Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین آشنایی با سنت‌های شب یلدا به همت مهد و پیش دبستانی طلوع در نی ریز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛  آیین آشنایی با سنت‌های شب یلدا به همت مهد و پیش دبستانی طلوع در نی ریز برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریچه های سد رودبار الیگودرز باز شد


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین  ، ایمان خسروی در این رابطه گفت : با توجه به پیش‌ بینی‌های هواشناسی در روزهای آتی و افزایش تراز آب ذخیره شده در دریاچه سد رودبار و افزایش دبی ورودی آب به دریاچه سد در پی بارندگی‌های اخیر، دریچه‌های سد به منظور مدیریت حجم مخزن از امروز تا پایان روز چهارشنبه یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ بازگشایی می‌شود.

وی افزود: بر اساس نظر کارشناسان سد رودبار، سطح آب رودخانه‌های پایین دست سد پس از بازگشایی به بیش از نیم متر تا یک متر خواهد رسید.

فرماندار الیگودرز ادامه داد: از تمامی همشهریان و ساکنین پایین دست سد رودبار درخواست می‌شود از هرگونه نزدیک شدن، تردد، استقرار و پارک کردن خودرو در بستر و حریم رودخانه‌ها، مسیل‌ها و آبراهه‌ها، دریاچه سد رودبار و دیگر تأسیسات آبی و نقاط پرخطر جدا خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • دریچه های سد رودبار الیگودرز باز شد
  • یکی از دریچه‌های سد «رودبار» بازگشایی شد
  • برگزاری آیین افتتاحیه کنفرانس بین‌المللی «ساخت پل میان مذاهب اسلامی»
  • برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران
  • برگزاری آیین شکرانه دانش‌آموزان میدان ۱۴ صفر ۲ خراسان رضوی
  • برگزاری آیین بزرگداشت ۱۷۵۷ سالگی سنت دانشگاهی در ایران‌زمین همزمان با ۹۰ سالگی دانشگاه تهران
  • برگزاری مشترک جشن نوروز از سوی ۱۰ کشور در آلمان
  • نگاهی به وضعیت دبستانی در صالح آباد پس از بارش باران + تصاویر
  • برگزاری آیین آلاله‌های سرخ، نکوداشت روز شهدا در بافق
  • برگزاری آیین سنتی سمنوپزان در سامان