Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از نحوه برگزاری اردوی عملی آموزش تکمیلی بسیج ناحیه عشایری اصلاندوز بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،پیش از ظهر امروز پنج شنبه بسیجیان گردان بیت المقدس شهر اصلاندوز میزبان سردار فرهنگ مستعد حصاری جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی عملی سه روزه مرحله اول دوره 45 روزه تکمیلی بسیج به همت عملیات ناحیه عشایری از دیروز در محل کمپ سازمان اصلاندوز آغاز شد و همزمان با دومین روز از اردو جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و هیات همراه با حضور در جمع بسیجیان شرکت کننده از مراحل مختلف برگزاری اردوی عملی بسیجیان بازدید و کیفیت و نحوه اجرای دوره را مطلوب ارزیابی کرد.

بسیجیان نیز همزمان با ورود سردار،روحیه و توان خود را بخوبی نشان داده و بر آمادگی هر چه بیشتر برای حضور همه جانبه در عرصه های مختلف تاکید کردند.

سردار مستعد در حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،بسیجیان و پایوران سپاه در سخنانی ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) با اشاره به اقتدار و عظمت حضور بسیج در صحنه های مختلف گفت:هدف از حضور در این اردوها آمادگی و توان رزم بسیجیان برای مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن و خنثی سازی نقشه های شوم آنهاست.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن توصیه به بسیجیان افزود:حضور ارزشمند خود را در چنین صحنه هایی قدر بدانید و از هرلحاظ چه نظامی،چه اعتقادی و چه بصیرتی آمادگی کامل داشته باشید،تا بتوانیم به اهداف و آرمانهای دفاع از انقلاب دست پیدا کنیم.

به گزارش ارس تبار،در این دوره آموزشی دروس نظامی، عقیدتی ، سیاسی، تاکتیک، آمادگی جسمانی، آئین نامه انضباطی، سلاح شناسی ، قوانین و مقررات، آشنایی با نیروهای مسلح، جنگ نوین، پدافند غیر عامل ،میدان تیر و…با بهره گیری از اساتید مجرب بصورت تئوری و عملی برای بسیجیان تدریس می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد

چهل و یکمین هیئت نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور مهدی علی‌نژاد برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، چهل و یکمین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی ووشو در شهر جیانگ یئن به ریاست گائو ژیدان رئیس IWUF و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیئت رئیسه برگزار شد.

نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند

 

در این نشست، ژان کیوپینگ دبیرکل فدراسیون بین‌المللی گزارشی از فعالیت‌های 6 ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش ر‌و ارائه داد.

وی همچنین یادآور شد با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند، بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور 38 کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی تایچی در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهامای ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست مقرر شد میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک 2026 جوانان داکا سنگال را خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان