Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار «بسیج زنان کشور»؛ به مناسبت هفته پژوهش و به همت دانشکده زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی در شهر مقدس قم، نشست تخصصی «مطالعات زنان، چشم انداز، موانع و راهکارها»‌ با حضور رئیس و اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران، اساتید و دانشجویان گرایش های مطالعات زنان در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست در خصوص ارتقای جایگاه رشته مطالعات زن و خانواده و حل مشکلات آینده شغلی دانش آموختگان این رشته، همچنین مشکلات روز جامعه در حوزه زنان و نقد و بررسی مطالبات زنان در فراکسیون زنان مجلس موضوعاتی توسط ده نفر از دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد این دانشکده مطرح شد.

رئیس انجمن علمی دانشجویی مطالعات زنان، اشرف هاشمی، دانشجوی مقطع دکتری رشته مطالعات زنان، در خصوص الگوی سوم گفت:‌ در پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره هفت هزار زن شهید به سال 91 این الگو در مقابل الگوی شرقی که زنان منفعلی بودند و الگوی غربی که استفاده ابزاری از زنان شده، این الگو مطرح شده است.

وی ادامه داد: یکی از مطالبات ما دانشجویان از فراکسیون زنان مجلس این است که به تبیین این الگو بپردازند و زمینه های معرفی این الگو را به جهان فراهم کنند.

در پایان این نشست، به شرکت کنندگان نسخه ای از کتاب ارزشمند «الگوی سوم» و کتاب زن در گفتمان امامین جمهوری اسلامی ایران به دو زبان انگلیسی و عربی  که توسط انتشارات لشگر فرشتگان، وابسته به سازمان بسیج جامعه زنان کشور است، اهدا شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام احمد نظری امام جمعه موقت شاهرود گفت: معلم تراز انقلاب اسلامی فردی است که مخاطب خود به ویژه نسل جوان و دانشجویان را به علم، تقوا، تربیت و آن‌چه مورد رضایت خدا در همه عرصه‌ها است، دعوت کند.

وی به ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: کارگران رزمندگان عرصه اقتصادی هستند و کارگری مجاهدت در راه خدا است.

امام جمعه موقت شاهرود به سفر آیت الله رییسی رئیس جمهور به استان سمنان در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: ۳۳ درصد از مصوبات این سفر به شهرستان شاهرود اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه مسوولان این مصوبات را برای مردم تبیین کنند، ابراز کرد: مردم شاهرود تا ۶ ماه آینده میزان جذب اعتبارات این سفر را از مسوولان پیگیری می‌کنند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد