Web Analytics Made Easy - Statcounter

لنجان-امام جمعه موقت زرین شهر گفت: چنان چه کشورهای مسلمان با هم متحد و یکصدا شوند، هیچ قدرتی توان مقابله با آنها را ندارد، اما متأسفانه کشورهای داعیه‌دار اسلامی خود ابزار استکبار و توطئه های آنان شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام مرتضی حجتی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زرین شهر اظهار کرد: نماز فرصت مغتنمی است، تا انسان با خالق خود حرف بزند از او طلب رحمت و مغفرت کند و سعادت و رستگاری دنیا و آخرت خود را از خدای مهربان بخواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از مسایلی که انسان را در قیامت در گروه عذاب شونده‌ها قرار می‌دهد ترک نماز است، از سوی دیگر عدم به توجه به فقرا و نیازمندان نیز انسان را در گروه عذاب شونده وارد می‌کند.

امام جمعه موقت زرین شهر تصریح کرد: خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) همیشه بر دستگیری از نیازمندان تاکید کرده  و سفارش های فراوانی را در خصوص توجه اغنیا به فقرا داشته اند، از این‌رو امام علی (ع)   می‌فرمایند ""قوت و عذای فقرا در ثروت اغنیا قرار دارد"".

وی اضافه کرد: باید توجه داشت گروه بعدی عذاب شونده کسانی هستند که به روز معاد و روز رسیدگی به حساب و کتاب ایمان ندارند.

حجتی ادامه داد:  زلزله‌های پیش آمده در کشور متأسفانه بسیاری از افراد را درگیر حادثه کرده است، از این‌رو باید توجه داشت همه‌ باید از خواب غفلت بیدار شویم و از زلزله اصلی قیامت که خداوند متعال به آن اشاره دارد بترسیم و به دامان خدا پناه برده و از گناه و معصیت و ظلم دوری کنیم.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر  زلزله‌های اخیر کمک به همنوعان و نمایش وحدت و همدلی همه انسان‌های آزاده را به نمایش گذاشت و به لطف خداوند متعال در این حوادث مردم به خوبی وحدت و همدلی خود را به جهان نشان دادند.

امام جمعه موقت زرین شهر عنوان کرد: استکبار جهانی که خود سردمدار ظلم و جنایات در جهان است، ایران اسلامی را یاغی خطاب می‌کند، اما مردم واقع بین دنیا خود دروغ‌های مستکبرانی چون آمریکار را به خوبی درک می‌کنند.

وی بیان کرد: امروز این سوال مطرح است که، ایران اسلامی یاغی است یا شما که برای ریاست و سلطله بر جهان از هیج جنایاتی چشم پوشی نمی‌کنید، در پاسخ باید گفت مستکبرانی چون آمریکا و اسرائیل یاغی هستند که علم را در خدمت نابودی بشر قرار داده و سلاح های متعدد ساخته و آنها را به کشورهایی چون عربستان سعودی می‌فروشند و آن سلاح‌ها را برای نابودی مظلومان عالم به کار می‌برید.

حجتی خاطرنشان کرد:نباید فراموش کرد اگر کشورهای مسلمان با هم متحد و یکصدا شوند هیچ قدرتی توان مقابله با آنها را ندارد، اما متأسفانه کشورهای داعیه‌دار اسلامی خود ابزار استکبار و توطئه های آنان شده‌اند.

وی اذعان کرد: آل سعود که خود یک قبیله یاغی است و حکومت را غاصبانه به دست آورده با سلاح‌هایی که از مستکبران جهان خریداری کرده‌اند دیگر مسلمان را به خاک و خون می کشند تا به اهداف شوم مستکبران جامع عمل بپوشانند.

امام جمعه موقت زرین شهر خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قران کریم می‌فرماید مومنان همه برادر هستند و راه نجات ملت‌های مسلمان وحدت  همدلی است، از این رو باید گفت ایران اسلامی با هیچ کسی دشمنی نداشته و ندارد چرا که به اساس برادری،   تکریم و صلح اعتقاد دارد اما نمی تواند ظلم به انسان‌های بی‌گناه را تحمل کند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاوش در فلک‌الافلاک / سکونت انسان قبل از عصر مفرغ تأیید شد

عطا حسن‌پور مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان کاوش‌های جدید در تپه قلعه فلک‌الافلاک، گفت: این کاوش‌ها نخستین لایه‌نگاری به روش نوین، علمی و هدفمند در این قلعه است.

او اضافه کرد: با کاوش‌های جدید در لرستان سکونت انسان قبل از عصر مفرغ در تپۀ فلک‌الافلاک تأیید شد و قدمت این تپه به ۴۵۰۰ سال پیش بازمی‌گردد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان بیان کرد: عرصه‌ای به‌طول ۲۵ متر و عرض دو متر در کاوش‌های اخیر تپۀ فلک‌الافلاک مورد بررسی قرار گرفت و بقایای سکونت انسان در چندین دوره تاریخی کشف شد.

حسن‌پور اعلام کرد: پروندۀ قلعه فلک‌الافلاک و دره خرم‌آباد برای ثبت جهانی به‌عنوان سهمیه ۲۰۲۴ ایران به سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد، یونسکو، ارسال شده‌است.

او خاطرنشان کرد: کاوش هدفمند و علمی با شناخت لایه‌های دقیق باستان‌شناسی برای پیوست تاریخی و علمی پروندۀ ثبت جهانی فلک‌الافلاک بسیار حائز اهمیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • کاوش در فلک‌الافلاک / سکونت انسان قبل از عصر مفرغ تأیید شد
  • کاوش‌ در «فلک‌الافلاک»/ سکونت انسان قبل از عصر مفرغ تأیید شد
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است