Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قرچک،فرمانده سپاه قرچک و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک صبح امروز با خانواده شهید مدافع حرم احمد حسین نژاد دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک در این دیدار با بیان اینکه شهدای مدافع حرم رهرو شهدای صدر اسلام هستند، گفت: این سرنوشت برای خانواده شهید و برای همه افتخار بزرگی است چرا که آنها به سمتی رفتند که راه شهدا، صدیقین، پیامبر(ص) و ائمه معصومین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه شهادت مایه سرافرازی و آزادگی است، افزود: یکی از راهای خوبی که خداوند به انسان معرفی کرده که است و با آن می شود به سعادت رسید، همین شهادت است.

حجت الاسلام عبدالله پور در پایان خطاب به هسر شهید مدافع حرم با بیان اینکه این افتخار تا ابد برای شما باقی خواهد ماند، ابراز کرد: البته این روزها تألم و مشکلاتی را هم در پی دارد که قطعاً خود اهل بیت و حضرت زینب(س) نظر خاصی به شما خواهد داشت و خود شهید هم حاضر و ناظر بر زندگی و سرنوشت شما است.

شهید مدافع حرم احمد حسین نژاد 26 ساله، زاده جمهوری اسلامی ایران و افغانی الاصل، تاکنون 3 بار برای دفاع ازحرم حضرت زینب(س) از طریق لشکر پر افتخار فاطمیون به جبهه های حق علیه باطل در سوریه اعزام شده بود.

وی اوایل آذر ماه سال جاری در آخرین اعزام خود به سوریه در درگیری با نیروهای تکفیری به فیض شهادت نائل شد.

شهید حسین نژاد که متأهل و دارای یک دختر 6 ساله به نام یلدا می باشد از راه کارگری و به دور از پدر و مادر خود در شهرستان قرچک امرار معاش می کرد، اولیاء این شهید بزرگوار ساکن هرات افغانستان هستند.

گفتنی است پیکر این شهید والا مقام هم اکنون برای وداع عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در معراج الشهدای تهران می باشد.

شایان ذکر است بعد از برنامه ریزی های اولیه ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهرستان قرچک قرار بود مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم در اولین روز زمستان 96 و بعد از نماز دشمن شکن جمعه از محل مصلی این شهرستان انجام شود که با درخواست پدر ایشان برای حضور در این مراسم، آیین تشییع و تدفین این شهید تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

 

 

انتهای پیام//

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۷۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان دیلم با خانواده شهید «محمدرضا بازویی» دیدار کردند

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دیلم یکشنبه شب در این دیدار از پدر و مادر این شهید والامقام خواست تا برای پیشرفت بیش از پیش ایران اسلامی و تعجیل در امر ظهور امام زمان (عج) دعا کنند و افزود: همه شهیدان ستارگان درخشانی هستند که آسمان سرزمین ایران اسلامی را نورانی کردند.

محمد اسدی با تاکید بر ادامه راه شهیدان و پیروی از ولایت فقیه، اضافه کرد: حضور در محضر خانواده معزز شاهد و ایثارگر توفیق ارزشمند برای همگان است.

شهید محمدرضا بازویی متولد ۱۳۴۸ بود که در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ در جزیره سهیل مفقودالاثر شد و بعد از گذشت یازده سال، پیکر مطهرش توسط گروه تفحص شناسایی شد و به تاریخ دهم تیرماه ۱۳۷۴ مصادف با ۲۸ صفر به وطن بازگشت.

کد خبر 6057640

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده معظم شهید عبدالکریم عطاری در آستانه سال نو
  • مسوولان دیلم با خانواده شهید «محمدرضا بازویی» دیدار کردند
  • خبر خوش فرمانده پایگاه شهید لشگری مهرآباد از بازآماد انواع هواپیماهای شکاری
  • خبر خوش فرمانده پایگاه شهید لشگری مهرآباد از بازآماد انواع هواپیمای شکاری
  • دیدار سردار رادان با خانواده شهید محمدرضا جمالی‌
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم
  • عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در اراک کلید خورد
  • سرلشکر سلامی: نیمی از کارکنان جوان سپاه دور از خانواده زندگی می‌کنند / آماده هر اقدامی هستیم
  • سرلشکر سلامی: نیمی از کارکنان جوان سپاه دور از خانواده زندگی می‌کنند