Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تبهکار که قصد معامله 23 قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز درگلستان را داشتند، دستگیر شدند.

ایران آنلاین / هادی هاشمیان رییس دادگستری کل گلستان روز شنبه اظهار کرد: متهمان قصد معامله این اسلحه ها در یکی از شهرستانهای استان را داشتند که شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: دو متهم دستگیر شده، مدعی هستند اسلحه ها را از رابطی در یکی از شهرهای غربی کشور خریده و قصد فروش آنها را در گلستان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی؛ این دو نفر با صدور قرار موقت بازداشت هستند و تحقیقات بیشتر از آنها ادامه دارد.
وی گفت: مشروبات الکلی ، ادوات قمار و اسپری فلفل و 2 عدد شمشیر هم از این افراد کشف شد.
رییس دادگستری کل گلستان تصریح کرد: خرید ، فروش و نگهداری هرگونه سلاح گرم غیرمجاز، جرم است و با متخلفان برخورد قانونی می شود./
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کارچاق‌کن طماع هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی

به گزارش قدس آنلاین،  حیدر آسیابی اظهار کرد: متهم با این ادعا که می تواند با اعمال نفوذ، تاییدیه یک پرونده را در این کمیسیون بگیرد، درخواست ۴۰ میلیارد ریال کرده بود.

وی افزود: با رصد دادستانی گرگان و حضور به موقع کارمندان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان، این فرد هنگام دریافت ۳۰ سکه تمام بهار آزادی به عنوان پیش پرداخت، دستگیر و روانه زندان شد.

آسیابی گفت: تحقیقات برای تکمیل این پرونده ادامه دارد.

رییس کل دادگستری گلستان با اشاره به تلاش های گسترده دادگستری گلستان برای کشف فساد گفت: طی ۲ سال گذشته با اقدامات صورت گرفته از سوی حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان، ۱۲۹ کارچاق کن، وکیل و کارشناس متخلف، شاهد دروغین، جاعل اوراق قضایی و مدعیان نفوذ، شناسایی و دستگیر شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۷۳ قبضه اسلحه از شکارچیان غیر مجاز
  • نقشه ناکام کارچاق کن طماع با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان
  • دستگیری شکارچی منطقه حفاظت شده قمصر و برزک با ۱۸ قطعه لاشه
  • دستگیری یک کارچاق کن هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی در گلستان
  • دستگیری کارچاق‌کن در هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی
  • دستگیری یک کارچاق‌کن هنگام دریافت ۳۰ سکه در گلستان
  • دستگیری یک کار چاق‌کن هنگام دریافت ۳۰سکه در گلستان
  • دستگیری یک کارچاق‌کن طماع در گلستان
  • دستگیری کارچاق کن طماع با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان
  • بازداشت کارچاق‌کن طماع هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی