Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@18:01:10 GMT

دیدار علی اکبری و ببر کوهستان در کرمانشاه!

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۹۸۳۲۵

دیدار علی اکبری و ببر کوهستان در کرمانشاه!

امیر علی اکبری فرنگی کار سابق تیم ملی و مبارز حال حاضر در رشته رزمی MMA در اقدامی ارزشمند با سفر به کرمانشاه به دیدار سردار حاج محمد طالبی مشهور به "ببر کوهستان"رفت.

به گزارش مشرق، سردار حاج محمد طالبی به عنوان فردی بی ریا، دوست داشتنی و باشهامت در میان همرزمان خود شناخته می شد.   
فرمانده گردان " حمزه سیدالشهدا" تیپ نبی اکرم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس بدلیل رشادت و جسارت مثال زدنی اش در مواجهه با دشمنان بعثی عراق و مهارت در گذر از کوهستان های صعب العبور غرب کشور در زمان ۸ سال جنگ تحمیلی و پس از آن مواجهه با منافقین کوردل در عملیات" مرصاد" در میان همرزمانش به ببر کوهستان شهره بود و ارتش بعثی عراق نیز او را به همین نام و همچنین"شیر زرد خمینی" میشناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدام حسین نیز برای کشتن او جایزه ای ویژه تعیین کرده بود.
سردار طالبی موفق به دریافت نشان شجاعت از سوی مقام معظم رهبری شده است و شهید آوینی نیز به او صفت "ببر کوهستان" داده است.
امیر علی اکبری با کسب پیروزی های با ارزش مقابل نامداران جهانی در رشته MMA  به ورزشکاری صاحب نام در این رشته تبدیل شده است.

منبع: ایسنا ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دیدار تیم‌های هندبال فولاد مبارکه سپاهان و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر  در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان برگزار شد و با برتری طلایی‌پوشان خاتمه یافت.

امین مظفر، محمدرضا امیری، میلاد قلندری، مهران رهنما، بهشاد فاتحی‌زاده، یاسین کبیریان‌جو، محمد خادمی، فرهاد شفیعی، آرمان بنی‌طبا، صابر حیدری، علی مانیان، وحید مسعودی، امین کاظمی، محمد مهدی بهنام‌نیا، محمد کیانی و پارسا دهقانی بازیکنان سپاهان برای این مسابقه بودند.

زردپوشان اصفهانی در نیمه نخست این دیدار با برتری ۱۹ بر ۱۵ به رختکن رفتند؛ در ۳۰ دقیقه دوم سپاهان دامنه حملات خود را گسترش داد و در نهایت با نتیجه قاطع ۴۱ بر ۲۴ به برتری دست یافت تا مانند بازی رفت ۲ امتیاز را به حساب خود واریز کند.

نماینده اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت مهمان تیم فرازبام خائیز دهدشت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور