Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه استان هرمزگان با بیان اینکه حماسه نهم دی تجدید پیماند وباره ملت با ارزش ها و آرمان های انقلاب بود،اظهار کردند:مسئولان کشور از حاشیه سازی،بحث های خسته کنننده و بی ثمر سیاسی بپرهیزند و جلوی گرانی و تورم افسار گسیخته را بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ائمه جمعه استان هرمزگان با بیان اینکه حماسه نهم دی تجدید  پیماند وباره ملت با ارزش ها و آرمان های انقلاب بود،اظهار کردند:مسئولان کشور از حاشیه سازی،بحث های خسته کنننده و بی ثمر ،سیاسی بپرهیزند و جلوی گرانی و تورم افسار گسیخته را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ساخت وسازهای غیرمجاز در حریم دریایی نیازمند برخورد قانونی است

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی،  امام جمعه بندرعباس  در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز و فضای مجازی در بندرعباس ، اظهار کرد : مبحث نماز و انتشار مبانی ارزشمند آن با توجه به اهمیتش در جامعه، متاسفانه بسیار کم مورد بررسی  واقدام قرار گرفته است.

امام جمعه گفت: آمریکا 2700 اتاق فکر برای ضربه زدن به زدن با ابزارهای مختلف از جمله فضای مجازی تشکیل داده است.

نعیم آبادی تاکید کرد: قبل از اقدامات دشمن باید تهدیدهای آن را شناخت و با آن مقابله کرد زیرا دشمن با علوم وفنون نوین خود به راحتی می تواند اسلام را هدف بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در جامعه امروزی اغلب جوانان از فضای مجازی استفاده می کنند،افزود: باتوجه به گسترش فضای سایبری در جامعه ما باید ازاین ابزار دشمن برای مقابله با سازندگان آن ها یعنی آمریکا و اسرائیل استفاده کنیم.

امام جمعه ادامه داد: آمارها حاکی از آن است که در 20 میلیون نفر از ادعیه مذهبی و  پنج میلیون نفر از مطالب مفسد وغیر مذهببی در فضای مجازی  بازدید کردند و این نشان دهنده گرایش مردم ایران به مسائل دینی است.

نعیم آبادی با اشاره به اینکه نماز بازدارنده افراد از گناه است، تصریح کرد: خانواده ها با آموزش نماز دردوران کودکی زمینه های دوری ازگناه فراهم می کنند.

وی با تاکید براینکه مسئولان باید در بخش راه سازی سرمایه گذاری های بیشتری کنند، افزود: حمل و نقل به عنوان یکی از اساسی ترین موارد موثر در اقتصاد کشور نیازمند جاده هایی با کیفیت تر و مناسب است، جاده های بی کیفیت در داخل کشور  باعث شده کشورهای همسایه مسیر صادرات جاده ای خود را تغییر دهند.

نعیم آبادی ادامه داد:  عمل به قانون نه تنها وظیفه مردم عادی بلکه از مهم ترین وظایف مجریان قانون یعنی نیروی انتظامی است اما  آیین نهاد در مسئله ساخت و سازهای غیر قانونی در حریم ساحلی اقدامات  مناسبی انجام نشده است.

وی تصریح کرد:حضور نیروهای امنیتی سپاه در هواپیماهای کشور باعث شد توطئه دشمن در زمینه حمله های هوایی با شکست روبرو شود.

نماینده ولی فقیه خاطر نشان کرد: اساتید و معلمان با دادن نمره های بی اساس به دانشجوها و دانش آموزان  در حق کسانی  که از لحاظ علمی قوی هستند بی عدالتی می کنند.

حماسه نهم دی تجدید پیمان ملت با ارزش های انقلاب بود

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان، با اشاره به دشمنی آمریکا، اسرائیل و برخی دیگر از کشورهای غربی نسبت به ملت و نظام اسلامی گفت: فرانسه در یک هفته دو بار به منافقین تروریست که دستانشان به خون این ملت آغشته است اجازه رسمی جلسه و نشست سیاسی می دهد و یا رفت و آمد سران انگلیسی با نیت آزاد کردن جاسوسشان امید می دهند.

