Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه مشترک مدیران راه‌آهن آذربایجان ایران با مدیران مسافری راه آهن جمهوری آذربایجان، مقرر شد تا از اواسط دی ماه سال جاری، قطار نخجوان ـ مشهد مجدداً راه اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، به منظور راه اندازی مجدد قطار نخجوان ـ مشهد، مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن و مدیر کل راه آهن آذربایجان ایران با مدیران مسافری راه آهن جمهوری آذربایجان نشستی را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که برای هماهنگی و انجام مقدمات راه اندازی مجدد قطار نخجوان ـ مشهد برگزار شد، موضوعاتی چون خدمات ارائه شده در داخل قطارها، نحوه ثبت و تسویه حساب مالی، چگونگی انتقال اطلاعات و بازاریابی، مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فاصله ریلی نخجوان تا جلفا در مرز ایران ۴۵ کیلومتر و از جلفا تا مشهد هزار و ۷۰۰ کیلومتر است و مسافرت در این مسیر حدود ۳۱ ساعت زمان خواهد برد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح

جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

به گفته مختاری، بلیت‌ برای قطارهای فوق‌العاده از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • ماشین دودی ؛ نخستین لکوموتیو ایران
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • راه آهن پاکستان از راه اندازی قطار سافاری خبر داد
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد