Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده ولی فقیه در استان مازندران، تقوا وخدمت به مردم را دو ویژگی اخلاقی وپسندیده بیان کرد و افزود: خدمت به این مردمی که با همه وجود از نظام و مسئولان در اداره کشور حمایت می کنند وظیفه نخست همه مسئولان برای گره گشایی از کار مردم است

آیت الله طبرسی به مشکلات کشاورزان و باغداران اشاره کرد و گفت: محصولات کشاورزی ،باغی و دریایی از کیفیت مناسب و بازار پسند برخوردار است اما قیمت ها به سود کشاورزان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه ساری ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی با برنامه ریزی و خرید محصولات مازندران با کمک کشاورزان و بخش های بازرگانی آن را به کشورهای دیگر صادر کند.

آیت الله طبرسی هزینه ی بالای حمل ونقل، گمرک را از موانع صادرات محصولات کشاورزی وباغی استان بیان کرد: و از وزیر جهاد کشاورزی خواست تا تدبیر ویژه برای کشاورزان و باغداران استان در نظر بگیرد.

وی در ادامه از گذشت هزار روز از انقلاب مردم یمن بر ضد دیکتاتوری و حمله عربستان به این کشور نام برد و با ابراز نگرانی از وخامت اوضاع مردم یمن تصریح کرد: هدف قرار دادن مراکز علمی/مدارس/بیمارستان ها توسط جنگنده های آل سعود زیر پا گذاشتن حقوق مسلم مسلمانان یمن است.

آیت الله طبرسی رژیم سعودی را ناقض حقوق بشر خواند و از مجامع حقوق بشری و جهانی خواست تا مانع از جنایات در یمن شوند.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری در خطبه های نماز جمعه ی ساری مساله قدس را حیاتی و هویتی برای مسلمانان بیان کرد و گفت:انتقال سفارت آمریکا به قدس توهین آشکار دولت آمریکا به مسلمانان جهان است و یکپارچگی مسلمانان و آزادیخواهان مانع از این تجاوز به قبله ی نخست مسلمانان می شود.

شهادت آیت الله غفاری و پنجم دی ماه سالروز تشکیل سپاه فرودگاه دیگر مواردی بود که آیت الله طبرسی به آن اشاره کرد.

سرهنگ بالوئی فرمانده سپاه حفاظت فرودگاه های مازندران هم در سخنان پیش از خطبه های مرکز استان گفت:امسال با تدابیر ویژه امنیتی 244 هزار مسافر از فرودگاههای استان به نقاط مختلف کشور و کشورهای دیگر جابجا شدند

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان

فرزاد پیشکاری امروز سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر سنندج، اظهار کرد: کارگران نقش مهمی در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور دارند وکارگران علاوه بر حضور در سنگر تولید، در تمامی عرصه‌های دفاع از کشور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، حماسه‌آفرین بوده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: جامعه کارگری در ایران اسلامی نقش مهمی در توفیقات حاصل شده در عرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته در سطح استان با تلاش بازرسان ۱۹ هزار واحد تولیدی، صنعتی و ابنیه بازرسی شده است، گفت: در بازه زمانی یاد شده ۹ هزار پرونده شکایت کارگران بررسی شده است.

پیشکاری، خاطرنشان کرد: حمایت از تولید و اشتغال و تلاش در راستای حفظ اشتغال موجود ایجاد بسترهای لازم برای اشتغالزایی جوانان و رفع مشکل بیکاری اولویت اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان است.

 در استان کردستان ۲ هزار و ۳۰ تعاونی فعال با ۱۸۵ هزار نفر عضو وجود دارد که زمینه اشتغال بیش از ۱۸ هزار نفر را در استان فراهم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان