Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، ناصر گل محمدی جمعه شب افزود: رقابت های کشتی آزاد و فرنگی کشور در گروه 'ج' با قهرمانی تیم کرمان پایان یافت و کشتی کرمان از گروه 'ج' به گروه 'ب' صعود کرد.
وی اظهار کرد: کرمان در کشتی آزاد در بخش تیمی قهرمان شد و به گردن آویز طلا دست یافت و استانهای مرکزی و اصفهان به ترتیب در سکوهای دوم و سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در کشتی فرنگی این رقابتها هم کرمان قهرمان شد و استانهای هرمزگان و همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.
رئیس اداره تربیت بدنی سیرجان به برگزاری بخش انفرادی کشتی فرنگی و وزن های مختلف اشاره کرد و گفت: 'هادی خواجویی' در وزن 45، 'معین سنجری' در وزن 48، 'محمدرضا شاه بداغی' در وزن 65 از کرمان، 'محمد حسینی' از همدان در وزن 51 کیلوگرم، 'محمدمهدی زرین' از خراسان جنوبی در وزن 55، 'حسین پنجی' و 'امیررضا زارعی' به ترتیب در اوزان 92 و 60 کیلوگرم از قزوین، 'محمدامین صیدی' و 'مهدی مومنی شعار' به ترتیب در اوزان 71 و 110 کیلوگرم از هرمزگان و 'سیدیا مهم دار' در وزن 80 کیلوگرم از ایلام مقام های اول انفرادی را کسب کردند.
وی ادامه داد: در بخش انفرادی کشتی آزاد هم 'حسین رضوانیان' در وزن 45، 'امیرحسام محبی' در وزن 48، 'محمدصادق سلطان زاده' در وزن 65 و 'امیرطاها برفه ای' در وزن 71 کیلوگرم از کرمان اول شدند.
در این رقابت ها 370 نفر در قالب 12 تیم از استانهای مختلف کشور از جمله کرمان، سمنان، اصفهان، زنجان، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد و همدان طی مدت چهار روز در مجموعه ورزشی امام علی (ع) سیرجان به رقابت پرداختند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صداو سیما بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی ، امروز آسمان برخی نواحی شرق و جنوب شرق و جنوب کشور ابری است و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در این مناطق دور از انتظار نیست.
امروز در استانهای گلستان، سیستان و بلوچستان و فارس بارندگی شدید رخ می دهدو برای این استانهاهشدار نارنجی صادر شده است.
فردا پنج‌شنبه در استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی شاهد بارندگی خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد