Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعر شاعر و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در فراخوان ادبی پیامبر رحمت (ص) رتبه برتر را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مرتضی حسینی اسفاد این شاعر خوش ذوق، توانمند و دانشجوی واحد گناباد گفت: «در فراخوان ادبی پیامبر رحمت (ص) که در دانشگاه دولتی بیرجند برگزار شد از بین 205 اثر رسیده از همه مراکز آموزش عالی استان خراسان جنوبی به دبیرخانه همایش، شعر وی توانست رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در نخستین همایش مولفین شهرستان قاینات که در محل سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار می شد به عنوان مولف و شاعر برتر مورد تجلیل استاندار قرار گرفت.

مرتضی حسینی اسفاد در گفتگو با خبرنگار آنا با گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه به فرموده مقام معظم رهبری «وحدت حوزه و دانشگاه یکی از اساسی ترین و ماندگارترین آثار و اقدامات انقلاب اسلامی است» افزود: «به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاه، شعر و سروده ام را به همین مناسبت و با عنوان وحدت حوزه و دانشگاه تقدیم دانشگاه آزاد اسلامی گناباد می‌کنم.»

شعر مرتضی حسینی اسفاد به شرح ذیل است.

وحدت حوزه و دانشگاه

گفتند، که روز و هفته وحدت شد/ دانشگه و حوزه موجب عزت شد

ای شاد روان آن مفتح استاد/ از ما به روان پاک او رحمت شد

باید که کنار هم به آن قله رسیم/ این ظرفیتی که مایه قدرت شد

در حوزه، مباحثه پسندیده بود/ ای کاش که بین سایرین عادت شد

عمری است علیه هم قلم فرسودیم/ از همدلی و توان ما غفلت شد

مرتضی حسینی اسفاد دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی گناباد شاعر، نویسنده و ویراستار که مولف بیش از 20 کتاب است و ویراستار 300 اثر از دیگر مولفین و نویسندگان و ممیزی بیش از 1000 عنوان کتاب را تاکنون عهده دار بوده است.

وی که سال 1387 دبیر نمونه کشوری هم شده است اهل و ساکن شهرستان قاینات در استان خراسان رضوی است که توفیق زیارت مقام معظم رهبری را هم دارد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی از میان متقاضیان واجد شرایط، برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-‌‏۱۴۰۳ دانشجوی دکتری (‏phD‏) به شیوه پژوهش محوری دانشجو می‌پذیرد. ‏ 

رشته های مورد نظر جذب دانشجو در پژوهشگاه اقیانوس شناسی  «سنجش از دور و سامانه اطلاعات جغرافیایی‏»،‌ «علوم زمین گرایش رسوب شناسی‏»، «هواشناسی‏»، «زیست شناسی دریا گرایش بوم شناسی دریا‏»، «مهندسی عمران گرایش مهندسـی سـواحل، بنـادر و سازه‌های دریایی»، «علوم و مهندسی محیط زیست‏» هستند.
 
مهلت انتخاب رشته تا ۱۲ اردیبهشت 1403 است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است