Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: ماموران پلیس ضد ترور ترکیه با پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی این کشور "محمود الف" یکی از جلادان مشهور داعش را در استان حاتای دستگیر کرده اند.

حجم ویدیو: 2.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، محمود الف از راه های غیرقانونی وارد ترکیه شده و قصد عزیمت به یونان را داشت که در استان حاتای و نزدیک مرز سوریه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر اعلام این رسانه، این جلاد 28 ساله داعشی اهل سوریه، در جریان بازجویی ها به عضویت دو برادر، همسر و مادر همسرش در گروه داعش ISIS و نیز کشته شدن یکی از برادرانش در سوریه اعتراف کرده است.
به نوشته جمهوریت، تصاویر جنایات محمود الف در بسیاری از ویدئوهای منتشر شده داعش موجود است.
ماموران پلیس Police مبارزه با ترور Assassination ترکیه همزمان در شهرهای آنکارا و بورسا بیش از 200 تن از مظنونان داعشی را دستگیر کردند.
شبکه تلویزیونی "ار.ب.کا" روسیه نیز نوشت، بنا بر گزارش وزارت کشور روسیه، ماموران پلیس ضدترور این کشور چهار عضو گروه داعش را که از یک کشور آسیای میانه به مسکو آمده بودند، در یک ایستگاه مترو دستگیر کردند. این افراد از کانون به اصطلاح خفته داعش بودند که در هر لحظه ممکن، فعالیت خود را ازسر می گیرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان گروگانگیری در نیکشهر؛ ۴ متهم دستگیر شدند

به گزارش تابناک، سردار دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با  تسنیم  اظهار داشت: با وقوع یک فقره آدم‌ربایی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در یکی از روستاهای شهرستان نیکشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران سریعا به محل اعلامی عزیمت و مشاهده کردند، چهار آدم ربا با استفاده از زور و تهدید، مردی را که حدوداً 38 سال سن داشت گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شده اند، بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات شخصی قبلی، فردی را گروگان گرفته‌اند، که تیم رسیدگی کننده جهت دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز قدام کردند.

وی با بیان این که مأموران جان برکف پلیس با انجام اقدامات هوشمندانه فرد ربوده شده را در کمتر از دو ساعت بدون هیچگونه تلفاتی از اسارت آزاد کردند، تصریح کرد: در این رابطه چهار گروگانگیر توسط مأموران دستگیر و جهت انجام سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دندانپزشک قلابی با گواهینامه جعلی در رشت دستگیر شد
  • دبیر شورای عالی امنیت: توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است
  • پایان گروگانگیری در نیکشهر؛ ۴ متهم دستگیر شدند
  • گروگانگیری در نیکشهر؛ چهار متهم دستگیر شدند
  • گروگانگیری در نیکشهر؛ ۴ متهم دستگیر شدند
  • هافبک سابق تیم ملی آلمان، بازیکن سوریه شد
  • عامل خونین‌ترین حمله داعش در مصر، آزادانه در این کشور زندگی می‌کند | ابوحمزه القاضی کجا اقامت دارد؟
  • عامل خونین‌ترین حمله داعش در مصر، آزادانه در این کشور زندگی می‌کند
  • فیلم| پلیس ترکیه سرکردهٔ ایرانیِ سایت‌های شرط‌بندی را دستگیر کرد
  • بازداشت سرکرده ایرانی سایت‌های شرط‌بندی در ترکیه