Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@02:09:31 GMT

رضایت سایپا و سپاهان به تساوی یک بر یک

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۹۶۴۸۵

رضایت سایپا و سپاهان به تساوی یک بر یک

دو تیم ساپیا تهران و فولاد مبارکه سپاهان در حالی در زمین نامناسب دستگردی روبروی هم قرار گرفتند که اولین گل این بازی توسط مهدی ترابی (35) به ثمر رسید و ساسان انصاری از روی نقطه پنالتی دقیقه 85 بازی را مساوی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سپاهان با وجود انجام یک بازی تهاجمی و رو به جلو موفق به کسب پیروزی مقابل سپاهان نشد، تا نتیجه بازی رفت تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینکه در بازی رفت ترابی برای سایپا گل زده بود و سپاهان در دقیقه 85 بازی را به تساوی کشانده بود!

این دیدار با قضاوت بیژن حیدری و کمک حسن یوسفی و عسگر محمدی برگزار شد و هر دو تیم هم یک اخطار از داور گرفتند. میلاد سرلک (59) از سپاهان و محمدرضا سلیمانی (65) از سایپا دو بازیکن اخطاری این دیدار بودند.

ترکیب سایپا:

فلاح‌زاده، علیاری، دانشگر، آرش رضاوند ( ۵۲ محمد سلطانی)، ترابی قلی‌زاده، اسدی، شیری، خالدی، سلیمانی و محمد عباس زاده ( ۶۵ روزبه شاه علیدوست)

سرمربی: علی دایی

ترکیب سپاهان:

کیخسروی، یزدانی، حسن جعفری ( ۷۰ حسین پاپی)، سعید آقایی ( ۴۵ مهدی شریفی)، پورقاز، علی کریمی، مهدی رحیمی، جلال علی‌محمدی، میلاد سرلک ( ۷۴ رسول نویدکیا)، ساسان انصاری و مهرداد محمدی

سرمربی زلاتکو کرانچار

شرح بازی:

شرایط بسیار بد ورزشگاه پاس قوامین در نیمه اول اجازه بازیسازی به هیچ یک از دو تیم را نمی داد، با این حال این شاگردان کرانچار بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی مهدی ترابی با تیزهوشی روی بک ضربه ایستگاهی سایپا را پیش انداخت تا دو تیم با همین نتیجه و در روزی که بازی خوبی را شاهد نبودیم راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم کرانچار مهدی شریفی را از ایتدا جایگزین سعید آقایی کرد و به سیستم ۴/۲/۳/۱ روی آورد تا با انرژی بیشتری در حملات ظاهر شود. این تدبیر کرانچار باعث تسلط بیشتر آنها بر توپ و میدان شد و موقعیت های زیادی هم برای سپاهان به ارمغان آورد. دو بار کوبیدن به دیرک دروازه و یک پنالتی ثمره حملات پرتعداد سپاهانی ها بود که البته در محوطه جریمه زهر لازم را نداشتند تا در مقابل سایپا که در نیمه دوم به استفاده از تک موقعیت ها دل بسته بود، به تساوی یک‌بر یک قناعت کند.

علی کریمی و مهدی ترابی دو ملی پوش تیم های سپاهان و سایپا از بهترین های میدان بودند اگرچه ترابی با پنالتی ای که داد روز خوب خود را تا حدی خراب کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جواد نکونام با یک امتیاز تبریز را به مقصد تهران ترک کردند تا با توجه به مساوی پرسپولیس و سپاهان، هنچنان صدرنشین جدول رقابت‌ها باقی بمانند و همه چیز برای قهرمانی دست خودشان باشد.

نکته جالب این تساوی، ناکامی استقلال در گلزنی خارج از تهران بود. اتفاقی که بعد از ۱۴۵ روز رخ داد چرا که آبی‌ها در تمام بازی‌های خارج از خانه خود از تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ تا کنون گل زده بودند تا سرانجام حسین پورحمیدی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود برابر آن‌ها شد.

استقلال آخرین بار در هفته دوازدهم در اهواز مقابل فولاد با تساوی بدون گل متوقف شد. همان دیدار جنجالی که جزو نخستین بازی‌های مربی اسپانیایی روی نیمکت فولادی‌ها بود.

شاگردان نکونام بعد از آن به ترتیب با تیم‌های پرسپولیس، گل‌گهر، ملوان، استقلال خوزستان، هوادار و آلومینیوم اراک به عنوان مهمان به میدان رفته بودند و در همه این دیدار‌ها موفق به گلزنی شده بودند تا اینکه تراکتور ترمز‌ آن‌ها را در تبریز کشید.

دیگر خبرها

  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها