Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:22:33 GMT

درآمد هنگفت سامسونگ از آیفون۱۰!

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۹۷۹۸۳

منابع آگاه اعلام کرده‌اند که سامسونگ دیسپلی قصد دارد در سال آینده میلادی حدود ۲۰۰ میلیون واحد پنل اولد برای آیفون ۱۰ اپل تولید کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گوشی جدید و پرچمدار آیفون ۱۰ (آیفون ایکس) تنها گوشی شرکت اپل به شمار می رود که از صفحه نمایش و پنل اولد بهره می برد و از آنجا که تولید پنل های اولد در انحصار شرکت کره ای سامسونگ است، اپل ناچار شده است که با شرکت رقیب خود همکاری کند تا سامسونگ دیسپلی صفحه نمایش با پنل های اولد مخصوص آیفون ۱۰ را برای شرکت آمریکایی اپل تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، سامسونگ دیسپلی قصد دارد در سال آینده ۲۰۱۸ میلادی حدود ۲۰۰ میلیون واحد پنل اولد انعطاف پذیر برای پرچمدار اپل تامین و تولید کند و این بدانمعناست که اپل باید نزدیک به ۲۲ میلیارد دلار در قبال تولید و تامین پنل های اولد مورد نیاز خود به رقیب خود، سامسونگ، بدهد و هزینه کند.

در صورتی که سامسونگ دیسپلی حدود ۱۸۰ الی ۲۰۰ میلیون واحد پنل اولد برای آیفون ۱۰ اپل تولید کند، می توان انتظار داشت که این شرکت کره ای درآمد هنگفتی نزدیک به ۱۹.۸ الی ۲۲ میلیارد دلاری را کسب خواهد کرد.

طبق همین گزارش ها، پیش بینی می شود سامسونگ دیسپلی در سال آینده میلادی چهار برابر بیشتر از سال جاری برای اپل پنل های اولد تولید خواهد کرد چراکه امسال، اپل ۵۰ میلیون واحد پنل اولد به سامسونگ سفارش داده بود.

اپل از آنجا که عرضه و تقاضای گوشی جدید و پرچمدار آیفون ۱۰ در سال آینده میلادی با افزایش بیشتری مواجه خواهد شد، طبیعتا به تعداد بیشتری  پنل اولد احتیاج خواهد داشت.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند

آفتاب‌‌نیوز :

امیر کشانی در سی و پنجمین رویداد تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان گفت: اصفهان از جایگاه ویژه‌ای در تولیدات صنعتی، معدنی و کشاورزی کشور برخوردار است که از دلایل آن می‌توان به جایگاه خاص کار و تولید در فرهنگ مردمان این دیار اشاره کرد.

وی ادامه داد: اصفهان در روز‌های گذشته میزبان هیأت‌های تجاری از ۲۲ کشور عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا بود که این تعاملات زمینه‌ساز جهش تولید در سال جاری خواهد بود.

کشانی تاکید کرد: بار اصلی تولید بر عهده کارگران است و بسیاری از مسائل تولید با این گروه پیوند خورده است از این رو بر این باورم که برای بهبود وضعیت معیشتی این قشر همه باید دست به دست هم دهیم و از جامعه کارگری حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی پارسال مصوبه‌ای داشت که درآمد بالای ۱۲۰ میلیون ریال را مشمول مالیات کرد، اما گرچه در بسیاری از جوامع سکولار اصل بر مالیات ستانی است، ولی این امر از فردی که زیر خط معیشت درآمد قرار دارد، زیبنده کشور ما که خود را طرفدار کار و تولید می‌داند، نیست و باید در این زمینه بازاندیشی کرد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان تصریح کرد: شاید رقم مالیاتی که از کارگر دریافت می‌شود برای دولت عدد زیادی نباشد، اما این ارقام برای کارگران گزاف به حساب می‌آید.

کشانی تصریح کرد: رسیدگی به این مساله پیامی را به جامعه می‌دهد که کشور ما برای تولید کارگران ارزش قائل است.

وی در قسمت دیگر سخنان خود با اشاره به موضوع تعطیلی روز‌های پنجشنبه تاکید کرد: آمار نشان می‌دهد که تعطیلی روز‌های پنجشنبه می‌تواند افزون بر هشت میلیارد دلار به تجارت فراملی کشورمان ضرر بزند و این خسارت تنها مختص عده‌ای خاص نیست.

وی ادامه داد: زیان هشت میلیارد دلاری تجارت کشور باعث کاهش درآمد ارزی کشور و افزایش نرخ ارز می‌شود که تاثیر سویی بر زندگی مردم خواهد داشت.

 یک میلیون و ۹۰ هزار نفر کارگر بیمه شده در اصفهان وجود دارد که حدود ۸۰۰ هزار نفر آن‌ها مرد و حدود ۳۰۰ هزار نفر از آن‌ها را زنان تشکیل می‌دهند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت " «فته کار و کارگر» نامگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • آیفون تاشو به زودی روی خط تولید قرار می‌گیرد/ عکس
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل