Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمد صابری، مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در تشریح اقدامات این مرکز در رابطه با زلزله کوهبنان گفت: به محض اطلاع از وقوع زلزله که در کرمان هم احساس شد، تیم های ارزیاب سه پایگاه شهرستان کوهبنان ارزیابی را به سرعت شروع کردند و بهورزهای خانه های بهداشت هم به صورت تلفنی گزارش های خود را اعلام می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: در مجموع هشت تیم عملیاتی در همان ساعات ابتدای پس از وقوع زلزله در منطقه حضور یافتند و پس از فعال شدن EOC با حضور رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، بیمارستان های شهرستان های راور، زرند و کوهبنان به حالت آماده باش در آمدند.

صابری گفت: در همان ساعات ابتدایی تیم فرماندهی حادثه به فرماندهی مدیر مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی به منطقه اعزام شد و کمتر از دو ساعت پس از حادثه در بیمارستان کوهبنان حاضر شدند.

وی ادامه داد: با وجود تاریکی شب، تمامی روستاهای شهرستان کوهبنان بازدید شدند و خدمت رسانی به زلزله زدگان آغاز شد.

وی گفت: در این زلزله به 42 مصدوم خدمات درمانی ارائه شد که پنج نفر مصدوم به طور مستقیم بر اثر زلزله و 37نفر هم به صورت غیر مستقیم آسیب دیدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر خوشبختانه حال عمومی همه مصدومان خوب است و از مراکز درمانی مرخص شده اند.
به گفته وی در حال حاضر بیمارستان های راور، کوهبنان و زرند در حال آماده باش هستند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیمای استان اردبیل،ساعتی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مهدی فرضی براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.



دیگر خبرها

  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان