Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای خاص همچنان در بازی های بزرگ به این دو نفر اعتماد نمی کند.

طرفداری- کاروان منچستریونایتد در غیاب متئو دارمیان و دالی بلیند، به لستر پرواز کرد.

به گزارش MEN، بدین ترتیب علامت سوال بزرگتری برابر آینده این دو نفر که بابت نمایش ضعیف خود در جریان شکست برابر بریستول سیتی در لیگ کاپ مورد انتقاد قرار گرفتند، به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که ناپولی علاقه مند به جذب دارمیان است، اینتر هم شرایط به خدمت گیری بلیند را بررسی می کند. 

از طرفی هنریک مخیتاریان که از تاریخ 25 نوامبر در لیگ برتر به میدان نرفته است، بار دیگر به ترکیب شیاطین سرخ راه یافته؛ این در حالی است که نام او در ترکیب منچستریونایتد طی 8 بازی از 9 بازی اخیر، جایی نداشته است. آنتونیو والنسیا، اریک بایی، مروان فلینی و مایکل کریک نیز همگی به دلیل مصدومیت از سفر به لستر بازماندند.

ترکیب ابتدایی شیاطین سرخ برای بازی ساعت 23:15 فردا شب برابر لسترسیتی، از این قرار است:

ده خیا، رومرو، پریرا، جونز، روخو، اسمالینگ، یانگ، لیندلوف، شاو، پوگبا، هررا، مک تومینای، ماتیچ، لینگارد، ماتا، مخیتاریان، مارسیال، لوکاکو، ابراهیموویچ، رشفورد 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان