Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رئال مادريد براي نزديک شدن به بارسلوناي صدرنشين، نياز مبرم به پيروزي در ال کلاسيکو دارد.
به گزارس سرويس ورزشي آريا، شاگردان زيدان بهترين سال تاريخ باشگاه را رقم زدند. اما آنها در فصل جديد لاليگا پشت سر رقيب هميشگي خود قرار دارند و براي اينکه در ادامه فصل به قهرماني در لاليگا اميدوار باشند، بايد ديدار امروز برابر آبي اناري ها را با پيروزي پشت سر بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع تيم زيزو که اخيرا کاملا روي فرم است، چوب امتيازاتي را مي‌خورد که در ابتداي فصل در مصاف‌هاي ظاهرا آسان از دست داد. امتياز دادن به بتيس، لوانته و خيرونا از تيمي که چند هفته پيش از آن، با شکست منچستريونايتد قهرمان سوپرکاپ اروپا شده بود، بسيار بعيد به نظر مي‌رسيد. اما در هر حال اين اتفاقات رخ داده و شايد همين عقب ماندگي باعث شود کهکشاني‌ها در نيمه دوم فصل متمرکزتر و با انگيزه‌تر، براي رقم زدن يک فصل باشکوه ديگر کار کنند.
مهم ترين خبر اين روزهاي تيم بدون شک رسيدن کريستيانو رونالدو به ال کلاسيکو است. فوق ستاره پرتغالي اگر چه با تنها يک جلسه تمرين، اما به موقع خودش را به بازي مرگ و زندگي تيمش رساند. رئال به وضوح تيم فصل گذشته نيست و به خصوص در خط حمله زهر گذشته را ندارد. آمار پايين‌ گل‌هاي زده تيم و مهاجمان به خوبي اين مسئله را ثابت مي‌کند. روندي که فردا نمي‌تواند ادامه داشته باشد. زيدان براي اين بازي هيچ مصدوم و محرومي ندارد و همان طور که خودش هم در کنفرانس مطبوعاتي گفت، دستش براي تغيير کاملا باز است. زيزو احتمال مارک کردن مسي به وسيله کواچيچ را هم رد نکرد. هر چند که به نظر مي‌رسد دوباره شاهد به ميدان رفتن ترکيب فينال کارديف باشيم. رئال دو ال کلاسيکوي قبلي‌اش را بي چون و چرا و با قاطعيت برده و نياز دارد تا با ثبت يک هت تريک تاريخي در برد ال کلاسيکو، به کورس برگردد.
در طرف مقابل، در روزهايي که همه چيز سياه و تاريک به نظر مي‌رسيد، والورده در صدد جبران اشتباهات و رفع نقاط ضعف برآمد. نتيجه اين شد که تيم او حالا بدون حتي يک شکست، قاطعانه در صدر جدول است و در بهترين فرم ممکن به ال کلاسيکو مي‌رسد. ديداري که بدون شک براي ارنستو جنبه انتقامي دارد. تيم او در سوپرکاپ اسپانيا حرفي براي گفتن نداشت و کاملا مقهور قدرت حريف شد اما داستان بازي فردا فرق دارد. بارسا مي‌تواند با يک پيروزي، هم رقيب ديرينه را از کورس قهرماني خارج کند و هم گام بسيار بلندي براي پس گرفتن جام از کهکشاني‌ها بردارد.
آمار مي‌گويد آبي اناري‌ها عملکرد بسيار خوبي در خانه رئال مادريد داشته‌اند. از 9 بازي اخير، بارسا 6 بازي را برده است. اميد اول والورده و هواداران بدون شک ليونل مسي خواهد بود. بهترين گلزن تاريخ ال کلاسيکو که در فصل جاري در کنار تراشتگن، اومتيتي و آلبا، بهترين بازيکن تيمش بوده و به تازگي هم قراردادش را براي چهار سال ديگر تمديد کرده است. لئو به معناي واقعي کلمه ستون بارسلوناست. بارسايي که به گفته آمور و والورده قصد ندارد تونل افتخار براي کهکشاني‌ها بزند. والورده در نشست خبري قبل از بازي ازپيشرفت تيمش نسبت به سوپرکاپ گفت و از اينکه رئال حتي اگر در بهترين فرمش نباشد هم توانايي شکست هر تيمي را دارد. به انتظار يک بازي فوق العاده جذاب از جانب دو تيم مي‌نشينيم. هر چند مي‌دانيم لاليگا به خاطر درآمد بيشتر، اين بازي را در بدترين زمان ممکن برگزار خواهد کرد.
اين بازي، دويست و سي و هفتمين ال کلاسيکوي تاريخ خواهد بود. رئال مادريد 95 برد و بارسلونا 92 برد به دست آورده‌اند و 49 بازي هم مساوي شده است. رئال مادريد تنها يک گل تا رسيدن به 400 گل در ال کلاسيکو فاصله دارد. اين در حالي است که بارسلونا به 16 گل تا رسيدن به اين رقم نياز دارد. بارسلونا با اختلافي يازده امتيازي نسبت به رئال مادريد به ال کلاسيکو رسيده است. جالب است بدانيد چنين اختلافي ميان دو تيم از زماني که يک پيروزي، 3 امتياز دارد - فصل 1995/96 - تا قبل از ال کلاسيکوي رفت، سابقه نداشته است.
اين ديدار ازساعت 15:30 در ورزشگاه سانتياگو برنابئو شهر مادريد برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس

والورده در بهترین زمان ممکن، دویست و پنجاهمین بازی خود برای رئال مادرید را انجام داد

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

با حضور در جدال دیشب، فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها دست یافت. این هافبک اروگوئه‌ای و  25 ساله از سال 2018 برای رئال مادرید توپ می‌زند و تا به این لحظه موفق به ثبت آمار ۲۰ گل و ۲3 گل برای کهکشانی‌ها شده‌است. 1 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و ۲ قهرمانی لالیگا، مهم‌ترین دستاوردهای والورده در رئال مادرید بوده‌است.

تقدیر پرز از والورده به مناسبت انجام ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم