Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که از آذر ماه آغاز شده تا بیستم دی ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت الاسلام غلامرضا عادل بیان کرد: این مجموعه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی با همکاری سازمان زیباسازی، سازمان فرهنگی و ورزشی و تاکسیرانی قزوین نسبت به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: این آزمون یادبود استاد و پیشکسوت قرآنی سید مهدی فاطمیان است و ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از ۱۸ آذرماه آغاز و تا ۲۰ دی ماه ادامه خواهد داشت.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: این آزمون ویژه علاقمندان به ساحت قرآن کریم در بخش مردمی اعم از قرآن آموزان، موسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور طراحی و اجرا خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، ۱۰ اسفند ماه در 2 بخش کتبی و شفاهی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام عادل خاطر نشان کرد: زمان صدور کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ 15 بهمن ماه تا نهم اسفندماه است.

 

گفتنی است ثبت نام شرکت در آزمون از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir امکان پذیر است.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان به برگزاری این آزمون در دو حوزه سنندج و بانه اشاره کرد و گفت:در این آزمون قرآنی در مجموع ۲۰۰ نفر از حافظان قرآن شرکت کرده اند که ۱۱۶ نفر از این تعداد زن و ۸۴ نفر مرد بودند.
حجت الاسلام رازیانی افزود: این آزمون در سه رشته حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن برگزار شد.
وی افزود:نتایج آزمون یک ماه بعد از برگزاری اعلام خواهد شد و شرکت کنندگان در صورت کسب نمره قبولی در این مرحله به آزمون شفاهی راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • (تصاویر) آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • عکس/آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم