Web Analytics Made Easy - Statcounter

به خبرگزاری بسیج ، سرهنگ پاسدار روح الله جاویدان فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: یکی از موثرترین راه‌های مبارزه با فشار و دشمنی دشمنان با نظام انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی است که باید در راستای تقویت این راهکار بسیار تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: درسال اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال بسیج سازندگی سپاه ناحیه مهران با اختصاص تسهیلاتی بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال به بسیجیان عرصه های صنایع تبدیلی واقتصاد مقاومتی توانسته است گامی مثبت درجهت تولید واشتغال جوانان وبسیجیان شهرستان مهران بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده سپاه ناحیه مهران افزود: این وام ها در مرحله اول مختص بسیجیان است و اگر کسی توانمند پیدا شد که غیر بسیجی است می توانند با عضویت عادی در سازمان بسیج از این وام ها در عرصه سازندگی و اقتصادی مقاومتی بهره برداری کند که این در جذب بسیج کمک می‌کند.

سرهنگ جاویدان  با بیان اینکه زمینه‌های زیادی در عرصه اقتصاد مقاومتی وجود دارد، گفت: روغن گیری کنجد ،.پرورش دام سبک.، کارگاه های صنایع دستی خرد، پرورش قارچ وقالی بافی از جمله این فعالیت‌ها است.

وی به نقش بسیج سازندگی در جامعه اشاره کرد و افزود: بسیج سازندگی از جمله ارگان هایی است که با تایید و نظر مقام معظم رهبری تشکیل شده است و در عرصه های مختلف عمرانی سازندگی، محرومیت زدایی و در این اواخر در اقتصاد و سازندگی پیش قدم بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه مهران اظهار کرد: گام موثر در اقتصاد مقاومتی، شفاف کردن و عملیاتی نمودن نقش مردم در این حوزه است و هدف‌گذاری بسیج سازندگی در نقش آفرینی اقتصاد مقاومتی بی سابقه است.