Web Analytics Made Easy - Statcounter

گسترش فولاد تبریز برای تقابل با پارس جنوبی در هفته شانزدهم لیگ برتر دو بازیکن باتجربه‌اش را در اختیار نخواهد داشت.

طرفداری- گسترش فولاد تبریز فردا (یکشنبه) در جم میهمان پارس جنوبی خواهد بود و این در حالی است که آندرانیک تیموریان و اسماعیل فرهادی در این مسابقه غایب خواهند بود.

به گزارش تسنیم، تیموریان از ناحیه کشاله ران و فرهادی هم از ناحیه همسترینگ مصدوم هستند و نمی‌توانند تیم‌شان را در بازی با پارس جنوبی همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار پارس جنوبی - گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 فردا (یکشنبه) در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی

هفته هفدهم لیگ‌برتر هندبال فردا با برگزاری شش دیدار در شهرهای کرمان، اصفهان، خراسان، طبس، خرم‌آباد و دهدشت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هجدهم لیگ‌برتر هندبال فردا _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ با برگزاری شش دیدار در شهرهای کرمان، اصفهان، خراسان، طبس، خرم‌آباد و دهدشت پیگیری می‌شود.

صنعت‌مس کرمان - نفت‌وگاز گچساران

در یکی از دیدارهای هفته هجدهم لیگ‌برتر هندبال صنعت‌مس کرمان میزبان نفت‌وگاز گچساران است؛ مس هفته گذشته میهمان فولاد مبارکه سپاهان بود و در یک دیدار نزدیک و پایاپای موفق شد با اختلاف یک‌گل پیروز شود و دو امتیاز خارج از خانه را از آن خود کند.

نفت‌وگاز نیز هفته گذشته میزبان پیکان خراسان بود و موفق شد بازی مالکانه‌ای را در خانه خود داشته باشد و در نهایت با اختلاف مقابل این تیم پیروز شود.

پیکان خراسان - پرواز هوانیروز اصفهان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته هجدهم پرواز هوانیروز اصفهان میهمان پیکان خراسان است؛ پیکانی‌ها هفته گذشته مقابل نفت‌وگاز به میدان رفت و در نهایت با نتیجه ۲۳ بر ۲۸ مغلوب این تیم شد.

پرواز هوانیروز نیز هفته گذشته میزبان گیتیزن‌های اصفهان بود، هوانیروزی‌ها در نیمه نخست موفق بودند و از حریف پیش افتادند، اما در نیمه دوم موفق به حفظ نتیجه نشدند و درنهایت نتیجه را به تیم گیتی‌پسند واگذار کردند.

زغال‌سنگ طبس - فولاد مبارکه سپاهان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته هجدهم زغال‌سنگ طبس میزبان فولاد مبارکه سپاهان است؛ زغال‌سنگ هفته گذشته در خانه و مقابل شهیدشاملی صف‌آرایی کرد و در نهایت مغلوب این تیم شد.

طلایی‌پوشان اصفهانی نیز هفته گذشته میزبان مس صدرنشین بودند و در نهایت این دیدار نزدیک و نفس‌گیر، با اختلاف یک‌گل نتیجه را واگذار کردند.

گیتی‌پسند اصفهان - آلومینیوم اراک

در دیگر دیدار این هفته آلومینیوم اراک میهمان گیتی‌پسند اصفهان است؛ گیتیزن‌ها هفته گذشته در دربی اصفهان میهمان پرواز هوانیروز بودند، گیتی‌پسندی‌ها که در نیمه اول مغلوب پرواز شدند در نیمه دوم موفق شدند کامبک بزنند و نتیجه این دیدار را به‌سود خود تغییر دهند.

آلومینیوم هفته گذشته مقابل فرازبام صف‌آرایی کرد و موفق شد در این دیداری که نیمه به‌سود دهدشتی‌ها به اتمام رسیده بود، نتیجه را پس گیرد و یک برد میلیمتری را داشته باشند.

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد- نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون

در یکی از دیدارهای حساس این هفته پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد میزبان نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون است؛ پلیمر که هفته گذشته میهمان شاگردان رحیمی‌زاده بود، موفق شد در این رقابت نزدیک و دشوار به‌پیروزی برسد و دو امتیاز خارج از خانه را از آن خود کند.

نیروی‌زمینی نیز هفته گذشته میزبان زغال‌سنگ طبس بود و موفق شد با اختلاف بر حریف خود غلبه کرده و به پیروزی برسد.

فرازبام خائیز دهدشت - فولاد سپاهان‌نوین

در دیگر دیدار هفته هجدهم لیگ‌برتر هندبال فولاد سپاهان‌نوین میهمان فرازبام خائیز دهدشت است؛ فزاربامی‌ها چند هفته‌ای است که با شگفتی‌سازی در عملکرد تیم‌شان موفق شدند کار را برای حریف‌ها دشوار کنند و هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک علی‌رغم عملکرد خوب‌شان و برد در نیمه نخست، موفق به حفظ نتیجه نشدند و با اختلاف یک گل نتیجه را واگذار کردند.

سپاهان‌نوین نیز هفته گذشته میزبان پلیمر خلیج‌فارس بود و علی‌رغم برگشت‌شان به بازی، موفق به غلبه بر حریف خود نشدند و با یک گل نتیجه را واگذار کردند.

برنامه کامل هفته هجدهم لیگ‌برتر هندبال صنعت‌مس کرمان - نفت‌وگاز گچساران (ساعت ۱۶) پیکان خراسان - پرواز هوانیروز اصفهان (ساعت ۱۶) زغال‌سنگ طبس - فولاد مبارکه سپاهان (ساعت ۱۶) گیتی‌پسند اصفهان - آلومینیوم اراک (ساعت ۱۶) پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد- نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون (ساعت ۱۶) فرازبام خائیز دهدشت - فولاد سپاهان‌نوین (ساعت ۱۶) کد خبر 745306

دیگر خبرها

  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی
  • رقابت‌های نزدیک در جدول
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • بسکتبالیست‌های فولاد حضور خود در لیگ برتر را تثبیت کردند
  • نماینده ساری در لیگ برتر بسکتبال ماندنی شد
  • پیروزی بلندقامتان فولاد هرمزگان مقابل مس رفسنجان