Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این دیدار که در سالن ورزشی جانبازان و معلولان استان مرکزی در اراک برگزار شد، تیم بسکتبال با ویلچر اراک این بازی خانگی را با نتیجه 56 بر 53 به حریف واگذار کرد.
تیم بسکتبال با ویلچر اراک هفته گذشته نیز در اولین دیدار خود در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در مشهد مغلوب هیات این شهر شد.
تیم بسکتبال با ویلچر هیات اراک هفته آینده در قم به مصاف تیم هیات این شهر می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین تیم والیبال نشسته هیات اراک نیز پیش از مسابقه بسکتبال با ویلچر در سالن ورزشی جانبازان و معلولان استان مرکزی میزبان تیم والیابال نشسته ذوب آهن اصفهان بود که این تیم نیز نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و این دیدار را به نتیجه سه بر صفر به حریف خود واگذار کرد.
بیش از 400 ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان

نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا در شهر دبی با حضور تیم شهرداری گرگان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دفتر آسیایی فدراسیون جهانی بسکتبال اعلام کرد باشگاه شباب الاهلی امارات، میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان آسیا از 20 تا 26 خرداد در شهر دبی خواهد بود.

آشنایی با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

هاگوب خاجیریان مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا با اعلام این خبر گفت: بسیار هیجان‌زده هستم که شهر دبی میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا خواهد بود. از کشور امارات و باشگاه الاهلی برای برگزاری و ترتیب دادن این رویداد تاریخی تشکر می‌کنم.

مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا ادامه داد: این نوع از مسابقات در آسیا، سابقه‌ای طولانی دارد اما ما آن را در سال جاری با برندی جدید برگزار خواهیم کرد.

لیگ قهرمانان آسیا با حضور قهرمانان هشت کشور قاره کهن برگزار می‌شود که حضور پلیتا جایا از اندونزی و ماتریس مالزی در این مسابقات قطعی شده است. دو تیم فینالیست سوپرلیگ غرب آسیا (شهرداری گرگان و الریاضی لبنان) نیز در لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان