Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بجنورد گفت: شبکه های خائن و علیه نظام با حمله به نهادهای فرهنگی و مذهبی، بودجه این نهادها را زیر سوال می برند در حالیکه این رقم در مقایسه با بودجه های جاری و حق الجلسات رقمی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز خراسان شمالی اظهارداشت: رئیس جمهور محترم فرمودند در کارها باید شفاف سازی صورت بگیرد که این پیشنهاد خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی عنوان کرد: اما این پیشنهاد در ابتدا باید از مسئولان بالا دستی شروع شود و در اتاق شیشه ای تا مردم بدانند بودجه ها در کجا مصرف می شود.

 

وی تصریح کرد: شبکه های خائن به نهادهای فرهنگی و مذهبی حمله می کنند و بودجه این نهادها را زیر سوال می برند در حالیکه این بودجه ها قابل مقایسه با حق الجلسات و دیگر هزینه های اضافه کشور نیست.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: مردم آگاه باشند تا عده ای از سخنان مسئولان ما سوء استفاده نکنند چرا که این افراد به دنبال بی راهه بردن مردم و انحراف اذهان آنان نسبت به چپاول گران بودجه بیت المال هستند.

 

حجت الاسلام یعقوبی تاکید کرد: این تریبون رسوا می کند و اگر حمله به نهادهای فرهنگی ادامه پیدا کند آمار می دهیم که چه کسانی بودجه ها را نه لقمه ای بلکه نجومی بلعیده اند و خبری از آنها نیست.

 

وی با اشاره به نزدیک شدن به حماسه 9دی اظهار داشت: این روز یک حماسه ماندگار و یک یوم الله بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

 

امام جمعه بجنورد افزود: افرادی که خود در انتخابات 88 متقلب بودند، می خواستند پروژه براندازی نظام را رقم بزنند و مسئله تقلب را پیش کشیدند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اظهار داشت: 8 ماه فتنه گران قرآن و مسجد آتش زدند و شعار علیه ولایت فقیه و نظام سر دادند و جنایت و خرابکاری در کشور به وجود آوردند.

 

حجت الاسلام یعقوبی گفت: کاسه صبر مردم در محرم 88 و روز 9 دی لبریز شد و با غیرت دینی و بصیرت خود به میدان آمدند و فتنه گران را به گورستان تاریخ سپردند.

 

وی عنوان کرد: روز 9 دی از تمام یوم الله ها برجسته تر و سرنوشت ساز تر است چرا که چهره نفاق دشمنان آشکار شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین روز ثبت را نیز مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: کشوری که ثبت نداشته باشد نمی تواند برنامه ریزی کند و مسئولان باید بر پایه آمارهای ثبت، برنامه ریزی حساب شده داشته باشند.

 

امام جمعه بجنورد با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی گفت: بازماندگان از تحصیل و به خصوص نسل جوان در نهضت سوادآموزی شرکت و از آن استقبال کنید.

 

پایان پیام/510

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی

رئیس کل دادگستری مازندران، گفت: بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از دادگستری مازندران، رئیس کل دادگستری مازندران از خلع ید بیش از 33 هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان سوادکوه شمالی و بازگشت به بیت‌المال خبر داد و اظهار داشت: در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و انفال عمومی خصوصاً منابع طبیعی، با پیگیری‌های مستمر دادگستری حوزه قضایی و همکاری یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه شمالی، در راستای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، 33 هزار و 675 متر مربع از اراضی ملی تصرف شده توسط متجاوزین خلع ید و به بیت المال بازگشت.

وی با بیان اینکه طبیعت ارزشمند شمال کشور و مواهب خدادادی استان مازندران نیازمند توجه ویژه است، تصریح کرد: حفاظت از منابع طبیعی، انفال، اراضی دولتی و ملی، وظیفه‌ای شرعی و قانونی است و باید این ثروت خدادادی ارزشمند برای نسل‌های بعدی حفظ شود.

پوریانی خاطرنشان کرد: برخورد دستگاه قضایی با متعرضین به منابع طبیعی و اراضی ملی،  قاطع و بازدارنده خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی