Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس جمهوري آمريکا پس از شکست مفتضحانه در مجمع عمومي سازمان ملل، بدون اشاره به مداخله مستقيم واشنگتن در منطقه خاورميانه و کشتار تعداد زيادي از غيرنظاميان در اين منطقه، هزينه آمريکايي ها را در اين منطقه «احمقانه» خواند.
شبکه سي‌ ان‌ ان و روزنامه صهيونيستي هاآرتص پس از رأي قاطع مجمع عمومي سازمان ملل به قطعنامه قدس در گزارش هايي به توصيف شکست مفتضحانه تل‌آويو و واشنگتن در عرصه بين الملل پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا روز جمعه (امروز) و پس از رأي قاطع روز پنجشنبه (30 آذر ماه) مجمع عمومي سازمان ملل به قطعنامه قدس با وجود تهديد هاي عجيب واشنگتن، در پيامي در حساب کاربري خود در توئيتر بدون اشاره به نزديک به دو دهه مداخله مستقيم و نامشروع واشنگتن در خاورميانه و کشتار تعداد زيادي از غيرنظاميان در اين منطقه، هزينه آمريکايي ها در خاورميانه را احمقانه توصيف کرد.
به گزارش مهر، رئيس جمهوري آمريکا در اين باره نوشت: پس از صرف هزينه احمقانه 7 تريليون دلار در خاورميانه، اکنون زمان آن رسيده است که کشورمان را بازسازي کنيم.
لازم به ذکر است، آمريکا به بهانه هاي واهي از قبيل مبارزه با تروريسم، مقابله با عوامل حادثه 11 سپتامبر و امحاء تسليحات کشتار جمعي در سال 2001 ميلادي به افغانستان و در سال 2003 به عراق حمله کرد و در جريان حضور نظامي و خونبار خود در خاورميانه ضمن گسترش پايگاه هاي اين کشور از طريق کمک به تروريست ها در راستاي تخريب زيرساخت هاي کشورها و غارت منابع آنها به راه اندازي جنگ هاي نيابتي نيز روي آورد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین

آفتاب‌‌نیوز :

بایدن، رئیس جمهوری آمریکا پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت طی سخنرانی خود درباره تظاهرات دانشجویان خواهان پایان جنگ غزه و متفرق کردن اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا، گفت: تظاهرات مسالمت‌آمیز در ایالات متحده مورد قبول است، اما خشونت ضدقانون است. آسیب زدن به دارایی‌های عمومی جزو آزادی بیان نیست.

به نوشته العربیه؛ رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه با ورود گارد ملی به دانشگاه‌های‌مان مخالفیم گفت: یهودی‌ستیزی در دانشگاه‌های ما جایی ندارد. نظم باید در همه مراکز دانشگاهی آمریکا حکمفرما شود. اعتراضات باید در چارچوب قانون و بدون خشونت، نفرت‌پراکنی یا تخریب برگزار شود. حق اعتراض تضمین شده است، اما آشوب جایز نیست.

جو بایدن گفت: اعتراضات تغییری در سیاست‌های من در خاورمیانه نخواهد داد.

منبع: سایت انتخاب

دیگر خبرها

  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • واشنگتن پست : طرح صلح خاورمیانه بایدن توهم است تا واقعیت/ طرح نتانیاهو برای غزه شامل جنگ بیشتر است/ اعراب طرف گفت و گویی در تل آویو ندارند
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین