Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان هفته دهم لیگ‌برتر واترپلو، دو تیم دانشگاه آزاد و نفت امیدیه توانستند مقابل حریفان خود به پیروزی برسند.

به گزارش ایسنا، هفته چهارم از دور برگشت لیگ‌برتر واترپلوی ایران امروز جمعه یک دی ۱۳۹۶ پیگیری شد. در پایان رقابت‌های این هفته، دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و نفت امیدیه توانستند در مصاف با حریفان خود به پیروزی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین یک دیدار این هفته که بین دو تیم نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی ارتش باید برگزار می‌شد، با اعلام  سازمان لیگ واترپلو به دلیل برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی به تعویق افتاد. 

تیم سایپا نیز در این هفته با قرعه استراحت رو به رو شده بود و بازی نداشت. شاگردان مهدی پنام‌تاش تا به اینجای فصل، با ۱۴ امتیاز در جایگاه دوم جدول ردبندی رقابت‌ها قرار دارند و خود را برای بازی هفته بعد آماده می‌کنند.

در نخستین بازی این هفته دو تیم "دانشگاه آزاد اسلامی" و تیم جوان "استخر شهید نوفلاح" به مصاف هم رفتند که در پایان، شاگردان شهدی‌پور توانستند مقابل حریف جوان و نسبتا ضعیف خود به پیروزی برسند. این بازی با حساب ۲۶ بر ۶ به سود قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها تمام شد تا دانشگاهی‌ها همچنان در صدر جدول لیگ‌برتر به پیشتازی خود ادامه دهند.

اما در دومین و آخرین بازی هفته دهم لیگ‌برتر واترپلو، دو تیم "نفت امیدیه" و "نماینده اصفهان" امروز جمعه به مصاف هم رفتند که این بازی به سود تیم با تجربه امیدیه با پایان رسید. در پایان این دیدار تیم امیدیه موفق شد با نتیجه ۱۷ بر ۵ حریف اصفهانی خود را از پیش رو بردارد.

نتایج دیدارهای  هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر واترپلو نیز به قرار زیر است:
استخر شهید نوفلاح ۶ – ۲۶ دانشگاه آزاد اسلامی
نفت امیدیه ۱۷ – ۵ نماینده اصفهان
نفت و گاز گچساران – نیروی زمینی ارتش(به تعویق افتاد)
سایپا(با قرعه استراحت رو به رو شد)

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!

تلخ‌تر از این هم مگر می‌شد!؟ لیورپول در 45 روز هم از لیگ اروپا و جام حذفی کنار رفت، هم جام لیگ برتر را از دست داد و هم درگیری صلاح با کلوپ را کنار خط دید!

به گزارش فارس؛ لیورپول که در رویای 4گانه در فصل آخر یورگن کلوپ بود در 45 روز همه چیز را از دست داد. انگار گل دقیقه 121 گل آماد دیالو در بازی جام حذفی لیورپول و منچستار یونایتد، مهری بر پایان عصر یورگن کلوپ در لیورپول بود.

پس از باخت لیورپول مقابل یونایتد و حذف از جام حذفی،‌ لیورپول هم در لیگ اروپا کنار رفت و هم از کورس رقابت قهرمانی در لیگ برتر بازماند تا 4گانه، یک‌گانه شود!

لیورپول در ماه آوریل، 3 بار برنده شد. 3 بار طعم شکست را چشید، 2 بار مساوی کرد و تنها یک بار توانست کلین‌شیت کند.

نکته مهم در تیم لیورپول، درگیری صلاح با یورگن کلوپ در بازی با وستهم بود. صلاح که به دلیل عملکرد ضعیف در این ماه، نیمکت نشین شده بود، در زمان ورود به زمین در دقیقه 79 کنار خط با یورگن کلوپ درگیر شد. درگیری که اگر نونیز، هم‌تیمی صلاح دخالت نمی‌کرد، ممکن بود صحنه‌هایی تاریخی را رقم زند!

آتش اختلاف میان صلاح با یورگن کلوپ دیگر عیان شده است. صلاح پس از بازی صراحتاً گفت که اگر مصاحبه کند، لیورپول به آتش کشیده خواهد شد ولی یورگن کلوپ ادعا کرد که همه چیز در رختکن به پایان رسیده است.

رویای قهرمانی برای لیورپول از دست رفته و باید این 3 بازی لیگ هم تمام شود تا داستان عاشقانه کلوپ با لیورپول به تلخ‌ترین شکل ممکن تمام شود!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمد صلاح بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس شد اعلام آمادگی لیورپول برای فروش محمدصلاح

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند