Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@14:51:07 GMT

جوانمردانه بازی کردیم

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۹۷۲۸۹

جوانمردانه بازی کردیم

اصفهان - سرمربی مشکی‌پوشان پیرامون حواشی دیدار تیمش در برابر ذوب‌آهن گفت: ما وقت‌کشی نکردیم و اتفاقا بازی جوانمردانه‌ای ارائه دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا عنایتی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از تساوی صفر، صفر تیمش برابر تیم فوتبال ذوب‌آهن این تیم پیرامون این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه علی‌رغم فشار زیاد بازی و شرایط خاص حاکم بر آن توانستیم از تیم ذوب‌آهن که مربی خوب و جام‌های متعددی دارد بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از کسب یک امتباز در این دیدار ابراز رضایت کرد و ادامه داد: اگرچه برای یک امتیاز به اصفهان نیامده بودیم اما خوشحالم که دست پر برمی‌گردیم و حداقل امتیاز ممکن را از دیدار با ذوب‌آهن گرفتیم. 

سرمربی مشکی پوشان در ارتباط با حواشی این دیدار مبنی بر وقت‌کشی بازیکنان این تیم بیان کرد: خوشبختانه بازیکنان ما تنها چند دقیقه و آن هم به دلیل مصدومیت روی زمین افتادند و در مجموع ما نه تنها وقت‌کشی نکردیم، بلکه بازی جوانمردانه‌ای ارائه دادیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)

به گزارش ورزش سه، منصور باقری هافبک نساجی در بازی با ذوب آهن سوپرگل فوق‌العاده ای به ثمر رساند و در پیروزی دو بر صفر این تیم نقش ویژه ای داشت.

باقری که در زدن شوت‌های ناگهانی و از راه دور تخصص بالایی دارد با پیراهن نساجی چند باری شانس خود را امتحان کرده بود که در بازی با ذوب آهن توانست به هدف خود برسد و از نزدیکی وسط زمین دروازه پارسا جعفری را باز کند.

او در همان دقایق ابتدایی مسابقه در حالی که گلر ذوب آهن فکرش را هم نمی‌کرد که از آن فاصله اقدام به شوتزنی کند با ضربه ای فوق‌العاده جعفری را شوکه کرد و نساجی خیلی زود پیش افتاد.

ویدئو: 331581


منصور باقری در نیم فصل نخست با پیراهن پیکان هم ضربات مشابه‌ای زده بود که در بازی با فولاد در آستانه گلزنی هم قرار گرفت اما هوشیاری کنت باعث شد تا ضربه او به گل تبدیل نشود، البته در برگشت ضربه او در بازی با فولاد ثابت ایمانی مقابل دروازه خالی قرار گرفت و نتوانست در ریباند گلزنی کند.

باقری در بازی هفته گذشته مقابل تراکتور هم تک گل این تیم را به ثمر رساند تا در 6 امتیاز حیاتی و مهم نساجی نقش بسزایی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر