Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: مدیران و مسئولانی که هیچ تلاشی در جهت رفع مشکلات مردم کشور ندارند، زمینه نزول عذاب الهی را فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم و روایت معصومین (ع)، تاکید کرد : فساد و گناه در زمین و غفلت از یاد خداوند برکات و خیرات در زمین را از بین برده و باعث نزول عذاب الهی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریشی ادامه داد: در جامعه کنونی، باید دست خائنان و دزدان از سیستم مدیریتی کشور کوتاه شود، تا زمانی که مدیران و مسئولان کشور به منویات و رهنمود‌های گره‌گشای رهبری عمل نکنند، مشکلات کشور حل نخواهد شد.

خطیب جمعه ارومیه عنوان کرد: اعمال و رفتار انسان‌ها، در اتفاقات و حوادث عالم هستی تاثیرگذار است؛ در جامعه کنونی نیازمند توجه به پروردگار در تمام امور الهی هستیم زیرا آشتی با خداوند نعمات الهی را نازل خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به کم شدن بارش‌ها در استان، یادآور شد: باید تمام مردم آذربایجان‌غربی برای رفع خشکسالی در استان، از درگاه الهی درخواست بارش نزورات الهی کنیم.

وی با اشاره به ۵ دسامبر روز جهانی خاک، تصریح کرد: در ایران سالانه بیش از ۲ برابر میانگین جهانی خاک کشور نابود شده که بسیار نگران کننده است.

وی با تاکید بر عدم تشکیل شورای عالی خاک، اظهار کرد: بیش از ۱۰ سال از ارائه لایحه تشکیل شورای عالی خاک در کشور گذشته و  کم کاری و فراموشی نمایندگان و رئیس مجلس شورای اسلامی مانع از تشکیل این شورا در کشور شده است.

قریشی اظهار کرد: مدیران اهتمام ویژه‌ای در حفظ و نگهداری خاک کشور داشته باشند زیرا بعد نابودی و از بین رفتن خاک، با مذاکره با دشمنان و قراردادهایی چون برجام، نمی‌توان خاک به کشور وارد کرد.

وی با اشاره به میلاد حضرت عیسی (ع)، بیان کرد: چهارم دی ماه مصادف با میلاد جضرت عیسی (ع) بوده و مسلمانان به تمام پیامبران الهی ایمان دارند‌؛ تمام پیامبران الهی معصوم بوده و دین اسلام به تمام پیامبران و ادیان الهی احترام می‌گذارد.

وی با اشاره به معاد در روز قیامت، تصریح کرد:  تمام موجودات و انسان‌ها در روز قیامت از قبور خود خارج شده و در محضر پروردگار متعال حاضر خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان نظارت الهی در تمام امور انسان‌ها، خاطرنشان کرد: روز محشر از تمام اموری که انسان‌ها در خفاء انجام داده‌اند سوال پرسیده شده و مردم در روز قیامت در برابر تمام اعمالی که حتی در خفا انجام داده‌اند پاسخگو خواهند بود.

قریشی با تاکید بر لزوم شاد کردن خانواده، عنوان کرد: مسلمان مومن باید از غمگین کردن خانواده خود اجتناب کرده و محبوب‌ترین اعمال نزد خداوند شاد کردن مومنان است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه در مجامع بین المللی علیه صهیونیست کودک کش غاصب، وحدت رویه ملی و جهانی شکل گرفته است، گفت: زوال شکست پذیری رژیم منحوس صهیونیستی در مجامع بین المللی نزدیک شده و به زودی نابود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت هفته کار و کارگر و نشست صمیمی کارگران با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ۱۴ میلیون کارگر در کشور در حال فعالیت بوده که به احتساب خانواده‌های آنان حدود نیمی از جمعیت کشور را جامعه کارگری تشکیل داده است.


وی با بیان اینکه زندگی مردم با تولیدات کارگران عجین است افزود: ارمغان تولید برای کشور ثروت است وثروت نیز رفاه به بار می‌آورد بنابراین توجه به رفاه، آسایش و آرامش جامعه کارگری لازم و ضروری است.


امام‌جمعه رشت با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مطهری و ایام بزرگداشت مقام معلم تصریح کرد: دورنگری در آثار علامه شهیدمطهری در تاریخ مشهود است چرا که شهیدمطهری از عالمان برجسته تاریخ ایران و اسلام شناسی زبده‌ای بود که هنوز اندیشه‌های او می‌تواند پاسخگوی شبهات روز باشد.


به گفته فلاحتی اگر کسی یک دوره آثار شهیدمطهری را مطالعه کندمی‌تواند اسلام شناس شده و توانایی پاسخگویی به شبهات روز را بدست بیاورد
وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان گفت: بدخواهان درصدد بودند تا به خاطر جرایم گروهک‌ها مرز‌های ایران و پاکستان ملتهب باشد لذا عمده هدف سفر رئیس جمهور ایران رفع این التهابات ۲ کشور بوده که تفاهم نامه‌هایی دراین زمینه صورت گرفت.


امام‌جمعه رشت با تاکید بر اینکه در مجامع بین المللی علیه صهیونیست کودک کش غاصب، وحدت رویه ملی و جهانی شکل گرفته است، افزود: زوال شکست پذیری رژیم منحوس صهیونیستی در مجامع بین المللی نزدیک شده و به زودی نابود خواهد شد، لذا به زودی شاهد شاهد نابودی رژیم منحوس صهیونیستی در جغرافیای تاریخ اسلام خواهیم بود

دیگر خبرها

  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • ۲ ژنرال صهیونیست: حمله به رفح خطرناک‌تر از تمام عملیات‌های ارتش در نوار غزه است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد