Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@12:33:55 GMT

شهرداری ساوه مغلوب آذرخش بندرعباس شد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۹۶۷۵۳

شهرداری ساوه مغلوب آذرخش بندرعباس شد

در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال تیم «شهرداری ساوه» از تیم «آذرخش بندرعباس» با نتیجه ۳ بر یک شکست را پذیرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نارخبر، در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال تیم «شهرداری ساوه» از تیم «آذرخش بندرعباس» با نتیجه ۳ بر یک شکست را پذیرفت.

«آذرخش بندرعباس» که توانست با کسب نتایج خوب در نیم فصل دوم تا رده هفتم جدول صعود کند و هفته گذشته موفق به شکست تیم «ارژن شیراز» شد، به دنبال کسب امتیاز در بازی های باقی مانده است تا رتبه خود را در جدول ارتقاء دهد و تا رتبه پنجم جدول صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم «شهرداری ساوه» که رقابت حساسی با تیم های پایین جدول برای ماندن در لیگ دارد این هفته دیدار سختی را مقابل آذرخش در بندرعباس داشت و نتوانست با وجود تلاش بسیار، امتیازی را به ساوه ببرد.

برای «آذرخش بندرعباس»در این بازی بنی اسدی و خیام (۲ بار ) و برای «شهرداری ساوه» محمد جامع گلزنی کردند.

«آذرخش بندرعباس» با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد ولی «شهرداری ساوه» با ۲۲ امتیاز در رده یازدهم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد

شاگردان دیه‌گو سیمئونه با یک پیروزی خفیف خارج از خانه حاشیه امنیت خود در چهارم جدول رده‌بندی لالیگا را افزایش دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب دوم از هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم فوتبال اتلتیکومادرید میزبانش مایورکا را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

تک گل دقیقه 5 رودریگو ریکلمه مسبب رقم خوردن بیست‌و‌یکمین پیروزی فصل روخی بلانکو شد تا این تیم 67 امتیازی شود و حاشیه امنیتش در رده چهارم جدول لالیگا را به شش امتیاز افزایش دهد. این در حالی است که تنها چهار هفته دیگر به پایان فصل جاری لالیگا باقی مانده است. به این ترتیب مردان دیه‌گو سیمئونه از شانس خوبی برای کسب آخرین سهمیه اسپانیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا برخوردار هستند. پیش از این تیم‌‌های رئال مادرید، بارسلونا و جیرونا موفق به کسب سه سهمیه دیگر لالیگا در فصل آتی لیگ قهرمانان شده بودند.

بارسلونا باخت و رئال مادرید را قهرمان کرد

 

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌چهارم لالیگا، امروز پنج مسابقه دیگر برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

اوساسونا - بتیس
سلتاویگو - ویارئال
والنسیا - آلاوس
رایووایکانو - آلمریا
سویا - گرانادا

در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید قهرمان زودهنگام مسابقات با 87 امتیاز صدرنشین است و جیرونا با 74 امتیاز در رده دوم قرار دارد. بعد از این دو تیم، بارسلونای 73 امتیازی سوم است و اتلتیکومادرید با 67 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول لالیگا در پایان هفته سی و چهارم
  • جشنواره گل بایرلورکوزن در فرانکفورت
  • «آذرخش و رقص فانتوم‌ها» به نمایشگاه می‌رسد
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • گیشه سینماها در هفته دوم اردیبهشت چقدر فروخت؟
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • آذرخش، ۵۰ رأس دام عشایر فارس را تلف کرد
  • قهرمانی حنیفی و یزدانی در پایان هفته دوم تور جهانی تنیس
  • نساجی- پرسپولیس؛ نبرد پایین و بالای جدول
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد