Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:26:51 GMT

طرح جامع و تفصیلی شهری در نوشهر بازنگری می شود

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۲۰۱۹

طرح جامع و تفصیلی شهری در نوشهر بازنگری می شود

نوشهر - شهردار نوشهر گفت: طرح جامع و تفصیلی شهری برای کاهش مشکلات و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان بازنگری می‌شود.

مجید شعبان نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه جلسه‌ای با مدیرکل راه و شهرسازی استان و مسئولان ذی‌ربط برای بازنگری در طرح جامع و تفصیلی شهری برگزار شد اظهار داشت: بازنگری در این طرح می‌تواند بسیاری از مشکلات ناشی از ساخت‌وساز غیرمجاز را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تأکید شورا و شهرداری و مسئولان شهرستان انتخاب مشاور بومی برای تهیه طرح جامع و تفصیلی شهر است زیرا مشاور بومی نسبت به اقلیم و شرایط منطقه آشنایی بهتری دارد.

شعبان نژاد ادامه داد: به دلیل نداشتن طرح جامع به‌ویژه در حریم شهری با مشکلات زیادی مواجه هستیم و هنوز کاربری‌ها درحریم مشخص نشده است و این امر ساخت‌وسازهای غیرمجاز را دامن می‌زند.

شهردار نوشهر درعین‌حال تصریح کرد: طرح تفصیلی قبلی شهری که مدت آن ۱۰ ساله بود حدود یک ماه قبل به پایان رسید ازاین‌رو نیاز به تهیه طرح جامع حدید و تفصیلی احساس می‌شود.

وی درآمد پایدار را ازجمله دغدغه‌ها برشمرد و گفت: برای رسیدن به این هدف درخواست مجوز برای ایجاد معدن شده است و مجوز آن از صنعت و معدن در حال پیگیری است و راه‌اندازی آن گامی برای ایجاد درآمد پایدار شهری خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمشدگان تنگه دار نوشهر پیدا شدند

ایسنا/مازندران با تلاش جمعیت هلال احمر نوشهر ،۱۵ نفر از گمشدگان جنگل تنگه دار نوشهر که روز جمعه مسیر را گم کرده بودند، پیدا شدند.

سمانه حمیدی نیا رییس جمعیت هلال احمر نوشهر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گزارش مفقود شدن ۱۵ نفر در جنگل‌های تنگه دار کشکسرای نوشهر ،اظهار کرد: ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه جمعه گزارش مفقودی این افراد از استان به ما گزارش شد و بلافاصله نیروهای ما برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی  با اشاره به اعزام دو تیم از پایگاه سی سنگان و هلال احمر برای جستجوی افراد که همگی مرد و اهل تهران و کرج بودند،افزود: ساعت ۲۳ همه افراد توسط نیروهای هلال احمر نوشهر پیدا شدند و جهت اسکان و تغذیه به پایین دست انتقال یافتند.

حمیدی نیا علت گم شدن افراد را بارش باران و خروج از مسیر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه حال همه افراد مساعد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • گمشدگان تنگه دار نوشهر پیدا شدند
  • فیلم| نجات جان ۱۵ گردشگر مفقودی در ارتفاعات نوشهر
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۱۰۰ فروشگاه نوشهر