Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: علامت استاندارد حک شده بر روی مصالح و فرآورده‌های تولیدی با توجه به امکان جعل توسط متخلفین، به منزله اعتبار علامت استاندارد نیست لذا 'نشان استاندارد ترکیبی از علامت استاندارد و کد رهگیری ده رقمی است.

«مهناز همتی» در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر واحدهای تولیدی صنایع ساختمانی  تحت پوشش این اداره کل در استان موفق به دریافت  68 پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران  برای محصولات تولیدی خود شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پروانه‌ها برای فرآورده‌هایی از جمله بتن آماده، بلوک پلی استایرن، سنگدانه ریز و درشت مورد مصرف در بتن، موزاییک، گچ ساختمانی ،پنل رسی باربر و غیرباربر، سیمان پرتلند،آجررسی ولوله پلی‌اتیلن صادر شده است، ادامه داد: با تصویب شورای فنی استان ایلام کلیه پیمانکاران طرح های مهم و عمده و نیز پروژه های ملی ملزم به استفاده از مواد و مصالح ساختمانی استاندارد هستند.

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: استفاده از مصالح ساختمانی دارای نشان استاندارد و کد رهگیری ده رقمی معتبر، در ساختمان‌سازی الزامی است و علامت استاندارد حک شده بر روی مصالح و فرآورده‌های تولیدی با توجه به امکان جعل توسط متخلفین، به منزله اعتبار علامت استاندارد نیست لذا 'نشان استاندارد ترکیبی از علامت استاندارد و کد رهگیری ده رقمی است.

وی اعلام کرد: مالکان و ناظران به منظور اعتبارسنجی و اطمینان از اصالت علامت استاندارد حک شده بر روی کالاها، از طریق ارسال کد رهگیری ده رقمی استاندارد به سامانه پیامکی 10001517 اقدام و اطلاعات مربوط به آن فرآورده را اخذ کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)

شهری در آلاسکا وجود دارد که ۲۱۷ نفر از ساکنان آن در یک مجتمع آپارتمانی چند طبقه زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، این مجتمع آپارتمانی که متشکل از ۳ برج ۱۴ طبقه‌ای است فروشگاه، اداره پلیس، کلیسا، بیمارستان و مدرسه دارد و هیچ‌کس مجبور نیست برای کاری بیرون برود. این برج‌ها با تونل‌های زیرزمینی به هم متصل می‌شوند که ساعت ۱۰ شب تا ۵ صبح بسته می‌شوند و هیچ‌کس در این فاصله زمانی نمی‌تواند وارد این شهر ساختمانی شده یا خارج شود.

در این ساختمان مکانی هم برای پذیرایی از مهمانان خارجی دارد. همه مردم این شهر یکدیگر را می‌شناسند و به‌سرعت غریبه‌ها را شناسایی می‌کنند.

البته حدود ۵درصد از جمعیت این شهر در ساختمانی دیگر به نام «مانور»، که کوچکتر از برج‌های بگیچ است، زندگی می‌کنند.

برج مانور

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وعده‌های مدیریتی « تاکید بر اتمام هرچه سریع‌تر آزادراه ارومیه-تبریز» ادامه دارد
  • اوجی: معطل خارجی‌ها و برجام نبودیم؛ از توان پیمانکاران و سازندگان داخلی استفاده کردیم
  • بررسی ۷۹۰ پرونده در کمیسیون صلاحیت ساخت و ورود دارو
  • ثبت ۱۲۰۳ بیمار تالاسمی با درجات مختلف در استان اصفهان
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • ۶ علامت کمبود ویتامین که از چهره مشخص می‌شود
  • شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»