Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه آستانه تحمل مردم برای افزایش قیمت‌ها پایین آمده است، گفت: مجوزی برای افزایش قیمت بنزین و گازوئیل به دولت نداده‌ایم.

فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اظهارات اخیر محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت مبنی بر اینکه «در بودجه سال 96، دولت اجازه دارد تا سقف 48 هزار میلیارد تومان نسبت به اصلاح قیمت حامل‌های انرژی اقدام و درآمدی کسب کند و اکنون 16 هزار میلیارد تومان کسری در این مبلغ وجود دارد که آن را با گران کردن حامل‌های انرژی باید جبران کرد» گفت: مجلس چنین مجوزی به دولت در بودجه سال 96 نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دولت باید اعلام کند طبق کدام مصوبه مجلس قصد دارد قیمت حامل‌های انرژی به‌ویژه گازوئیل و بنزین را افزایش دهد، ادامه داد: دولت پیشنهادات خود در لایحه بودجه سال 97 برای  افزایش قیمت حامل‌های انرژی را  به مجلس ارائه کرده است که به نظر بنده این پیشنهادات در صحن علنی و کمیسیون انرژی رای نخواهد آورد.

بیشتر بخوانید:جزئیات طرح جدید مجلس درباره قیمت بنزین در بودجه 97

نمانیده مردم اندیشمک در مجلس با تاکید براینکه قطعاً مجلس با افزایش قیمت‌ حامل‌های انرژی مخالفت خواهد کرد، افزود: تا زمانی که مجلس مجوزی برای افزایش قیمت‌ها به دولت نداده است، افزایش نرخ‌ها  غیرقانونی است و قابلیت اجرایی شدن ندارد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اعلام اینکه دولت بخواهد کمبودهای خود را از افزایش قیمت‌ حامل‌های انرژی جبران کند روشی ناصواب است، اظهار داشت: یکی از راه‌های جبران کسری بودجه برای دولت، کاهش بودجه و هزینه‌ جاری خود و برخی از شرکت‌های که تنها هزینه هنگفت بر روی دست مردم و دولت گذاشته‌‌اند، است.

حسنوند با بیان اینکه بنزین و گازوئیل مستقیماً با بخش خدمات در ارتباط است و افزایش نرخ آنها  باعث بالا رفتن  قیمت‌ها می‌شود، گفت: آستانه تحمل مردم امروز برای افزایش قیمت‌ها پایین آمده و قطعاٌ افزایش قیمت حامل‌های انرژی باعث ایجاد نارضایتی در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

R1373/P1011199/S1,15/CT1 موضوعات مرتبط قیمت بنزین لایحه بودجه 97 فریدون حسنوند مجلس دهم کمیسیون انرژی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه هم اندیشی با منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در شیراز اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می‌شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.

او گفت: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد. 

منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی با رئیس سازمان بهزیستی کشور در شیراز، بررسی و رفع مشکلات بهزیستی را خواستار شدند. 

در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی، چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری، حق پرستاری، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارائه طرح‌های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
  • افزایش نظامی گری دولت انگلیس
  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم
  • خط لوله گاز ، مهم‌ترین طرح ایران و پاکستان در حوزه انرژی
  • سخنگوی دولت: دهک های پایین را صاحب مسکن می کنیم
  • قیمت برق استرالیا در آینده رکوردی تاریخی خواهد زد