Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «کار آقاي احمدي‌نژاد درباره يکي از سران سه قوه که از سوي رهبر فرزانه نظام انتخاب مي‌شود، يعني تعيين ضرب‌الاجل بسيار سبک است. او اين روزها کارهايي را انجام مي‌دهد که کبک پخته هم خنده‌اش مي‌گيرد...»
به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، نادر قاضي پور، عضو کميته تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي در مجلس نهم درباره ضرب الاجل تعيين شده از سوي احمدي نژاد براي رئيس قوه قضاييه و رد ادعاي ارتباط ميان او با باک زنجاني گفت: کار آقاي احمدي‌نژاد درباره يکي از سران سه قوه که از سوي رهبر فرزانه نظام انتخاب مي‌شود، يعني تعيين ضرب‌الاجل بسيار سبک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اين روزها کارهايي را انجام مي‌دهد که کبک پخته هم خنده‌اش مي‌گيرد.
وي در ادامه اضافه کرد: آقاي مرتضوي هر کاري را که قصد انجام آن را داشت با هماهنگي با احمدي‎نژاد بود و هيچ حرکتي را بدون اين امر صورت نمي‌پذيرفت. زماني مرتضوي قصد داشت که تمامي سرمايه‎هاي تامين اجتماعي را به مبلغ 23 هزار ميليارد به بابک زنجاني درحالي‌که ارزش واقعي آن 51 هزار ميليارد بود، بفروشد، مگر بدون اذن مقام بالاتر توانايي انجام اين کار را داشت؟
اين عضو کميته تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي در مجلس نهم در اين رابطه اظهار داشت: آقايان از اين معامله فساد انگيز آگاه بودند. آقاي زنجاني بايت تضمين چکي از تامين اجتماعي به ارزش 17 هزار ميليارد مي‌گيرد که معادل آن «ين» ژاپن هم مي‌نويسد. بدين معنا که تا زمان ارائه اسناد به‌عنوان تضمين اين کار را انجام مي‌دهد، پس‌ازآن هم اين چک را به وزارت نفت مي‌دهد بابت پول حاصل از فروش نفتي که بايد پرداخت مي‌کرد.
قاضي پور دراين‌باره ابراز کرد: ادعاي مطرح‌شده از سوي احمدي نژاد مبني بر اينکه هيچ ارتباطي با بابک زنجاني نداشته بسيار خنده‌‌دار است زيرا به‌طورقطع محقق شدن اين حجم از معامله بدون اطلاع رئيس‌جمهور بسيار بعيد است.
وي در خصوص ادعاهاي احمدي‌نژاد چنين توضيح داد: احمدي‌نژاد هميشه ادعاهايي را مطرح مي‌کرد. به‌طور نمونه آمارهاي تعجب‌آوري درباره ايجاد اشتغال بر زبان مي‌آورد يعني يک سال گفت يک‌ميليون و صد، سال ديگر يک‌ميليون و شش‌صد و يک سال ديگر مطرح کرد که دو ميليون و صد اشتغال ايجاد کرده است، اما مشخص نشد اين اشتغال‌ها در کجا به وجود آمده است.
اين عضو کميته تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي در مجلس نهم دراين‌باره اضافه کرد: در سفرهاي استاني پروژه ساختن يک غسالخانه با هزينه 500 هزار تومان بود، پروژه ديگر ساخت اتوبان به ارزش 500 ميليارد بود. براي پروژه غسالخانه هزينه مي‌شد و مطرح مي‌کرد که 50 درصد مصوبات سفرهاي استاني به اجرا درآمده است. ازلحاظ ريالي کل سفرها شايد چهل‌وچند تا بيشتر نشد ولي ازلحاظ تعدادي مي‌گفت 60 يا 70 درصد طرح‌ها اجرايي شده است.
قاضي پور در ادامه يادآور شد: آقاي احمدي‌نژاد بايد به خيلي مسائل پاسخ دهد ازجمله اينکه با کدام قانون در بازار ارز به فروش رساند زيرا چنين قانوني براي دولت وجود ندارد.
رواديد24
506

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار

۱۹ سال پیش ایرنا به نقل از یک منبع آگاه از بحث و گفتگو در شورای شهر تهران بر سر استعفای محمود احمدی نژاد پس از نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. برخی از اعضا معتقد بودند وی پس از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری باید از سمت خود استعفا بدهد.

منبع: ایرنا

tags # محمود احمدی‌نژاد سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) احمدی نژاد: ۴۰ هزار هکتار بدهیم؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • (ویدئو) واکنش عجیب «احمدی‌نژاد» به طرح حفاظت از قوچ ارمنی؛۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • واکنش عجیب احمدی‌نژاد به زیستگاه قوچ ارمنی!
  • تحسین احمدی‌نژاد از خوانندگی مریم امیرجلالی!
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • خاطره‌ای از واکنش عجیب احمدی‌نژاد به درخواست محیط‌‌‌ زیستی | فیلم
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار