها جواد کاظمیان فوتبال اینترنت - اینستاگرام ورزش چهره‌های مشهور باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!