Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی برنا، هک شدن برگه مهدی قائدی و منتشر شدن عکس‌های خصوصی او بار دیگر نشان داد که جریان قربانی کردن افراد در حال پیشرفت اتفاقی است که نه تنها کمرنگ می‌شود بلکه به روش‌های مختلف، جان تازه‌ای هم می‌گیرد!

سال‌ها پیش مجاهد خذیراوی جوانی بود که با هزاران آرزو به استقلال آمد و حتی گفته شد که استعدادیابان باشگاه بارسلونا هم او را زیر نظر گرفتند اما حضور او در یک مهمانی، از ستاره جوان آن روزهای فوتبال ایران یک قربانی ساخت که هم فوتبالیست‌های مطرح آن دوره از آن مهمانی جان سالم به در ببرند و هم یک ستاره در حال طلوع خیلی راحت بسوزد!

حالا هم پس از چندسال این اتفاق برای مهدی قائدی افتاده و البته پیش از او هم افراد زیادی بودند که قربانی فضولی و سرک کشیدن مردمان زنده کش به زندگی شخصیشان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر فردی ممکن است در زندگی شخصی خود عکس‌های خصوصی را برای نزدیکانش بفرستد و اینکه او در خفای خودش چه می‌کند فقط به خدای پوشاننده مربوط می‌شود و بس!

از زلزله نترسید! زلزله اینجاست! در قلب ما و در ذهن حسادت کننده ما! اینکه ما عکس‌ها را برای جمع کردن مخاطبان بیشتر پخش کنیم یا برای مردم فریاد بزنیم که ببینید رسوایی اخلاقی را، زشت‌ترین کار ممکن است و بدون شک ما خودمان را به روشی نخ نما شده پشت عکس‌های خصوصی مردم پنهان می‌کنیم تا شاید بازدید و دنبال کننده‌ بیشتری را جذب کنیم. بی خبر از اینکه در اصل در حال ترویج بی اخلاقی و زشتی در جامعه هستیم!

زشتی آنجا پررنگ می‌شود که زندگی هیچ کس مرز و امنیت نداشته باشد. آنجا که هرکسی به خودش اجازه دهد زندگی دیگران را به عنوان درس عبرت برای عموم به نمایش بگذارد و خیلی هم به خودش حق بدهد که کار خوبی کردم و فلانی نباید اینگونه رفتار کند!

خدا را شکر می‌کنیم که در این دنیای "زنده کش"، او هوای ما را دارد و حداقل او هست که عیب‌ها و گناهان ما را پنهان کند تا در زندگی خود احساس امنیت نسبی داشته باشیم! کاش ما انسان‌ها هم کمی به خدای خودمان نگاه می‌کردیم. خدایی که قدرت بازدیدگیری و جذب مخاطب خودش را در زندگی اجتماعی و متحد زنبورها یا مورچه‌ها قرار داده، نه در زندگی و حریم شخصی انسان‌ها!

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد

به گزارش همشهری‌آنلاین، در نخستین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران، مس رفسنجان در یک نبرد تماشایی موفق به شکست پیکان شد و به جمع ۸تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد. مس در خانه بازی می‌کرد و در سراسر زمان مسابقه تیم برتر میدان بود. البته از آن‌سو رضا عنایتی هم تیم بسیار جوانی را با میانگین سنی تقریبا ۲۲سال به زمین فرستاده بود که همین جسارت، قابل ستایش به‌نظر می‌رسد. در هر صورت بازی در طول ۱۲۰دقیقه با تساوی یک - یک به پایان رسید و این در حالی است که انبوه موقعیت‌های گل نارنجی‌ها پشت سر هم از دست رفت. در این میان درخشش محمدرضا دیناروند، دروازه‌بان جوان پیکان هم یکی از نکات ویژه بازی بود که توجه بسیاری از ناظران را جلب کرد. به این ترتیب مس رفسنجان بعد از شکست استقلال، موفق به عبور از سد پیکان هم شد تا به قول محرم نویدکیا شانس خودش را برای قهرمانی در این مسابقات بیازماید.

این روزها اما دنیا به کام محرم است. کمتر کسی می‌توانست تصور کند بازگشت او به مربیگری در لیگ برتر بعد از حدود یک سال‌ونیم خانه‌نشینی، چنین نتایج درخشانی داشته باشد. نویدکیا تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده ساکت الهامی را تحویل گرفت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سر و سامانی به آن بخشید. بد نیست بدانید مس محرم در جدول دور برگشت با ۱۵امتیاز از ۹بازی بعد از پرسپولیس و استقلال در رده سوم قرار دارد. در جام‌حذفی هم گفتیم که موفقیت‌های مس باعث شده این تیم آرزوهای بلندبالایی برای خودش تعریف کند. مهم‌تر از همه اینها اما اخلاق و رفتار توأم با نجابت و وقار نویدکیاست که دوست و دشمن را به تحسین واداشته. از محرم و تیمش لذت ببریم و آرزو کنیم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

کد خبر 847369 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه مس رفسنجان جام حذفی فوتبال

دیگر خبرها

  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی
  • سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت