Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: خطیب نماز جمعه رشت اعلام کرد: اقدام ماجراجویانه ترامپ در تعیین بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل تاثیری در سرنوشت این رژیم رو به نابودی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام یوسف صدیق عربانی، امام جمعه موقت رشت در خطبه‌های امروز(1دی)  نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) این شهر اظهار کرد: تصمیم نابجای ترامپ در تعیین بیت المقدس در افکار عمومی دنیا محکوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان ساخت: تاکنون 28 کشور دنیا نسبت به اقدام آمریکا مخالفت کرده‌اند.

 

امام جمعه موقت رشت اعلام کرد: آمریکا تهدید کرده کمک‌های خود به این کشورها را قطع خواهد کرد.

 

وی افزود: عمر کثیف صهیونیست و اسرائیل رو به پایان بوده و اینگونه اقدامات ماجراجویانه تاثیری در سرنوشت این رژیم رو به نابودی ندارد.

 

صدق عربانی اذعان داشت: اتحاد دنیای اسلام مانع از به ثمر نشستن نقشه‌های استکبار جهانی در مصادره قدس به نفع اسرائیل می‌شود.

 

وی با اشاره به وضعیت معیشت کارگران شهرداری‌ها گفت: مسئولان شهرداری‌ها شعار ندهند و به فکر وضعیت کارگران شهرداری باشند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین به 5 دی و روز ایمنی در برابر زلزله اشاره و اظهار داشت: مسئولان قبل از بروز حوادثی مانند زلزله و برف و سیل به فکر باشند.

 

وی بر استاندارد سازی ساخت و سازها تاکید کرد و افزود: نهادهای نظارتی در این باره نظارت کافی داشته باشند.

 

صدیق عربانی در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت سالروز عملیات کربلای چهار و شهادت بسیاری از رزمندگان ایرانی گفت: عامل اصلی لو رفتن این عملیات آمریکا و منافقین بودند.

 

وی در خطبه نخست با بیان اینکه اسلام از قبل از تولد تا پس از مرگ برای زندگی انسان برنامه دارد، گفت: راس اطاعت و بندگی، تسلیم بودن در برابر دستورات الهی است.

 

خطیب نماز جمعه رشت افزود: دستورات الهی از روی حکمت و رحمت خداوند تنظیم شده است.

 

وی با اشاره حدیثی از پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله وسلم) درباره شغل‌هایی که زاویه انحراف دارد، گفت: کفن فروشی، زرگری، قصابی از جمله این شغل‌ها هستند.

 

صدیق عربانی، احتکار را یکی از گناهان بزرگ برشمرد و گفت: شخص محتکر امنیت اقتصادی جامعه را از بین می‌برد.

 

امام جمعه موقت رشت اظهار داشت: شخص محتکر، مالی را که مردم به آن نیاز دارند مخفی و انبار می‌کند تا گران شده و به قیمت بیشتری بفروشد.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت پاسداشت روز معلم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با امام جمعه آباده و نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه آباده در این دیدار از استادان و معلمان به‌عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده‌ساز را آگاه، بیدار، باایمان و بااخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا دانا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلمی موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان روز معلم خاطرنشان کرد: این روز بزرگ مایه افتخار برای کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند.

امام جمعه آباده متذکر شد: اگر معلمی اهل تزکیه و علم‌آموزی نباشد، نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند و نیروی انسانی ارزش‌مدار تربیت و از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

دانا با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و شهدای معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست