Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@17:52:12 GMT

کاهش شاخص کل سهام بورس نیویورک

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۹۶۹۷۶

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاري فرانسه از نيويورک، ارزش شاخص کل سهام ‏بورس ‏نيويورک در آغاز ‏معاملات‏ روز جمعه کاهش يافت.

ارزش ميانگين شاخص سهام صنعتي داو ‏جونز، يکي ‏از سه شاخص عملکرد بورس ‏اوراق ‏بهادار نيويورک که از فهرستي ‏‏متشکل از سهام 30 شرکت برتر صنعتي در ‏‏بورس اين شهر تشکيل شده است، ‏با 13 صدم درصد معادل 33 واحد کاهش به 24 دلار و 749 واحد رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارزش شاخص سهام نزدک، ديگر شاخص ‏عملکرد بورس اوراق بهادار ‏نيويورک که بزرگ‌ترين بازار ‏معاملات الکترونيک سهام در ‏آمريکا است، با 18 صدم درصد معادل 12 واحد کاهش به شش هزار و 952 واحد رسيد.
ارزش شاخص سهام استاندارد اند ‏پورز 500 ، سومين شاخص عملکرد ‏بورس اوراق بهادار نيويورک که ‏از فهرستي متشکل از سهام ‏‏500 ‏شرکت مهم در ‏بازار بورس ‏نيويورک تشکيل شده است با هفت صدم درصد معادل دو واحد کاهش به دو هزار و 682 واحد رسيد.
در معاملات امروز فروش اوراق ‏قرضه و ‏اسناد خزانه داري ‏آمريکا ‏نيز ‏نوسان داشت. به ‏طوري که ‏نرخ سود ‏اوراق قرضه ‏‏خزانه داري ‏با سررسيد 10 ‏ساله ‏اين کشور در ‏معاملات ‏‏امروز به دو مميز 48 صدم درصد رسيد.
نرخ سود اوراق قرضه و اسناد ‏خزانه داري اين کشور با سررسيد ‏‏30 ساله آمريکا نيز در همين ‏معاملات به دو مميز 84 صدم درصد رسيد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲،۲۶۸،۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۶۰۱۸.۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۸۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۷،۷۳۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۷،۳۶۳.۷۰۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸،۳۹۰،۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نماد‌های فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