Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه بروجرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد افزود: تعطیلی مدارس و ادارات راهکار مناسبی برای مبارزه با معضل آلودگی هوا نیست.

به گفته وی آلودگی هوا در فصل زمستان و ریزگرد‌ها درتابستان باعث بروز بسیاری از بیماری‌ها و افزایش مرگ و میر انسان‌ها شده است که باید برای این معضل بزرگ در کشور راه حل مناسبی اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نمازجمعه بروجرد اظهار کرد: با جلسات، همایش‌ها و نشست‌ها مشکل آلودگی هوا را در کلان شهر‌ها رفع نمی‌شود براین اساس مسئولان باید اقدام عملی انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به وتوی قعطنامه سازمان ملل توسط امریکا بیان کرد: قعطنامه سازمان ملل که با ۱۴ رای مثبت تصویب شد توسط آمریکا با کمال وقاحت وتو شده است.

وی اضافه کرد: این قعطنامه هرگونه تغییر و تصمیم درباره قدس را فاقد اعتبار دانسته است و از کشور‌های دنیا خواسته که از انتقال سفارتخانه‌های خود به قدس خودداری کندد.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: وتوی امریکا دراین خصوص با محکومیت جهانی روبرو شد و مجمع عمومی سازمان ملل با ۱۲۸ رای قعطنامه‌ای را در حق ملت فلسطین تصویب کرد که نشانه منزوی شدن آمریکا و اسرائیل در جهان شد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت: همه کشور‌های دنیا اقدام نابخردانه ترامپ را محکوم کردند و این نشانه ان است که ملت فلسطین پیروز میدان خواهد بود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به شلیک دومین موشک از یمن به سوی ریاض و هدف قراردادن کاخ سلطنتی یمامه ریاض گفت: امریکا و اسرائیل به همراه عربستان تلاش دارند موشک‌های شلیک شده به ریاض را ساخت ایران جلوه دهند و ایران را درمقابل خود قراردهند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: عربستان هزینه‌های هنگفتی برای خرید تجهیزات نظامی از آمریکا اختصاص داده، ولی در مقابل کشور کوچکی مانند یمن عاجز ماند است

وی تاکید کرد: عربستان بعد ازسه سال حمله وحشیانه به یمن و به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع هنوز راه به جایی نبرده اند و این نشانه شکست آل سعود است.

امام جمعه بروجرد گفت: شلیک موشک از یمن به سوی ریاض یکی از توانایی‌های این ملت مظلوم است تا با شکست عربستان به جهانیان ثابت شود که حق بر باطل پیروز خواهد بود.

انتهای پیام /م

ارائه راهکار مناسب وجامع مسئولان برای رفع معضل آلودگی هوا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون «نگاره و سینما» در دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم افتتاحیه کانون «نگاره و سینما»ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور محمد کُردی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، عباس ساکی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی و مسئولان، استادان و اعضای انجمن سینمای جوان بروجرد برگزار شد.

کُردی در این جلسه درباره جایگاه هنر عکاسی و فیلم‌سازی در جامعه امروزی مطالبی بیان کرد.

ساکی هم با تأکید بر حمایت هنرمندان و فیلمساز جوان بروجردی پیشنهاداتی مطرح کرد.

هومن هوشمند دبیر کانون نگاره و سینما به تشریح و معرفی حیطه فعالیتی کانون پرداخت، همچنین فیلم کوتاه داغی به کارگردانی فاطمه محمدی برنده جوایز متعدد داخلی و بین‌المللی اکران و کارگاه آموزشی آشنایی با مبانی فیلم کوتاه توسط فاطمه محمدی از استادان سینمای جوان و کارگردان فیلم برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • کانون «نگاره و سینما» در دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • کهگیلویه و بویراحمد از معضل خودکشی رنج می‌برد
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • بازیافت پسماند زباله توسط دانش‌بنیان‌ها و تبدیل به سوخت پاک
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات