Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس مرکزعملیات پلیس امنیت تهران بزرگ گفت: 20 سوپر مارکت درشمال تهران به دلیل فروش مشروبات الکلی دربطری های دلستر با جعل برند یکی از شرکت های داخلی پلمب شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ سعید راستی افزود: روز گذشته اعضای باندی دستگیرشدند که در زمینه توزیع مشروبات الکلی فعالیت می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: این افراد مشروبات الکلی خارجی را در بطری های دلستر خالی ریخته و با جعل برند یکی از شرکت های داخلی در سوپرمارکت های شمال پخش می کردند.
رئیس مرکزعملیات پلیس امنیت تهران بزرگ تاکید کرد: تعداد 20 فروشگاه شناسایی و در بازرسی از آنها ، بطری های بسیاری حاوی مشروب کشف شد.
سرهنگ راستی با بیان اینکه فروشگاه های فروش مشروبات الکلی پلمب شد ، گفت: ضمن ارجاع موضوع به معاونت اماکن پلیس امنیت در جهت تصمیم گیری ادامه فعالیت صنفی این فروشگاهها ، پرونده قضایی دست رسیدگی است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243/ 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک دفینۀ «معطّر» در زیر خانۀ اولین رئیس‌جمهور آمریکا (+عکس)

باستان‌شناسان در بخشی از پروژه ۴۰ میلیون دلاری «احیای عمارت»، دو بطری شیشه‌ای مهروموم‌شده قرن ۱۸ را در مونت وِرنون کشف کردند. 

به گزارش فرادید، مونت ورنون (Mount Vernon) محل سکونت و مزرعه سابق جورج واشنگتن، جزء بنیانگذاران آمریکا و نخستین رئیس‌جمهور ایالات متحده است. ساخت عمارت کنونی سال ۱۷۳۴ توسط پدر جورج واشنگتن، آگوستین واشنگتن آغاز شد که توسط یک معمار ناشناس به صورت تدریجی ساخته شد. 

سال ۱۹۶۰ مونت ورنون یک مکان ملی‌تاریخی تعیین شد و در فهرست ملی اماکن تاریخی ثبت شد. این محوطه متعلق به انجمن بانوان مونت ورنون، قدیمی‌ترین سازمان ملی حفاظت از تاریخ در ایالات متحده است. 

«پروژه احیای عمارت» از سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۶ در حال انجام یک پروژه حفاظتی از این بنای تاریخی برای محافظت از بافت اصلی ساختمان و اطمینان از یکپارچگی ساختاری آن است. 

در طول فاز ۱ پروژه، باستان‌شناسان حفاری‌های کوچکی در انبار عمارت انجام دادند و آنجا دو بطری دست‌نخورده‌ی ساخت اروپا را کشف کردند که مربوط به سال‌های ۱۷۴۰ تا ۱۷۵۰ است. 

هر دو بطری از جنس شیشه سبز تیره و حاوی مایعی هستند و از درون گودالی پیدا شدند که زیر کف‌پوش‌های آجری دهه ۱۷۷۰ انبار دفن شده بود. 

داگ برادبِرن، رئیس و مدیرعامل مونت ورنون می‌گوید: «ما به اکتشافات جالبی رسیدیم، از جمله این دو بطری شیشه‌ای کاملاً سالم حاوی مایعاتی که از قبل از جنگ استقلال آمریکا دیده نشده‌اند.» 

بطری‌ها برای حفاظت و تجزیه و تحلیل محتویات‌شان در یک محیط کنترل‌شده به آزمایشگاه فرستاده شدند. 

تجزیه و تحلیل‌ها نشان داد محتویات مایع آن‌ها هنوز دارای رایحه مشخص شکوفه‌های گیلاس (که برای ساکنان منطقه در فصل بهار آشنا بود) و همچنین حاوی بقایای گیلاس از جمله ساقه‌ها و هسته‌ها است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف یک دفینۀ «معطّر» در زیر خانۀ اولین رئیس‌جمهور آمریکا (+عکس)
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • دستگیری ۱۸ مدعی فروش سؤالات کنکور در تهران