Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم سپاهان و سایپا به تساوی یک- یک رسیدند

به گزارش وب سایت نود ، این نتیجه در شرایطی حاصل شد که هر دو تیم برای بهبود وضعیت موجود احتیاج مبرمی به هر ۳ امتیاز این دیدار داشتند. در نیمه اول سایپا از روی یک ضربه ایستگاهی توسط مهدی ترابی به گل رسید. هر ۴ گل اخری که سپاهان در لیگ پذیرفته از پشت محوطه جریمه شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم حملات سپاهان برای جبران گل خورده شدت گرفت تا اینکه در دقیقه ۸۷ توسط ساسان انصاری از روی نقطه پنالتی به گل رسید. ضربات بازیکنان سپاهان در نیمه دوم دو بار به دیرک دروزازه اصابت کرد تا در این زمینه جزو یکی از بدشانس ترین تیمهای لیگ باشند.

ترکیب سایپا:

فلاح‌زاده، علیاری، دانشگر، آرش رضاوند ( ۵۲ محمد سلطانی)، ترابی قلی‌زاده، اسدی، شیری، خالدی، سلیمانی و محمد عباس زاده ( ۶۵ روزبه شاه علیدوست)

سرمربی: علی دایی

 

ترکیب سپاهان:

کیخسروی، یزدانی، حسن جعفری ( ۷۰ حسین پاپی)، سعید آقایی ( ۴۵ مهدی شریفی)، پورقاز، علی کریمی، مهدی رحیمی، جلال علی‌محمدی، میلاد سرلک ( ۷۴ رسول نویدکیا)، ساسان انصاری و مهرداد محمدی

سرمربی زلاتکو کرانچار

اخطار: میلاد سرلک (59) از سپاهان و محمدرضا سلیمانی (65) از سایپا

لحظات حساس:

 

دقیقه ۲۷: شوت مهرداد محمدی از پشت محوطه جریمه به بیرون رفت

دقیقه ۳۵ ( گل اول سایپا) : تیم فوتبال سایپا چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی در موقعیت مناسب شد که مهدی ترابی با یک بغل پای استادانه دروازه حریف را باز کرد

دقیقه ۴۴: پاس رو به عقب  حسن جعفری و ضربه جلال علی محمدی موقعیت خطرناکی برای سپاهان ایجاد کرد  توپ توسط مدافعین سایپا بلوکه شد

دقیقه ۵۷: شوت سیاوش‌ یزدانی از پشت محوطه جریمه به بیرون رفت

دقیقه ۶۱: ضربه محکم جلال علی محمدی از پشت محوطه جریمه به دیرک  دروازه برخورد کرد 

دقیقه ۶۴: کرنر ارسالی سپاهان با ضربه مهدی شریفی و با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۷۵: شوت سنگین مهدی ترابی با واکنش کی خسروی راهی اوت شد.

دقیقه ۷۸: ارسال فوق العاده مهدی ترابی و ضربه سر بازیکنان سایپا توسط کیخسروی مهار شد

دقیقه ۸۸ : (گل اول سپاهان ) برخورد توپ به دست مهدی ترابی در محوطه  یک ضربه پنالتی برای سپاهان به ارمغان آورد  که. ضربه پنالتی توسط ساسان انصاری به گل تبدیل شد.

دقیقه ۸۸: ضربه ایستگاهی تماشایی مهرداد محمدی به دیرک عمودی دروازه برخورد کرد تا برای دومین مرتبه مانع گلزنی سپاهانی ها شود.

60610

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر دلخراش از جراحت شجاع (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، یکی از اتفاقات روز گذشته لیگ برتر برخورد شدید مهرداد محمدی با شجاع خلیل‌زاده بود که  منجر به مصدومیت مدافع تراکتور و البته پارگی لب این بازیکن شد.

در این صحنه به زعم تراکتوری‌ها، مهرداد محمدی با آرنج به صورت شجاع ضربه زده و باید از زمین اخراج می‌شد اما از آن طرف پرسپولیسی‌ها نیز شدت ضربه را چندان نمی‌دانستند که مستحق اخراج باشد.

با این حال شجاع بعد از بازی به دلیل پارگی شدید لب، با هشت بخیه راهی خانه شد تا شرایط چندان خوبی را نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • تصویر دلخراش از جراحت شجاع (عکس)
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد