Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مرد جوان وقتی از سوی یکی از دوستانش که قرص های متادونش را از او گرفته بود کتک خورد برای انتقام گیری از این درگیری با چاقو و میله سراغ دوستش رفت و دست به یک جنایت خونین زد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 22:30 دقیقه پنج شنبه 30 آذر ماه امسال ماموران کلانتری 172 حرم حضرت عبدالعظیم در جریان درگیری خونینی در یک فضای سبز در نزدیکی شهرک علایین منطقه شهر ری قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموران با حضور در محل پی بردند که مرد جوان پس از درگیری دسته جمعی هدف ضربات چاقو و میله فلزی قرار گرفته و با توجه به وضعیت بدنی اش به بیمارستان منتقل شده است.
تجسس های پلیسی آغاز شد و خیلی زود ماموران در جریان مرگ مرد جوان به خاطر ضربات چاقو و میله فلزی قرار گرفتند و با جنایی شدن این درگیری تیمی از ماموران تجسس کلانتری 172 عبدالعظیم به دستور بازپرس نوروزی از شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری برای دستگیری عامل جنایت Crime وارد عمل شدند.
ماموران در تجسس های میدانی در محل درگیری مرگبار پی بردند که عامل جنایت مرد 36 ساله ای به نام میثم است که پس از قتل Murder پا به فرار Escape گذاشته است.
تیم پلیسی در این مرحله مسیر خانه وی را ردزنی کردند و مشخص شد که متهم پس از درگیری خونین به خانه بازنگشته است و خیلی زود با اقدامات فنی رد متهم در خانه یکی از دوستانش زده شد.
همین کافی بود تا ماموران پلیس Police در عملیاتی غافلگیرانه عامل این جنایت را که در خانه یکی از دوستانش پنهان شده بود دستگیر کنند.
عامل جنایت که راهی جز اعتراف پیش رویش نداشت به ماموران گفت: شب حادثه Incident 5 بسته قرص متادون همراهم بود که وارد فضای سبز شهرک علایین شدم و این در حالی بود که احمد 28 ساله و دستانش در آنجا حضور داشتند.
وی افزود: احمد قرص های متادون را از من گرفت و در ادامه شروع به کتک کاری با من کرد که در این درگیری کتک زیادی خوردم و تصمیم گرفتم کینه ام را خالی کنم که پس از خارج شدن از صحنه درگیری یک چاقو و میله فلزی در دست گرفتم و دقایقی بعد دوباره به فضای سبز بارگشتم.
میثم ادامه داد: وقتی به سراغ احمد رفتم با او درگیر شدم و ابتدا با چاقو یک ضربه به سینه اش زدم و سپس با میله فلزی یک ضربه به سرش زده و زمانیکه احمد روی زمین افتاد پا به فرار گذاشتم.
بنا به این گزارش، بازپرس نوروزی از شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری در این مرحله دستور داد تا عامل جنایت برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرند و تجسس های فنی در این پرونده خونین ادامه دارد. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی معاون قوه قضاییه در حرم عبدالعظیم(ع)

در دیدار مردمی معاون قوه قضاییه و مسئولان قضایی و شهری شهرری، بیش از ۱۰۰ نفر مطالبات و خواسته‌های خود را مطرح کردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اصغر جهانگیر؛ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با حضور در شبستان امام خمینی حرم شاه عبدالعظیم حسنی(ع) ضمن شرکت در برنامه ملاقات مردمی، به درخواست‌های قضایی و حقوقی مراجعان پاسخ داد.

راهنمایی و ارشاد مراجعه‌کنندگان، صدور دستوراتی برای رفع مشکلات قضایی، ارتباط با مسئولان مرتبط در پرونده‌های قضایی، هماهنگی با مسئولان شهر برای رفع مشکلات بیان شده، از جمله اقدامات اصغر جهانگیر در این ملاقات مردمی بود.

در میز خدمت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) علاوه بر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، معاون فرماندار شهرری، دادستان شهرری، رییس دادگستری شهرری، رئیس بهزیستی شهرری، شهردار شهرری و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک شهرری بدون واسطه شنوای درخواست‌ها و صحبت‌های مراجعه‌کنندگان بودند و دستورات لازم برای بررسی پرونده‌های آنها را صادر کردند.

بیش از 100 از مردم شهرری در این برنامه مطالبات و خواسته‌های خود را مطرح کردند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در جمع خبرنگاران گفت: امروز عمدتاً مردم به دلیل اینکه اطلاعات حقوقی بسیار پایینی دارند در هر معامله‌ای که وارد می‌شوند متضرر می‌شوند چون اطلاعات کافی را ندارند. افراد زیادی با توجه به عدم اطلاعات حقوقی و عدم توانایی اخذ وکیل وارد عرصه‌هایی می‌شوند و به نوعی کلاه سرشان رفته و نمی‌توانند حق و حقوق خود را اخذ کنند و متضرر می‌شوند. عمده کسانی که امروز ملاقات کردم کسانی بودند که در سرمایه‌گذاری‌ها از آن‌ها کلاهبرداری شده است.

جهانگیر گفت: این مژده را بدهم که استانداردسازی یک سری از قراردادها را انجام داده‌ایم و در حال انجام سایر قراردادها هستیم و امیدوارم امسال بتوانیم قراردادهای پرتکرار را ابلاغ کنیم مخصوصاً در حوزه مسکن را تمام کنیم تا ماه‌های آینده به تمام بنگاه‌های املاک و دفاتر مردم بی‌جهت گرفتار کلاهبرداری‌های این چنین نشوند.

جهانگیر ادامه داد: برای اینکه این دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی خارج شود و افراد بتوانند همه حقوق خود را پیگیری کنند تلاش می‌کنیم تا اگر جایی می‌رویم مجموعه‌های اجرایی مثل شهرداری و بخش‌های دیگر هم حضور داشته باشند تا موضوعات همین جا قابل پیگیری باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • قدردانی از کارگران شهرری
  • دیدار مردمی معاون قوه قضاییه در حرم عبدالعظیم(ع)
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه