Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز بجنورد اظهار کرد: رئیس جمهور گفته است باید در کارها شفاف باشیم و در اتاق شیشه ای قرار گیریم تا مردم بدانند که داریم چه کار می کنیم.
وی افزود: درود بر این فکر و به این پیشنهاد اما آقای روحانی، از کجا باید شروع کنیم، باید از بالا به پایین همه باید شفاف عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به سالروز میلاد حضرت عیسی(ع) و آغاز سال میلادی گفت: حضرت عیسی گناه را به زهر مار و به سم شبیه کرده است.
حجت الاسلام یعقوبی افزود: حضرت عیسی با سه ویژگی در قرآن معرفی شده است که شامل مصدق و مبشر و مبارک است اما متاسفانه پیروان عیسی(ع) خشن ترین انسان های روی جهان شده اند، آمریکای جهان خوار که ادعای پیروی از حضرت عیسی دارد اما دنیا را به خاک و خون کشیده است، اینها حضرت میسح را قبول ندارند واز پیامبر خود دور افتاده اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن روز ثبت احوال اشاره کرد و گفت: نهاد ثبت احوال زحمات زیادی برای ثبت وقایع حیاتی می کشد و این اقدامات و اطلاعات مبنایی برای برنامه ریزی ها در کشور است.
یعقوبی به فرا رسیدن هفت دی ماه روز نهضت سواد آموزی هم اشاره کرد و گفت: سواد هم به درد دنیا و هم به درد آخرت می خورد و انسان بی سواد همچون انسان نابینا است که در انجام کارها نیاز به کمک و یاری دیگران دارد.
امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: نهضت یادگار امام راحل است که در سال 58 دستور دادند تا همه مردم از سواد بهره مند شوند.

*9دی
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز 9 دی گفت: در 9 دی سال 88 یک حماسه ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و مردم ما پس از انتخابات سال 88 شاهد فتنه فراگیر بودند.
وی افزود: در انتخابات سال 88، انسان های متقلب گفتند در انتخابات تقلب شده است، خودشان متقلب بودند اما برای اینکه پروژه براندازی نظام را رقم بزنند، مسئله تقلب در انتخابات را پیش کشیدند و هشت ماه مردم ما را گرفتار کردند خرابکاری کردند، به مقدسات توهین کردند، قرآن آتش زدند، مسجد آتش زدند، عکس امام و رهبری پاره کردند، علیه ولایت فقیه و علیه نظام شعار دادند.
وی گفت: مردم ما هشت ماه این خرابکاری ها را دیدند اما زمانی که در عاشورا به امام حسین(ع) توهین کردند و آن جنایت ها و خرابکاری را دیدند کاسه صبر لبریزشان شد.
امام جمعه بجنورد اظهار کرد: در آن زمان که فنته گران به عزاداران امام حسین(ع) حمله و به مردم حزب اللهی توهین کردند زن و مرد را در جلو محرم و نامحرم کتک زندند، کاسه صبر مردم لبریز شد.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه مردم ما با غیرت و با بصیرت به خود آمدند گفت: غیرت دینی و بصیرت دینی مردم ایران، میدان از فتنه گران گرفت و آنان را به گورستان تاریخ واریز کرد و ملت بزرگ، روز بزرگ را رقم زد.
وی گفت: رهبری فرمودند حماسه 9 دی یوم اللهی است که از همه یوم الله ها برجسته تر و سرنوشت ساز تر است زیرا چهره دشمنان نقاب دار را آشکار کرد و چهره آنان که با نفاق با این نظام برخورد می کردند آشکار شد و مردم تکلیفشان را با آنان مشخص کردند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: از اکنون برای آن روز بزرگ و تجلیل از بصیرت و میثاق آماده هستیم.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشار: سیدحسین قدسی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود

امام‌جمعه سمنان بر لزوم آموزش مهارت‌های تقویتی به معلمان جدید‌الورود تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ  حضرت امیرالمؤمنین (ع) این شهر اظهار داشت: معلمان افسران عرصه دانش هستند و نقش بسیار مهمی در ساختن آینده کشور دارند.

وی با اشاره به درپیش‌ بودن هفته گرامیداشت مقام معلم افزود: معلم از دیدگاه قرآن کریم جایگاه ویژه و والایی دارد و این نشان می‌دهد که چه نقش ارزنده‌ای در ساختن جامعه بر عهده دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم به‌روز بودن معلمان از نظر مهارت‌های معلمی خاطرنشان کرد: باید آموزش مهارت‌های تقویتی برای معلمان جدید‌الورود با اهتمام پیگیری شود؛ چراکه آینده کشور در گرو آموزش‌های معلمان به کودکان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با اشاره به درپیش بودن روز جهانی کارگر خاطرنشان کرد: رسیدگی به کارگران همواره مدنظر و نباید محدود به یک روز یا یک هفته  که به این نام نامگذاری شده است، باشد و باید همواره مدنظر مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش مهم کارگران در تحقق شعار  امسال و اقتصاد مقاومتی گفت: رونق اجتماعی، رسیدن به رفاه نسبی و بر چیده‌شدن فقر از جامعه از رویکردهای مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان در تحقق رونق اقتصادی است.

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به توسعه رویکرد صهیونیسم ستیزی در افکار عمومی دنیا خاطرنشان کرد: شلیک موشک از سوی جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی، تظاهرات کشورهای مختلف در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی با در دست داشتن تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار حاج قاسم سلیمانی نشان از قدرت و نفوذ فرهنگی فراسرزمینی ایران است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با اشاره به نفوذ فرهنگی بالای جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های فراسرزمینی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور مهم است.

وی ساخت پالایشگاه‌های فراسرزمینی در ونزوئلا و ساخت چهار کشتی با توانانی حمل 750 هزار بشکه نفت، کشت فراسرزمینی به وسعت یک میلیون هکتار از اراضی دیگر کشورهای دنیا توسط جمهوری اسلامی ایران را از جمله افتخارات کشورمان برشمرد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود