Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یک حرکت جهادی با گذشت 30 سال از محرومیت خانواده نیازمند روستای راشک میناب توسط یک خیر نیکوکار کار ساخت سرویس بهداشتی، لوله کشی به همراه نصب آبگرمکن انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، فلج شدن معصومه به بهای نداشتن توان مالی مصیبت عظیمی برای خانواده راشکی رقم می زند  تا دختر بی تکلم در زیر چتر مادرانه خویش ، زندگیش را آسوده سپری کند و تمامی هم و غم مادر در بزرگ شدن کودک فلج و ناتوانش خلاصه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کودکی که 19 سال قبل براثر سرمای شدید و تنگ دستی خانواده اش بر اثر تب و تشنج معلول شده بود  این روزها علاوه بر رنج  بیماری، فقر و محرومیت را هم تجربه می کند.

خانواده ای با یک دختر فلجی که تمام رویاهایش بر روی یک ویلچر ساده خلاصه می شود، پدری که چوپان است و مادری که دائم در نگاه معصومه غوطه ور می شود و کلمات نامفهوم معصومه را به گفتار تبدیل می کند و لحظه ای او را تنها نمی گذارد.

کلبه حقیرانه ای که این خانواده نیازمند در آن زندگی می کند با خشت و گل ساخته شده است؛ خانه ای که در 55 کیلومتری شهرستان میناب در روستای راشک بخش توکهور و هشتبندی قرار دارد.

این خانواده  حتی از داشتن حمام و سرویس بهداشتی محروم بودند و سالیان دراز فصل زمستان با سختی زندگی خود را سپری می کردند در یک اردوی جهادی اصحاب رسانه توانستند با انتشار خبر در سایت های خبری ، جراید و رسانه ها ضمن مطالبه گری از مسئولین و مدیران مربوطه و همچنین اطلاع رسانی خیرین از این موضوع بخشی از مشکلات این خانواده نیازمند را مرتفع سازند.

معصومه" دختر فلج و ناتوانی که به همراه خانواده اش سالیان دراز به جهت فقر و بی بضاعتی و از نعمت داشتن ملزوماتی از قبیل سرویس بهداشتی و حتی یک آبگرمکن محروم بودند و با آب گرم روی اجاق یا گذاشتن حلب بر روی شعله های آتش استحمام می کردند بعد از گذشت 30 سال توسط گروه جهادی رسانه، علاوه بر ساخت  بهداشتی و حمام لوله کشی صاحب آبگرمکن شدند.

این خانواده نیازمند راشکی نیازمند کمک خیرین هستند، خانواده ای که حتی توان گل و کاه سقف اتاقک کوچک خود ندارند.

روستای راشک با جمعیت 150 نفری در 55 کیلومتری شهرستان میناب قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند