Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب روز دوم از هفته شانزدهم لیگ برتر روز یکشنبه چهار دیدار برگزار می شود که در حساس ترین مسابقه تیم فوتبال پرسپولیس مهمان فولاد خوزستان است.

فولاد خوزستان- پرسپولیس/ روز یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰

سرخپوشان پایتخت برخلاف سایر تیم‌ها بعد از پایان نیم فصل اول استراحت نکردند و در طول تعطیلات بازی‌هایی در لیگ برتر و جام حذفی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ضربات پنالتی مغلوب تیم صنعت نفت آبادان شدند و وداع تلخی با این رقابت‌ها داشتند.  شاگردان برانکو که می‌توانستند با هفت بازی در جام حذفی به لیگ قهرمانان آسیا برسند به راحتی اولین جام قهرمانی را از دست دادند.  

آن‌ها بعد از حذف از جام حذفی تمرکزشان را روی بازی‌های لیگ برتر معطوف کردند تا در این رقابت‌ها بتوانند به موفقیت دست یابند.  

البته قهرمان نیم فصل اول لیگ هفدهم به خوبی می‌داند که رقبایش در نیم فصل دوم با تمام توان پا به زمین مسابقه می‌گذارند و بازی‌های سختی پیش رو دارد.  

پرسپولیس به علت محرومیت نقل و انتقالاتی نمی‌تواند بازیکنی  جذب کند و فقط سه بازیکن آزاد زیر ۲۳ سال می‌تواند به خدمت بگیرد.  

سرتن چوک دستیار برانکو هم از پرسپولیس جدا شد و زلاتکو ایوانکوویچ  برادر برانکو قرار است جایگزینش شود.  

وحید امیری هافبک پرسپولیس به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست.  

در آن سوی میدان، تیم فولاد خوزستان عملکرد خوبی در نیم فصل اول داشت و با کسب ۲۷ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.  

این تیم قصد دارد روند رو به رشد خود را در نیم فصل دوم ادامه بدهد، اما کار سختی در اولین بازی برگشت خود برابر قهرمان نیم فصل اول دارد.  

تیم فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات تاکنون حسن بیت سعید بازیکن سابق استقلال را جذب کرده است و امیر زلیکانی و حمید گلزاری هم از این تیم جدا شدند.  

بازی رفت این 2 تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر صفر به نفع سرخپوشان پایتخت به پایان رسید. شاگردان پورموسوی قصد دارند شکست دور رفت را جبران کنند.

تراکتورسازى -استقلال خوزستان/۱۴:۳۰

تیم فوتبال تراکتورسازى با هدایت گل محمدى توانسته تا پایان هفته پانزدهم رقابت هاى لیگ برتر ٤ برد، ٥ تساوى،٦ باخت،١٥ گل زده و ١٨ گل خورده را ثبت کند.

شاگردان گل محمدى همچنین تا به اینجاى رقابت‌ها با کسب ١٧ امتیاز رده یازدهم جدول را از آن خود کرده اند.

بازیکنان تراکتورسازى پس از تساوى در برابر فولاد خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر به دنبال این هستند تا رقابت هاى نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کنند.

تراکتورى‌ها پس از حذف از رقابت هاى جام حذفى در صدد هستند تا در رقابت هاى لیگ برتر جایگاه خود بهبود ببخشند.

تیم استقلال خوزستان توانسته تا به اینجاى رقابت‌ها ٣ برد،٥ تساوى،٧ باخت،١١ گل زده و ٢١ گل خورده را بدست آورد.

 شاگردان ویسى تا پایان هفته پانزدهم رقابت هاى لیگ برتر ١٤ امتیاز کسب کرده اند.

 آبى پوش خوزستانى پس از باخت در هفته پانزدهم مقابل صنعت نفت و پیروزی در مرحله یک چهارم نهایى جام حذفى به دنبال این هستند تا در دیدار مقابل تراکتورسازى ٣ امتیاز را کسب کنند.

 استقلال تهران -صنعت نفت آبادان/۱۶:۲۵

بازیکنان تیم فوتبال استقلال تا پایان هفته پانزدهم رقابت هاى لیگ برتر توانستند ٥ برد،٥ تساوى،٥ باخت،١١ گل زده و ٩ گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند.

 تیم استقلال همچنین با هدایت شفر سرمربى آلمانى توانسته تا به اینجاى رقابت‌ها ٢٠ امتیاز را کسب کند و در رده هفتم جدول قرار بگیرد.

استقلالى‌ها در هفته پانزدهم مقابل سپاهان به پیروزی ٣ بر صفر دست پیدا کردند و همچنین با پیروزى در مرحله یک چهارم نهایى جام حذفی مقابل ایرانجوان بوشهر در نظر دارند با روحیه بالا به مصاف تیم صنعت نفت آبادان بروند.

بازیکنان استقلال در صورت پیروزى مقابل تیم صنعت نفت آبادان مى توانند تا چند پله در جدول لیگ برتر صعود کنند.

 تیم صنعت نفت آبادان با سرمربیگرى کمالوند تا این لحظه با ٢١ امتیاز در رده ششم  جدول رقابت هاى لیگ برتر قرار دارد و این تیم بدون شک براى ارتقاى جایگاه خود در جدول نیاز مبرم به کسب ٣ امتیاز مقابل استقلال تهران دارد.

 شاگردان کمالوند تا پایان هفته پانزدهم رقابت هاى لیگ برتر توانستند ٦ برد،٣ تساوى،٦ باخت،١٦ گل زده و ١٧ گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند.

 بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته پانزدهم رقابت هاى لیگ برتر توانستند با نتیجه یک بر صفر آبى پوشان خوزستانى را شکست دهند. 

پارس جنوبى جم -گسترش فولاد تبریز/۱۶:۳۰

تیم فوتبال پارس جنوبى جم تا پایان هفته پانزدهم رقابت هاى لیگ برتر توانسته ٨ برد،٥ تساوى،٢ باخت،٢٣ گل زده و ١١ گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

شاگردان تارتار در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر تیم سیاه جامگان را شکست دادند و این تیم بدون شک به دنبال کسب ٣ امتیاز مقابل گسترش فولاد است. 

 تیم فوتبال گسترش فولاد با کسب ٢٠ امتیاز رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان فیروز کریمى تا پایان هفته پانزدهم رقابت هاى لیگ برتر ٦ برد،٢ تساوى،٧ باخت،١٣ گل زده و ١٩ گل خورده را در کارنامه خود  ثبت کرده اند.

بازیکنان تیم گسترش فولاد در هفته پانزدهم موفق شدند با نتیجه ٢ بر صفر تیم پدیده را شکست دهند.

بدون شک شاگردان کریمى در نظر دارند در مقابل بازیکنان پارس جنوبى با کسب ٣ امتیاز بازى جایگاه خود را چند پله در جدول رقابت هاى لیگ برتر ارتقاء دهند.

انتهای پیام/

پیش بازی هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید امیری بعد از بازی با سپاهان گفت: بعد از اتفاقات هفته گذشته همه یکدل شده بودیم که 3 امتیاز را بگیریم ولی با احترام سپاهان فشرده بازی می کرد و این کار را سخت کرده بود.  آنها بازی فشرده و من تو من انجام می دادند و همین مساله بازی را کسل کننده کرد.امروز هواداران سنگ تمام گذاشتند و من قول می دهم تا روز آخر تلاشمان را می کنیم. هنوز 15 امتیاز باقی مانده و یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم.

وی در خصوص اینکه نساجی یک تیم تاثیرگذار در جدال قهرمانی است که هم با استقلال بازی دارد و هم هفته آینده با پرسپولیس گفت: نساجی یک تیم خوب و قابل احترام است ولی بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است. امیدوارم هر تیمی که لایق قهرمانی است به این عنوان برسید.

هافبک پرسپولیس با اشاره به واگذاری دو باشگاه گفت: این اتفاق میمون و مبارکی بود و امیدوارم از مشکلات سالهای اخیر خلاص شویم.

امیری در خصوص بازگشت بیراوند گفت: جا دارد از رفیعی تشکر کنیم و گل هایی که او در بازی قبل خورد اصلا مقصر نبود و ما بازیکنان مقصر نبودیم. بیرانوند هم نیازی به تعریف من ندارد. او با حضورش روحیه می داد و امیدوارم که خدا او را برای پرسپولیس حفظ کند.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • فولاد میزبان آلومینیوم