وی اظهار کرد: تردیدی بر دشمنی شیاطین و استکبار نیست اما آن چه در شرایط کنونی قابل توجه است این است که دشمنان انقلاب به این نتیجه رسیدند که اقدام نظامی، امنیتی، سیاسی علیه انقلاب اسلامی پاسخ نمی دهد لذا این گرگهای گرسنه به موریانه های داخلی چشم دوختند.

میرزایی با انتقاد از برخی خود فروخته های داخلی، عنوان کرد: گاهی در کشمکش‌های قدرت و سیاست، انگیزه های شخصی، حزبی و جناحی بر مصالح ملی رجحان پیدا می کند و آب بر آسیاب دشمن ریخته می شود و آنهایی که نان و نمک خورده انقلاب بودند کمر بر شکستن نمکدان بسته اند.

وی با بیان اینکه برخی از درون در پی خشکاندن ریشه انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: با وجود موریانه ها دیگر نیازی به دشمنی دشمنان بیرونی نیست و همان موریانه های داخلی شجره طیبه انقلاب را از درون به مخاطره می اندازند، اما نظام اسلامی چه قدر باید هزینه غفلت ها، جهل ها، لجبازی ها و خیانتهای دوست نماهایی که چشم بر مصالح و منافع کشور بستند را باید پرداخت کند.

خطیب نماز جمعه پارسیان خطاب به مسئولان در رسیدگی به دغدغه های رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: مسئولان دغدغه‌های مقام معظم رهبری را در حوزه آسیب های اجتماعی، فضای مجازی، معیشت مردم، بیکاری، مقابله با فساد و قاچاق جدی پی گیری کنند تا شکست دیگری بر جبهه استکبار تحمیل گردد.

امام جمعه پارسیان، همچنین با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در بندر عباس و تأکید معظم له بر لزوم بکارگیری همه امکانات برای دعوت به نماز گفت:مسئولان، خود در اولویت دعوت به نماز هستند تا دیگران هم از آنها الگو بگیرند.

میرزایی با تبریک شهادت جانباز سرافراز علی خوش لفظ و پیام مقام معظم رهبری در پی عروج ملکوتیش که فرمودند، اجر دهها سال درد و رنج جانبازی را به جایگاه والای شهادت فی سبیل الله پیوند زد، افزود: شهید خوش لفظ با همه مجروحیت ها هیچ وقت از دفاع از انقلاب و ولایت کوتاهی نکرد لذا زندگی این شهید می تواند الگویی برای جوانان شود.

امام جمعه پارسیان در ادامه با اشاره به مسأله حقوق شهروندی که مورد توجه مسئولان کشور قرار گرفته است، گفت: حقوق شهروندی باید منطبق با رویکرد اسلامی باشد و الا حقوقی که فریاد کودکان یمنی و فلسطینی را نشنود مناسب شأن انقلاب اسلامی نیست و نباید به مسائل فانتزی و شعاری تبدیل نشود بلکه حق اشتغال، زندگی آبرومندانه و بهره‌مند شدن از هوای سالم هم مورد توجه باشد نه اینکه لابلای شهروندی حقوق سیاسی ارائه گردد.

خطیب نماز جمعه پارسیان با تبریک 8 ربیع الثانی ولادت امام حسن عسکری(ع) عنوان کرد: با همه فشارها، کنترل ها و مراقبت های بی وقفه حکومت عباسی یک سلسله فعالیتهای سیاسی، اجتماعی و علمی در جهت حفظ اسلام و مبارزه با افکار ضد اسلامی انجام دادند و جامعه را برای دوران غیبت فرزند خود آماده کردند.

میرزایی با توجه به قرار گرفتن در آستانه نهم دی ماه گفت: حماسه نهم دی تجدید پیمان دوباره ملت بزرگ انقلاب اسلامی با ارزشهای انقلاب بود و با حرکت میلیونی بصیرت، وحدت و یک دلی خود را به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نشان داد.

مسولان امکانات خود را برای ترویج نماز اختصاص دهد

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا مصطفی لو، امام جمعه موقت شهرستان جاسک گفت: فصل زمستان بهارمومن است که او از طولانی بودن شب ها برای عبادت و از روزهای کوتاه آن برای روزه داری استفاده می کند که  بتوانیم از این فرصتی که خداوند در اختیار ما قرار داده استفاده کنیم

خطیب نماز جمعه جاسک سواد آموزی را از مسائل مهم در منطقه شرق مکران دانست و گفت: در این منطقه روستاهایی داریم که هنوز مدرسه ساختمانی وجود ندارد و کلاس درس در کپر برقرار است که مسئولین اقداماتی در این جهت انجام دهند .

وی بیان کرد: یک اتفاق بزرگی که در استان افتاد اجلاس سراسری نماز در بندرعباس که در راستای اهمیت نماز برگزار شد و مقام معظم رهبری  فرمودند همه مسولین  امکانات خود را به ترویج نماز اختصاص دهد و اعم از مدیر ،معلم و مسئول برای این امر مهم پای کار بیایند و در سیستم اداری زمانی را مشخص کرده اند برای نماز اما که کارمند در زمان نماز باید این امر را به جابجا بیاورد.

مصطفی لو گفت: امروز روز پایانی هفته حمل و نقل و راهداری است که جا دارد از زحمات این دسته از عزیزان که مسئولیت سخت و مهمی را عهده دار هستند که انشاالله در این کار سختی که به عهده دارند موفق باشند.

دولت آمریکا مردم جهان را بنده خود می داند

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صفایی حایری، امام جمعه شهرستان بندرخمیر در خطبه های نمازجمعه ضمن اشاره به سود دیرکرد بانک ها گفت: بارها به صراحت علما اعلام کرده اند که سود دیرکرد بانک ها حرام است ولی به حرف مراجع توجهی نمی شود چرا که ربا ویروس کشنده ای است که اقتصاد را از بین می برد.

وی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا بیان کرد: ترامپ بازهم به صراحت اعلام کرد که دولت آمریکا بوجود آورنده داعش است ولی متاسفانه بعضی از کشورهای مسلمان چنان دست بیعتی به آمریکا داده اند که دست از دامنش برنمی دارند.

 صفایی حایری با اشاره به رای ۱۲۸ کشور جهان در سازمان ملل علیه تصمیم ترامپ عنوان کرد: این رای بالا جای خوشحالی دارد چرا که دولت آمریکا فکر می کند مردم جهان بنده آنان هستند.

وی ضمن اشاره به برگزاری همایش سراسری نماز در بندرعباس بیان کرد: اهمیت این چنین همایش ها بسیار بالا است لذا اقامه دین منوط به اقامه نماز است  که انبیاء الهی به آن مامور شدند.

امام جمعه شهرستان بندرخمیر با اشاره به درپیش بودن روز میلاد حضرت مسیح افزود: اگر مسیحیان پیرو حقیقی حضرت مسیح بودند اینقدر خشونت در جهان وجود نداشت چرا که حضرت مسیح پیامبر عطوفت و مهربانی بود در صورتی که این همه خشونت در جامعه مسیحیت وجود دارد.

تقوی معیار کرامت وارزش های انسانی است

حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش درخطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کیش با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی شئون زندگی حرکت بر مدار تقوی را بسیار ارزشمند توصیف و اظهار کرد: سعادت دنیا و آخرت انسان ها در گرو تقوی است و اگر در طلب سعادت که خواسته هر انسان عاقل و خردورزی است باید بر مدار ومحور تقوی حرکت کنیم.

خطیب جمعه کیش همچنین با اشاره به چهار و نیم میلیارد کمک های نوعدوستانه مردم جزیره کیش به هموطنان زلزله زده کرمانشاه افزود: معتقدم مردم کیش بر محور خیرات حرکت کرده و مردمی نوعدوست هستند که در کمک های انسان دوستانه همواره پیشتاز هستند.

وی ادامه داد: کمک های مردمی ساکنان جزیره کیش توسط 7 پرواز به کرمانشاه ارسال شده و در میان نیازمندان توزیع شد.

حسن زاده با اشاره به پنجم دی سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی تاکید کرد: نقش حفاظت هواپیمایی که برعهده سپاه نهاده شده است از مهمترین وظایفی است که از سال 62 بر عهده این نهاد بوده و از آن تاریخ تا کنون بیش از 26 هواپیما ربایی در آسمان و یکصد مورد اقدام به هواپیما ربایی زمینی توسط نیروهای حفاظت هواپیمایی سپاه خنثی شده است.

وی ادامه داد: وجود پروازهای امن، امنیت در زمین و هوا به یمن زحمات شبانه روزی سربازان شایسته و اخلاق مدار حفاظت هواپیمایی است که همواره تلاش می کنند تا در مسیر اخلاق حرکت کنند.

مسئولان کشور با پرهیز از حاشیه سازی مانع تورم افسار گسیخته شوند

حجت الاسلام مهدی رحمانی، امام جمعه شهرستان رودان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به موضوع افزایش قیمت ها گفت: مسئله گرانی ،افزایش قیمت ها،کاهش توان خرید مردم بویژه اقشار ضعیف و مسئله بیکاری ،تولید و مبارزه با فساد اقتصادی مسائل اصلی کشور است .

وی افزود: مسئولان کشور از حاشیه سازی،بحث های خسته کنننده و بی ثمر ،سیاسی بپرهیزند و جلوی گرانی و تورم افسار گسیخته را بگیرند.

امام جمعه رودان  اظهارکرد: امروز آمریکایی ها و صهیونستها از درگیری نظامی با ایران اسلامی ماُیوس هستند و تنها امیدشان به موریانه های داخلی ،خود باخته ها و خودفروخته هاست که به فضل الهی با صبر و اعتقاد ملت انقلابی و تبعیت از رهبر عزیز انقلاب توطئه ها نقش بر آب خواهند شد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام رحیمی خطیب نماز جمعه ساوه گفت: در عملیات وعدۀ صادق، قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین المللی به اثبات رسید.
---------
حجت الاسلام میرصادقی امام جمعه خمین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته معلم گفت: معلمان افسران میدان پیشرفت و مهمترین عوامل هویت سازی فرهنگی و اعتلای علمی جامعه هستند.
-------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز ملی شورا‌ها گفت: شورا‌ها به عنوان نماینده مردم هستند و برای مطالبه گری از مسئولین و رفع مشکلات و کاستی‌ها در شهرستان باید اهتمام بیشتری داشته باشند. 
-------
 حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند، به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر، مسئله تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست، مسئله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زده و موضوع اصلی شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار است.
-------
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام طاووسی امام جمعه آشتیان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران در عرصه تولید و اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و باید به جایگاه این قشر بزرگ جامعه بیش از پیش توجه شود.
----
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان با اشاره به دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون دوران بعد از انقلاب با قدرت از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و این دستاورد‌ها و توانمندی داخلی جوانان برومند این سرزمین است که هیمنه اسرائیل و آمریکا را فروریخته است.
-------
حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد گفت: شهدا پهلوانان واقعی هستند، پهلوان الگویی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شودند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.
------
حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان با اشاره به هفته کار و کارگر، گفت: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تأکید شده تا جایی که پیامبر(ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • نماز جمعه سنندج
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند