Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز؛ زلاتکو کرانچار در نشست خبری بعد از تساوی تیم‌های سپاهان و سایپا اظهارداشت: بازی در نیمه نخست شانه به شانه بود و شانس محرز گلزنی برای هیچ یک از دو تیم ایجاد نشد.

وی افزود: بعد از گلی که از سایپا دریافت کردیم بازیکنان ما تلاش کردند تا از تمام فضاهای زمین استفاده کنیم و جسارت خود را بازیافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سپاهان اظهارداشت: بدشانسی نمی‌خواهد یقه ما را را‌ها کند. ما چندین موقعیت خوب را در نیمه دوم خلق کردیم، ولی نتوانستیم آن‌ها را به گل تبدیل کنیم.

کرانچار با بیان اینکه مهم برای من این بود که نتیجه یک بر صفر باخته را توانستیم برگردانیم، افزود: موضوع البته دشوار بود؛ نتیجه امروز گامی به جلو بود برای هفته‌های آینده تا خود را به بالای جدول نزدیک کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره رضایت از بازی مهدی شریفی بعد از بازگشت وی از تراکتورسازی تصریح کرد: من از مهدی شریفی راضی هستم، زیرا که وزنه تحرک تیم را رو به جلو برای ما افزایش داد.

سرمربی سپاهان گفت: ما از پاپی در سمت راست استفاده کردیم و از رسول نوید کیا در وسط زمین استفاده کردیم تا آرامش را با علی کریمی به خط میانی برگردانند و من از بازی آن‌ها راضی بودم.

کرانچارهمچنین از عملکرد دروازه بان جوان سپاهان دفاع کرد و گفت: کیخسروی می‌تواند در آینده بهتر از دروازه این تیم اصفهانی حفاظت کند.
دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و سپاهان در چارچوب هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

601

زلاتکو کرانچار سایپا نشست خبری بازیکنان سرمربی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!

به گزارش ورزش‌سه، وقتی محمد دانشگر مصدوم شد نگرانی جدی‌ای درباره عملکرد خط دفاعی سپاهان که در این فصل پرانتقاد عمل کرده ایجاد شده بود، اما سیاوش یزدانی و هادی محمدی به موقع توانستند با حضورشان روی تمامی ابهامات خط بطلان بکشند. 
این دو مدافع در طول فصل و به ویژه در نیمه ابتدایی مسابقات بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست دادند ولی با شروع نیم فصل دوم رفته رفته به وضعیت خوبی نظر بدنی، فنی و کار تیمی رسیدند تا حالا حتی در صورت پایان مصدومیت دانشگر هم مورایس دست به قلب ختا ط دفاعی موفق تیمش در بازی‌های اخیر نزند. 

البته بهبود خط دفاعی سپاهان تنها به عملکرد یزدانی و محمدی منتهی نمی‌شود و آنها پس از مصاف برابر پیکان و شکست عجیب ۳ بر ۲ در ورزشگاه نقش جهان نمایش خیره‌کننده‌ای در فاز دفاعی داشته‌اند و طی ۸ مسابقه فقط ۴ مرتبه گل خورده‌اند تا حتی در روزهای غیبت پیام نیازمند هم این ثبات به هم نریزد.

دیگر خبرها

  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!