Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهرستان‌های اصفهان تاکید کردند: مردم ایران همچنان در انتظار عملی شدن وعده‌‏های مسئولان در حوزه اقتصاد مقاومتی هستند و از آنها توقع دارند به جای حاشیه‌‏سازى و نزاع‌های سیاسی، به حل مشکلات بپردازند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های اصفهان، امام جمعه فولادشهر ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه فولادشهر با اشاره به اینکه «اقتصاد مقاومتى؛ تولید و اشتغال» نیز وارد فصل آخر شد، اظهار داشت: مردم از گرانى و مشکلات اقتصادى شکایت دارند چرا که آن را با تمام وجود لمس مى‏کنند، به همین دلیل مسئولان و افرادی که بحث‌هاى سیاسى و جنجال‌هاى روزمره را وارد زندگىِ مردم و جامعه کنند، هیچ کمکى به پیشرفت کشور نمی‌‏کنند و اینگونه رفتارها گره‌ای هم از مشکلات مردم باز نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام مسعود سرافراز با اشاره به اینکه با گذشت 9 ماه از سال 96 مزه اقتصاد مقاومتی هنوز چاشنی زندگی مردم نشده است، تصریح کرد: امروز براى رفع مشکلات مردم، 3 امر محورى وجود دارد، نخست ایجاد کار و اشتغال براى نسل جوان است که مشکلات زندگى را از دوش بخش مهمى از مردم ما برمی‌‏دارد.

وی ادامه داد: گام دوم مبارزه با فساد اقتصادى در دستگاه‌هاست که اگر عزم همگانى بر آن قرار نگیرد، همه تلاش‌ها و دستاوردهاى این نظام مقدس را ضایع می‌‏کند و فاصله طبقاتى را عمیق و منابع محدود ملى را به خورد متجاوزان به حقوق ملت می‌‏دهد.

امام جمعه فولادشهر بیان کرد: راه سوم نیز وحدت ملى و یکصدایى مسئولان و خواص است چرا که اگر این مهم مخدوش شود، هیچ حرکت سازنده ای به سامان نمى‏رسد.

نبود فرماندار در شهرضا سبب تضییع حق مردم می‌شود

امام جمعه موقت شهرضا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: در شرایط فعلی که مسئولان همه شهرستان‌ها به دنبال جذب اعتبارات بیشتر از محل لایحه بودجه هستند، فقدان فرماندار در شهرضا سبب می‌شود تا حق مردم شهرضا از بین برود.

حجت‌الاسلام سید نعمت‌الله صالح با اشاره به فرا رسیدن 9 دی، اظهار داشت: حضور با بصیرت مردم در 9 دی‌ماه منجر به خنثی شدن فتنه شد. امروز هم ممکن است فتنه باشد زیرا فتنه و تزویر و ریا در افرادی که به دنبال منافع سیاسی خود هستند در همین راستا حرکت می‌کنند و این شناخت با بصیرت ملت ایران است که نمی‌گذارد هر کسی درباره نظام اسلامی حرفی را بیان کند.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به تصمیمم ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به پایتختی اسرائیل، گفت: سیاست‌های نسنجیده آمریکا این کشور را در عرصه بین‌المللی بیش از هر زمان دیگری منزوی کرده است. در رابطه با انتقال پایتخت اسرائیل به بیت‌المقدس ترامپ تنها ماند و بیشتر کشورها و شورای امنیت با این تصمیم مخالف کردند.

صالح با اشاره به اینکه بیش از 40 روز است که شهرضا بدون فرماندار است، بیان کرد: لازم است از استاندار اصفهان بخواهیم هرچه سریع‌تر فرماندار جدید شهرضا را معرفی کند.

وی با بیان اینکه در 30 سال گذشته شهرضا نسبت به شهرستان‌های اطراف خود پیشرفت چندانی نداشته است، تصریح کرد: تأخیر بیش از این در انتخاب فرماندار برای شهرضا توهین به مردم این شهرستان و سبب تضییع حقوق آنها است.

امام جمعه موقت شهرضا اظهارداشت: در شرایط فعلی که مسئولان همه شهرستان‌ها به دنبال جذب اعتبارات بیشتر از محل لایحه بودجه هستند، فقدان فرماندار در شهرضا سبب می‌شود تا حق مردم شهرضا از بین برود.

مسئولان دچار اشرافی گری شده‌اند

امام جمعه نطنز در خطبه‌های نماز جمعه نطنز گفت: متاسفانه مسئولان کشوری به جای حل مشکلات دچار اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله امینی اظهار داشت: مردم دچار مشکلاتی هستند و سفره مردم روز به روز کوچکتر می‌شود اما متاسفانه مسئولان به جای حل مشکلات، دچار تجمل‌گرایی و اشرافی گری شده‌اند.

وی ادامه داد: اخیرا صحبت‌هایی مبنی بر حقوق شهروندی به گوش می‌رسد که باید به مطرح کنندگان این موضوع گفت که افزایش پهنای باند اینترنت و رواج بدحجابی و بی بند و باری حقوق شهروندی نیست.

امام جمعه نطنز تصریح کرد: حقوق شهروندی یعنی مردم آسایش و امنیت داشته باشند، وضعیت اقتصادی خوب و با ثبات داشته باشند، یعنی مردم کرمانشاه، بعد از چند هفته از زلزله که بدون حتی یک کانکس هستند، به موقع کمک‌ها را دریافت کنند.

حماسه «نهم دی ماه» روز غلبه بصیرت بر اغواگری

امام جمعه شهر باغبادران در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه این شهر 9 دی ماه را روز غلبه بصیرت بر اغواگری دانست و اظهار داشت: حضور ده‌ها میلیونی مردم در تظاهرات نهم دی ماه 88 در طول 3 دهه انقلاب بی نظیر بود. 9 دی ماه حماسه‌ای ماندگار را در تاریخ انقلاب رقم زد.

حجت‌الاسلام علیرضا فرهنگ افزود: بعد از انتخابات پرشور دستگاه‌های تبلیغاتی علیه رای مردم وارد میدان شدند و با عده‌ای فریب خورده چندین ماه کشور را به آشوب کشیدند که در نهایت با بصیرت مردم و حضور در حماسه 9 دی خنثی شد. امروز نباید این حماسه بزرگ فراموش شود چرا که قیام مردم در این روز به تعبیر رهبر انقلاب دست قدرت خدا را نشان داد.

امام جمعه شهر باغبادران ادامه داد: یکی از درس‌های ماندگار این قیام این بود که نقاب از چهره منافقان و فریب خوردگان غرب و سران فتنه برداشت و این قیام به نوعی یک رفراندوم ملی علیه فتنه‌گران و غرب‌گرایان بود و مردم به آن‌ها نشان دادند در سخت‌ترین شرایط کنار ولایت فقیه خود می‌مانند و ایشان را هیچگاه تنها نمی‌گذارند.

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه بندر ریگ سه‌شنبه شب در این آئین با تبریک روز شوراها با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا باید همواره صدای مردم باشند اظهار داشت: مردم از منتخبین خود در شوراها انتظار دارند که حقوق آنها را ار مسئولان پیگیری و مطالبه کنند.

حجت الاسلام علی مصلح افزود: رعایت زیست بوم منطقه ای در شهرسازی باید مدنظر و مورد توجه مسئولان در باشد و به معماری اسلامی ایرانی توجه شود.

وی گفت: در کارهایی که برای شهر و روستا انجام می شود پیوست فرهنگی نسبت به تمام ساخت و سازها باید رعایت شود و توجه به امور فرهنگی شهر نیز لازمه ساخت و ساز و آبادانی است.

وی بیان کرد:، زیباسازی و معماری یک وجه عمران و آبادانی است و وجه دیگر آن باید در مباحث و بخش های فرهنگی است که باید یاور ارگان های فرهنگی بود تا بتوان توسط این ارگان های فرهنگی مطالبات دیگر مردم را هم تحقق بخشید.

شوراها تجلی مردم سالاری اسلامی دینی هستند

امام جمعه بندر ریگ با بیان اینکه شوراها تجلی مردم سالاری اسلامی دینی هستند، گفت: در تمام جنبه های انقلاب اسلامی رکن مردم سالاری دیده می شود و یکی از ارکان آن شوراهای شهر و روستا هستند.

وی بیان کرد: منتخبین مردم در شوراهای شهر و روستا با نگاه مردم سالارانه و گفتمان مردمی و از دل مردم با مسئولان سخن گفته و مطالبه کنند و دعدغه حقوق را مردم داشته و بر این امر تداوم داشته باشند.

مسئولان نگاه ویژه ای به جایگاه شوراها داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه در این آئین با تبریک روز شوراها با بیان اینکه یکی از رویدادهای بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ۹ اردیبهشت، روز شورا ها است، اظهار داشت: شورای اسلامی که خلا آن در قبل از انقلاب احساس می شد با پیروزی انقلاب به فرمان امام راحل شکل گرفت تا مردم بتوانند در آینده و امورات و تصمیم های گرفته شده در شهر و روستاها خود دخیل باشند.

روح الله یگانه افزود: امام راحل (ره) نگاه ویژه ای به جایگاه شورا داشتند اما بعد از ایشان برخی از مسئولان این نگاه را به جایگاه شوراها نداشته اند.

وی گفت: شوراها حلقه اتصال میان مردم و دولت ها و بازوان توانمندی برای دستگاه‌های اجرایی در شهر و روستا هستند و اگر شوراها نبود به جرات می توان گفت که مسئولان در ارائه خدمات با مشکلاتنی زیادی روبرو می شدند.

وی بیان کرد: شوراها نقش مهمی در انتخابات و دعوت و حضور گسترده مردم پای صندوق های رای و نقش انکار ناپذیری در توسعه شهری و روستایی دارند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه گفت: انتظار می رود مسئولان احترام و جایگاه شورا های اسلامی را آنگونه که شایسته است حفظ کنند و به جایگاه شوراها نگاه ویژه ای داشته باشند.

در پایان این آئین از رؤسا و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای گناوه و بندر ریگ تجلیل شد.

کد خبر 6093670

دیگر خبرها

  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است